VT Animal - шаблон joomla Видео

ВІВТОРОК 26.01.21

 

БІОЛОГІЯ

23 Біологія https://classroom.google.com/c/NTUyOTI3ODkyODha w4tm7sj

ІНФОРМАТИКА

23 https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxNTc0MDM5OTNa io3q7mt

УСТАТКУВАННЯ

23 https://classroom.google.com/u/0/c/MTkxMzM1NjIyNzc5 t2zombs


ГРОМАДЯНСЬКА ОСВІТА

23 https://classroom.google.com/c/MTkxMjk5MDgwMDY0?cjc=wynzrbm wynzrbm

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

23 https://classroom.google.com/u/0/c/NTQyNjY3Nzg3NDRa n2aehrg

УКРАЇНСЬКА МОВА

23 https://classroom.google.com/u/0/c/NTQyNjY3Nzg3NDRa n2aehrg

 

23 https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxMTQxOTA1ODFa lasxae3

ФІЗКУЛЬТУРА

  https://classroom.google.com/u/0/c/MTU1ODgwNzU0NTQ3 iw45lms

ХІМІЯ

23 Хімія https://classroom.google.com/u/0/c/NTUzMjQ4MTM2NDJa nborvnr

 

ПОНЕДІЛОК 25.01.21

 

МАТЕМАТИКА

23 https://classroom.google.com/u/0/c/MTkxMDkzMzI0MjA5 tsjnakh

ФІЗИКА

https://classroom.google.com/u/0/c/MjA0MDU0NTA2ODgz klezwxe

ФІЗКУЛЬТУРА

  https://classroom.google.com/u/0/c/MTU1ODgwNzU0NTQ3 iw45lms

ІСТОРІЯ УКРАЇНИ

23 https://classroom.google.com/u/0/c/MjEzNzQ2NzE3MzYz 7ycz6d2

ФІЗИКА

https://classroom.google.com/u/0/c/MjA0MDU0NTA2ODgz klezwxe

ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ

23 https://classroom.google.com/c/MTkxMjk5MDgwMDY0?cjc=wynzrbm wynzrbm

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

23 https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxMTQxOTA1ODFa lasxae3

БІОЛОГІЯ

23 Біологія https://classroom.google.com/c/NTUyOTI3ODkyODha w4tm7sj

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

23 https://classroom.google.com/u/0/c/NTQyNjY3Nzg3NDRa n2aehrg

П'ЯТНИЦЯ 22.01.21

 

ФІЗИКА

https://classroom.google.com/u/0/c/MjA0MDU0NTA2ODgz klezwxe

ГЕОГРАФІЯ

23 https://classroom.google.com/c/MTY1MjkwODQzMTk4 xe3qgi7

ФІЗКУЛЬТУРА

  https://classroom.google.com/u/0/c/MTU1ODgwNzU0NTQ3 iw45lms

ТЕХНОЛОГІЯ

23 https://classroom.google.com/u/0/c/NTM1NTAyODg1NDha 5tvbpj5

ІНОЗЕМНА МОВА

23 https://classroom.google.com/u/0/c/MTUxNTc5NjY0MDI0 7lmvdmb

ТЕХНОЛОГІЯ

23 https://classroom.google.com/u/0/c/NTM1NTAyODg1NDha 5tvbpj5

ІСТОРІЯ УКРАЇНИ

23 https://classroom.google.com/u/0/c/MjEzNzQ2NzE3MzYz 7ycz6d2

МАТЕМАТИКА

23 https://classroom.google.com/u/0/c/MTkxMDkzMzI0MjA5 tsjnakh

ЧЕТВЕР 21.01.21

 

ЗАХИСТ УКРАЇНИ

23 Захист Укр.ДІВЧАТА https://classroom.google.com/c/MTkxMTIwNTE3OTMz 5zvshpu

 

23 https://classroom.google.com/c/MTkxMjk5MDgwMDY0?cjc=wynzrbm wynzrbm

ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ

23 https://classroom.google.com/c/MTkxMjk5MDgwMDY0?cjc=wynzrbm wynzrbm

ТЕХНОЛОГІЯ

23 https://classroom.google.com/u/0/c/NTM1NTAyODg1NDha 5tvbpj5

ТЕХНОЛОГІЯ

23 https://classroom.google.com/u/0/c/NTM1NTAyODg1NDha 5tvbpj5

ХІМІЯ

23 Хімія https://classroom.google.com/u/0/c/NTUzMjQ4MTM2NDJa nborvnr

УСТАТКУВАННЯ

23 https://classroom.google.com/u/0/c/MTkxMzM1NjIyNzc5 t2zombs

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

23 https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxMTQxOTA1ODFa lasxae3

СЕРЕДА 20.01.21

 

План уроку

виробничого навчання

Модуль КНД – 3.4. Приготування без дріжджових видів тіста та виробів з нього.

Тема № 16.   Приготування бісквітного основного тіста та виробів з нього.

Тема уроку 16.2: Приготування бісквітного тіста з підігрівом.

Мета уроку:

навчальна: практично відпрацювати трудові прийоми приготування бісквітного тіста теплим способом, закріпити теоретичні знання з розрахунку сировини, організації робочого місця, технології приготування, підбір інвентарю, дотримання вимог санітарії та гігієни, правил техніки безпеки і охорони праці;

розвивальна: розвивати в учнів самостійність, вміння орієнтуватися у виробничих умовах;

виховна: виховувати в учнів бережливе ставлення до продуктів харчування, енергоносіїв, обладнання, інвентарю, привити любов до обраної професії, почуття відповідальності.

Тип уроку: відпрацювання трудових прийомів.

Метод навчання: виконання індивідуальних робіт.

Матеріально технічна база:

ü  обладнання, посуд, інвентар гарячого цеху:

-        плита електрична, шафа пекарська, електроміксер;

-     миски, вінчики, лопатки, міксер, ножі, ложки, вилки, ємкість для випікання;

ü  технологічні карти;

ü  сировина:

-     борошно пшеничне, цукор, сіль, яйця, цукор, есенція

Міжпредметні зв'язки:

ü  технологія приготування борошняних кондитерських виробів,

ü  санітарія та гігієна,

ü  охорона праці,

ü  устаткування підприємств харчування,

ü  організація виробництва,

ü  облік та звітність.

Хід уроку

        І. Організаційна частина.

   а) перевірка присутності учнів;

   б) перевірка готовності учнів до уроку;

   в) допуск з охорони праці та безпеки життєдіяльності.

ІІ. Вступний інструктаж.

   1. Актуалізація знань:

Повідомити тему та мету уроку. «Приготування бісквітного тіста теплим способом ».

1. Перевірити, як учні засвоїли попередній матеріал:

1.Які способи приготування бісквітного тіста Ви знаюте?

2.Який асортимент виробів з бісквітного тіста Ви знаєте?

3.Які можливі дефекти бісквітного тіста і чи можна їх виправити?

         4.Опишіть технологію приготування бісквітного тіста холодним

   2. Вивчення нового матеріалу:

Приготування бісквітного тіста теплим способом.

   

             Меланж (яйця) перемішують з цукром і підігрівають на водяній бані до температури 45-50˚С не припиняючи збивання. Нагріту суміш перекладають у бачок збивальної машини і продовжують збивати, поки вона не збільшиться в об’ємі у 2,5-3 рази і на її поверхні залишатиметься слід від збивача. Наприкінці збивання додають есенцію, всипають суміш борошна з крохмалем і швидко, але обережно, розмішують тісто. Збивають підігріту яєчно-цукрову суміш протягом 20-25 хв. Таке значення скорочення часу збивання пояснюється тим, що під час підігрівання жир, який міститься у жовтку яйця і уповільнює процес піноутворення, розчиняється. Внаслідок цього пружна структура білка і жовтка послаблюється, яєчно-цукрова маса стає більш розріджена і легко збивається до потрібного об’єму. Вологість бісквіту,виготовленого теплим способом , нижча, тому готовий бісквіт буде більш пухкий, розсипчастий і пишний, ніж бісквіт , виготовлений холодним способом.

3. Закріплення нового матеріал

           3.Які можливі дефекти бісквітного тіста і чи можна їх виправити?

4.Опишіть технологію приготування бісквітного тіста теплим способом?

ІІІ. Поточний інструктаж.

Цільові обходи робочих місць.

          Перший обхід.

  • перевірити правильність організації робочих місць;
  • перевірити правильність користування інвентарем, інструментом.

          Другий обхід.

  • перевірити правильність використання сировини, дотримання правил по т/б при роботі з обладнанням;
  • попереджую окремих учнів про причини браку та показую, як його можна усунути.

          Третій обхід.

  • перевірити хід виконання завдання;
  • перевірити якість роботи.

ІV. Заключний інструктаж.

1. Аналіз ходу виконаних робіт за урок.

2. Аналіз помилок, допущених при виконанні навчально – виробничих робіт їх причин та способи усунення.

3.Показ способів виправлення помилок.

4. Повідомлення оцінок.

5. Прибирання робочих місць.

         

V. Домашнє завдання.

Повторити тему: Приготування бісквітного тіста теплим способом

 

Майстер в/н :                                               О.В.Петричко.

 

ВІВТОРОК 19.01.21


БІОЛОГІЯ

23 Біологія https://classroom.google.com/c/NTUyOTI3ODkyODha w4tm7sj

ІНФОРМАТИКА

23 https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxNTc0MDM5OTNa io3q7mt


ГРОМАДЯНСЬКА ОСВІТА

23 https://classroom.google.com/c/MTkxMjk5MDgwMDY0?cjc=wynzrbm wynzrbm

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

23 https://classroom.google.com/u/0/c/NTQyNjY3Nzg3NDRa n2aehrg

УКРАЇНСЬКА МОВА

23 https://classroom.google.com/u/0/c/NTQyNjY3Nzg3NDRa n2aehrg

 

23 https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxMTQxOTA1ODFa lasxae3

ФІЗКУЛЬТУРА

  https://classroom.google.com/u/0/c/MTU1ODgwNzU0NTQ3 iw45lms

ФІЗКУЛЬТУРА

  https://classroom.google.com/u/0/c/MTU1ODgwNzU0NTQ3 iw45lms

ХІМІЯ

23 Хімія https://classroom.google.com/u/0/c/NTUzMjQ4MTM2NDJa nborvnr


ПОНЕДІЛОК 18.01.21

 

План уроку

виробничого навчання

Модуль КНД – 3.4. Приготування без дріжджових видів тіста та виробів з нього.

Тема № 16.   Приготування бісквітного основного тіста та виробів з нього.

Тема уроку 16.1: Приготування бісквітного тіста холодним способом.

Мета уроку:

навчальна: практично відпрацювати трудові прийоми приготування бісквітного тіста, закріпити теоретичні знання з розрахунку сировини, організації робочого місця, технології приготування, підбір інвентарю, дотримання вимог санітарії та гігієни, правил техніки безпеки і охорони праці;

розвивальна: розвивати в учнів самостійність, вміння орієнтуватися у виробничих умовах;

виховна: виховувати в учнів бережливе ставлення до продуктів харчування, енергоносіїв, обладнання, інвентарю, привити любов до обраної професії, почуття відповідальності.

Тип уроку: відпрацювання трудових прийомів.

Метод навчання: виконання індивідуальних робіт.

Матеріально технічна база:

ü  обладнання, посуд, інвентар гарячого цеху:

-        плита електрична, шафа пекарська, електроміксер;

-     миски, вінчики, лопатки, ножі, ложки, вилки, ємкість для випікання;

ü  технологічні карти;

ü  сировина:

-     борошно пшеничне, маргарин, цукор, сіль, яйця, олія, цукор-пудра, кориця, імбир,мед.

Міжпредметні зв'язки:

ü  технологія приготування борошняних кондитерських виробів,

ü  санітарія та гігієна,

ü  охорона праці,

ü  устаткування підприємств харчування,

ü  організація виробництва,

ü  облік та звітність.

Хід уроку

        І. Організаційна частина.

   а) перевірка присутності учнів;

   б) перевірка готовності учнів до уроку;

   в) допуск з охорони праці та безпеки життєдіяльності.

ІІ. Вступний інструктаж.

   1. Актуалізація знань:

Повідомити тему та мету уроку. «Приготування бісквітного тіста холодним способом ».

1. Перевірити, як учні засвоїли попередній матеріал:

  1. Які способи приготування пряничного тіста Ви знаюте?
  2. Який асортимент виробів з медового тіста Ви знаєте?
  3. Які можливі дефекти пряничного і медового тіста і чи можна їх виправити?
  4. Опишіть технологію приготування перекладанців медових?

   2. Вивчення нового матеріалу:

Приготування бісквітного тіста холодним способом.

   

В бачок збивальної машини закладають яйця чи меланж (після первинної обробки), цукор і збивають масу протягом 30—40 хв., поступово збільшуючи оберти робочого механізму. Маса вважається збитою, коли вона набуде світло-кремового кольору, збільшиться у об'ємі у 2,5—3 рази, стане однорідною, пишною і на її поверхні буде залишатися слід від збивача чи лопатки. Наприкінці збивання до яєчно-цукрової маси додають есенцію, а потім поступово всипають суміш просіяного разом з крохмалем борошна. Тісто замішують обережно, але швидко (протягом 15—30 сек.). Тривале замішування може призвести до ущільнення структури і осідання тіста. Осісти тісто може і в тому випадку, якщо яєчно-цукрову масу недостатньо збили. Випечений з такого тіста напівфабрикат буде мати щільну і тверду консистенцію. Вологість тіста повинна становити 36—38 %.

3. Закріплення нового матеріал

1.Які способи приготування бісквітного тіста Ви знаюте?

2.Який асортимент виробів з бісквітного тіста Ви знаєте?

3.Які можливі дефекти бісквітного тіста і чи можна їх виправити?

4.Опишіть технологію приготування бісквітного тіста холодним способом?

ІІІ. Поточний інструктаж.

Цільові обходи робочих місць.

          Перший обхід.

  • перевірити правильність організації робочих місць;
  • перевірити правильність користування інвентарем, інструментом.

          Другий обхід.

  • перевірити правильність використання сировини, дотримання правил по т/б при роботі з обладнанням;
  • попереджую окремих учнів про причини браку та показую, як його можна усунути.

          Третій обхід.

  • перевірити хід виконання завдання;
  • перевірити якість роботи.

ІV. Заключний інструктаж.

1. Аналіз ходу виконаних робіт за урок.

2. Аналіз помилок, допущених при виконанні навчально – виробничих робіт їх причин та способи усунення.

3.Показ способів виправлення помилок.

4. Повідомлення оцінок.

5. Прибирання робочих місць.

         

V. Домашнє завдання.

Повторити тему: Приготування бісквітного тіста холодним способом

 

Майстер в/н :                                                           О.В.Петричко

Технологічна карта

Торт бісквітний з вершковим кремом

№ п/п Сировина Витрати Вимоги до якості
нетто брутто
  Для тіста      
1 Борошно 150 150

 

 

 

СИРОВИНА

 

ПОВИННА

 

ВІДПОВІДАТИ

 

ВИМОГАМ НТД

2 Крохмаль картопляний 20 20
3 Цукор пісок 120 120
4 Яйця 250 6 шт
  Для сиропу    
5 Цукор пісок 25 25
6 Вода 50 50
7 Коньяк 4 4
  Крем    
8 Вершки 400 400
9 Йогурт 160 160
  Вихід:                                                       1000г.

ТЕХНОЛОГІЯ ПРИГОТУВАННЯ

Для тіста:

В бачок збивальної машини закладають яйця чи меланж (після первинної обробки), цукор і збивають масу протягом 30—40 хв., поступово збільшуючи оберти робочого механізму. Маса вважається збитою, коли вона набуде світло-кремового кольору, збільшиться у об'ємі у 2,5—3 рази, стане однорідною, пишною і на її поверхні буде залишатися слід від збивача чи лопатки. Наприкінці збивання до яєчно-цукрової маси додають есенцію, а потім поступово всипають суміш просіяного разом з крохмалем борошна. Тісто замішують обережно, але швидко (протягом 15—30 сек.). Тривале замішування може призвести до ущільнення структури і осідання тіста. Осісти тісто може і в тому випадку, якщо яєчно-цукрову масу недостатньо збили. Випечений з такого тіста напівфабрикат буде мати щільну і тверду консистенцію. Вологість тіста повинна становити 36—38 %.

Для сиропу:

Цукор – пісок зˈєднуютьзводою, доводятьдокипіння, знімають піну і продовжують кипˈятитипротягом 1-2 хв., потімохолоджуютьдоt 20˚С, додають коняк.

Для крему:

       Вершки кладуть у збивальну машину і збивають протягом 5-7 хв. На тихому ході, коли маса отримує пластичну консистенцію, машину перемикають на швидкий хід. Потім йогурт додають у збиті вершки, та збивають протягом 10-15 хв.

Вимоги до якості :

       Форма торта має кругла, поверхня торту покрита вершковим кремом і оздоблена на довільну тематику.

     Консистенція бісквіту пориста, пружна.

Бісквітні пласти просочені цукровим сиропом, склеєні вершковим кремом. Смак приємний , солодкий, з ароматом сировини, що входить до складу торту.

        

П'ЯТНИЦЯ 15.01.21

 

ФІЗИКА

https://classroom.google.com/u/0/c/MjA0MDU0NTA2ODgz klezwxe

ГЕОГРАФІЯ

23 https://classroom.google.com/c/MTY1MjkwODQzMTk4 xe3qgi7

ФІЗКУЛЬТУРА

  https://classroom.google.com/u/0/c/MTU1ODgwNzU0NTQ3 iw45lms

ТЕХНОЛОГІЯ

23 https://classroom.google.com/u/0/c/NTM1NTAyODg1NDha 5tvbpj5

ІНОЗЕМНА МОВА

23 https://classroom.google.com/u/0/c/MTUxNTc5NjY0MDI0 7lmvdmb

ТЕХНОЛОГІЯ

23 https://classroom.google.com/u/0/c/NTM1NTAyODg1NDha 5tvbpj5

ІСТОРІЯ УКРАЇНИ

23 https://classroom.google.com/u/0/c/MjEzNzQ2NzE3MzYz 7ycz6d2

МАТЕМАТИКА

23 https://classroom.google.com/u/0/c/MTkxMDkzMzI0MjA5 tsjnakh

ЧЕТВЕР 14.01.21


ЗАХИСТ УКРАЇНИ

23 Захист Укр.ДІВЧАТА https://classroom.google.com/c/MTkxMTIwNTE3OTMz 5zvshpu

 

23 https://classroom.google.com/c/MTkxMjk5MDgwMDY0?cjc=wynzrbm wynzrbm

ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ

23 https://classroom.google.com/c/MTkxMjk5MDgwMDY0?cjc=wynzrbm wynzrbm

ІНФОРМАТИКА

23 https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxNTc0MDM5OTNa io3q7mt

ТЕХНОЛОГІЯ

23 https://classroom.google.com/u/0/c/NTM1NTAyODg1NDha 5tvbpj5

ГРОМАДЯНСЬКА ОСВІТА

23 https://classroom.google.com/c/MTkxMjk5MDgwMDY0?cjc=wynzrbm wynzrbm

ТЕХНОЛОГІЯ

23 https://classroom.google.com/u/0/c/NTM1NTAyODg1NDha 5tvbpj5

ХІМІЯ

23 Хімія https://classroom.google.com/u/0/c/NTUzMjQ4MTM2NDJa nborvnr

УСТАТКУВАННЯ

23 https://classroom.google.com/u/0/c/MTkxMzM1NjIyNzc5 t2zombs

 

СЕРЕДА 13.01.21

План уроку

виробничого навчання

Модуль КНД – 3.4. Приготування без дріжджових видів тіста та виробів з нього.

Тема № 15..   Приготування пряничного тіста і виробів з нього.

Тема уроку 15.2: Приготування пряничного тіста: перекладанців медових.

Мета уроку:

навчальна: практично відпрацювати трудові прийоми приготування пряничного   тіста, закріпити теоретичні знання з розрахунку сировини, організації робочого місця, технології приготування, підбір інвентаря, дотримання вимог санітарії та гігієни, правил техніки безпеки і охорони праці;

розвивальна: розвивати в учнів самостійність, вміння орієнтуватися у виробничих умовах;

виховна: виховувати в учнів бережливе ставлення до продуктів харчування, енергоносіїв, обладнання, інвентаря, привити любов до обраної професії, почуття відповідальності.

Тип уроку: відпрацювання трудових прийомів.

Метод навчання: виконання індивідуальних робіт.

Матеріально технічна база:

ü  обладнання, посуд, інвентар гарячого цеху:

-        плита електрична, шафа пекарська, електроміксер;

-     сковороди, миски, вінчики, лопатки, ножі, обробні дошки, ложки, вилки, ємкість для запікання;

ü  технологічні карти;

ü  сировина:

-     борошно пшеничне, маргарин, цукор, сіль, яйця, олія, цукор-пудра, кориця, імбир,мед.

Міжпредметні зв'язки:

ü  технологія приготування їжі з основами товарознавства,

ü  санітарія та гігієна,

ü  охорона праці,

ü  устаткування підприємств харчування,

ü  організація виробництва,

ü  облік та звітність.

Хід уроку

        І. Організаційна частина.

   а) перевірка присутності учнів;

   б) перевірка готовності учнів до уроку;

   в) допуск з охорони праці та безпеки життєдіяльності.

ІІ. Вступний інструктаж.

   1. Актуалізація знань:

Повідомити тему та мету уроку. « Приготування пряничного тіста: перекладанців медових ».

1. Перевірити, як учні засвоїли попередній матеріал:

  1. Завдяки чому пряничне тісто отримало свою назву?
  2. Чому пряничні вироби зберігаються довго не черствіючи?
  3. Як готують  пряничне тісто сирцевим способом?
  4. Як формують і випікають вироби з пряничного тіста?
  5. Як впливає товщина виробів на температуру і термін випікання виробів?
  6. Які вироби готують з пряничного тіста?
  7. Технологія приготування пряників глазурованих

   2. Вивчення нового матеріалу:

Для приготування перекладанців медових.

   

Усі продукти крім борошна , ретельно перемішують всипають все одразу просіяне борошно і замішують тісто шляхом інтенсивного збивання , доки на поверхні не з’являться повітряні бульбашки. Готове тісто роз приділяють на три частини і розливають у змащені жиром і посипані борошном форми. Випікають при температурі 190-200ͦСпротягом 15-20 хв.

Після охолодження пласти перекладають різноманітними кремами. Поверхню перекладанців посипають цукровою пудрою чи глазурують помадою.

Поверхня виробів має бути опукла, без тріщин; на розрізі ви­роби пористі, без закальцю, м'які; коричневого кольору; смак солодкий, з відповідним ароматом.

3. Закріплення нового матеріал

  1. Які способи приготування пряничного тіста Ви знаюте?
  2. Який асортимент виробів з медового тіста Ви знаєте?
  3. Які можливі дефекти пряничного і медового тіста і чи можна їх виправити?
  4. Опишіть технологію приготування перекладанців медових?

ІІІ. Поточний інструктаж.

Цільові обходи робочих місць.

          Перший обхід.

  • перевірити правильність організації робочих місць;
  • перевірити правильність користування інвентарем, інструментом.

          Другий обхід.

  • перевірити правильність використання сировини, дотримання правил по т/б при роботі з обладнанням;
  • попереджую окремих учнів про причини браку та показую, як його можна усунути.

          Третій обхід.

  • перевірити хід виконання завдання;
  • перевірити якість роботи.

ІV. Заключний інструктаж.

1. Аналіз ходу виконаних робіт за урок.

2. Аналіз помилок, допущених при виконанні навчально – виробничих робіт їх причин та способи усунення.

3.Показ способів виправлення помилок.

4. Повідомлення оцінок.

5. Прибирання робочих місць.

         

V. Домашнє завдання.

Повторити тему:

Приготування перекладанців медових..

 

                                                                                   Майстер в/н : О.В.Петричко.

Технологічна карта

«Перекладанець з чорносливом»

п/п

Сировина Витрати Вимоги до       якості
брутто нетто
  Для тіста    

 

 

СИРОВИНА

 

ПОВИННА

 

ВІДПОВІДАТИ

 

ВИМОГАМ

1 Борошно 650 650
2 Цукор 200 200
3 Вершкове масла 60 60
4 Яйця 3шт 3шт
5 Сода
6 Оцет 20 20
7 Мед 60 60
  Для начинки    
8 Чорнослив 500 500
9 Яйця 2шт 2шт
10 Цукор пудра 130 130
11 Масло 300 300
12 Ванілін 11 11
13 Сметана 400 400
             .  

                               

                                       Технологія приготування

Яйця після первинної обробки збивають разом із цукром до утворення пишної, стійкої маси. До маси додають розтоплене вершкове масло, прогрітий на водяній бані мед, погашену оцтом соду і все акуратно перемішують. Наприкінці додають просіяне борошно. Кондитерські листи змащують жиром і випікають 6 тонких коржів при температурі 240°С.

Приготування крему.

Вершкове масло (охолоджене до температури 12°С) нарізають на шматочки і збивають протягом 5-7 хв. до розм'якшення. У збите масло поступово додають охолоджену до +2°С сметану 30% жирності й розтерті разом із цукром до білого кольору яєчні жовтки. Коли продукти повністю з'єднаються з маслом, додають підготовлений охолоджений чорнослив і продовжують збивати ще протягом 5-7 хв. Чорнослив попередньо промивають, відварюють до розм'якшення, відвар зливають, а гарячий чорнослив протирають через решето для видалення кісточок. Для протирання на руку одягають спеціальну брезентову рукавицю. Протертий чорнослив розводять до потрібної консистенції відцідженим відваром. Формування виробу. Випечені й охолоджені коржі змащують масляним кремом із чорносливом, поверхню посипають цукровою пудрою.

Вимоги до якості.

Форма прямокутна з чіткими гранями; поверхня рівномірно посипана цукровою пудрою; на розрізі чітко видно шість однакових за товщиною бісквітні пласти, змащені масляним кремом із чорносливом; консистенція виробу м'яка, пориста; консистенція крему пишна, із вкрапленнями чорносливу; смак приємний, солодкий, із кислинкою.

 

 

ВІВТОРОК 12.01.21

 

План уроку

виробничого навчання

       Модуль КНД – 3.4. Приготування без дріжджових видів тіста та виробів з нього.

Тема № 15: Приготування без дріжджових видів тіста та виробів з них.

Тема уроку 15.1: Приготування прісного здобного   тіста та виробів з нього.

Мета уроку:

навчальна: практично відпрацювати трудові прийоми приготування прісного здобного тіста, закріпити теоретичні знання з розрахунку сировини, організації робочого місця, технології приготування, підбір інвентаря, дотримання вимог санітарії та гігієни, правил техніки безпеки і охорони праці;

розвивальна: розвивати в учнів самостійність, вміння орієнтуватися у виробничих умовах;

виховна: виховувати в учнів бережливе ставлення до продуктів харчування, енергоносіїв, обладнання, інвентаря, привити любов до обраної професії, почуття відповідальності.

Тип уроку: відпрацювання трудових прийомів.

Метод навчання: бригадний.

Матеріально технічна база:

ü  обладнання, посуд, інвентар гарячого цеху:

-        плита електрична, шафа пекарська, електроміксер, електровафельниця;

-      сковороди, миски, вінчики, лопатки, ножі, обробні дошки, ложки, вилки, ємкість для запікання;

ü  технологічні карти;

ü  сировина:

-      борошно пшеничне, маргарин, цукор, сіль, яйця, олія, цукор-пудра.

Міжпредметні зв'язки:

üтехнологія приготування їжі з основами товарознавства,

üсанітарія та гігієна,

üохорона праці,

üустаткування підприємств харчування,

üорганізація виробництва,

üоблік та звітність.

Хід уроку

        І. Організаційний момент.

   а) перевірка присутності учнів;

   б) перевірка готовності учнів;

             ІІ. Вступний інструктаж.

   1. Актуалізація знань:

Повідомити тему та мету уроку. Приготування прісного здобного тіста та виробів з нього

Перевірити, як учні засвоїли попередній матеріал:

  • Що є основною сировиною для приготування пісочного тіста?
  • В якому співвідношенні повинна бути сировина?
  • Яке розрізняють пісочне тісто за введенням додаткової сировини?
  • Яке буває пісочне тісто за способом приготування?
  • При якій температурі потрібно готувати пісочне тісто?
  • Яка технологічна послідовність приготування пісочного тіста ручним способом?
  • Що буде з тістом якщо його замішувати дуже довго?
  • У чому полягають особливості приготування пісочного тіста?
  • Які види розпушувачів використовують при його приготуванні?
  • Поясніть причини виявлених можливих дефектів?

     2. Вивчення нового матеріалу:

За технологією приготування прісне здобне тісто подібне до пісочного, але дещо відрізняється від нього рецептурою. В рецептурі цього тіста передбачено рідину (сметану, кефір, молоко чи воду) і значно зменшено кількість цукру і жиру. Рідина сприяє утворенню клейковини, яка надає тісту в'язкості, тому якість напівфабрикату значною мірою залежатиме від розпушувачів.

Як розпушувач у прісному здобному тісті використовують соду. Якщо тісто замішують на сметані чи кефірі, то молочна кислота, що в них міститься, взаємодіє з содою і відразу ж починається виділення вуглекислого газу, яке збільшується під час випікання.

Якщо за рецептурою молочно кислі продукти не передбачено, то в тісто обов'язково додають харчові кислоти (лимону чи оцтову).

Умови приготування пісочного і прісного здобного тіста подібні. Сировину використовують охолодженою, борошно – із середнім вмістом слабкої клейковини. Замішують тісто швидко у прохолодному приміщенні (17-18°С), сформовані вироби одразу випікають. Навіть при нетривалому зберіганні тіста в теплому приміщенні воно втрачає здатність підніматися під час випікання. Щоб зменшити процес газоутворення і зберегти розпушуючу властивість соди, її перемішують з борошном і додають у тісто наприкінці замішування.

З прісного здобного тіста готують ватрушки, пиріжки, коржики, сочники. Залежно від використаної начинки, тісто можна готувати солодким чи не солодким.

Розглянемо докладніше, як готують тісто у збивальній машині. Спочатку на малій швидкості збивача розм'якшують маргарин до утворення пластичної маси, потім всипають цукор і збивають все протягом 10 хв. Окремо у холодній воді розчиняють кислоту, цей розчин перемішують з яйцями, проціджують через сито з вічками 1—2 мм і поступово вливають у збитий з цукром маргарин. Збивання продовжують доти, доки рідина повністю з'єднається з жировою масою і не буде відчутно кристалик і в цукру. Збита масса повинна мати пишну, однорідну консистенцію. У діжу машини для замішування тіста всипають просіяне разом з содою борошно, викладають збиту масу і замішують тісто пластичної консистенції протягом 1—2 хв.

Не великі порції тіста замішують руками. Для цього борошно перемішують з содою, просівають на стіл у вигляді гірки і роблять в ній заглиблення. У це заглиблення викладають розм'якшений маргарин, вливають розчин цукру, яєць, кислоти і швидко замішують тісто, поки воно не набуде пластичної консистенції

Коржики молочні

Борошно400 г, цукор212 г, маргарин 96 г, меланж 21 г, вода 95 г, сода 0.2г, сіль 1.4г, сметана 76г, меланж для змащування 9г, жир для змащування листів 3г, борошно на підсипання 23г, амоній 4г, ванілін 0.2 г.

Готове тісто розкачують шаром завтовшки 6 -7 мм, потім легко прокачують качалкою з рифленою поверхнею і штампують заготовки круглої форми із зубчастими краями діаметром 95 мм. Заготовки викладають на змащений жиром лист, їхню поверхню змащують яйцем і випікають при температурі 210—220°С. Протягом 15 -20 хв.

Вимоги до якості: форма кругла з рифленими краями; поверхня рельєфна;, рівномірно зарум’янена, без тріщин; консистенція м’яка, щільна; колір світло коричневий; смак приємний, солодкий.

3. Закріплення нового матеріалу:

  1. Чим відрізняється прісне здобне тісто від пісочного?
  2. Яке борошно найкраще використовувати для замішування прісного здобного тіста?
  3. Які розпушувачі використовують під час приготування прісного здобного тіста і як їх додають у тісто?
  4. Як приготувати прісне здобне тісто ?
  5. Який асортимент виробів готують з прісного здобного тіста?
  6. Які можливі недоліки прісного здобного тіста і чи можна їхвиправити?
  7. Яка температура випікання допускається для виробів із прісного здобного тіста?
  8. Які органолептичні показники прісного здобного тіста?Поясніть причини виявлених можливих дефектів?

ІІІ. Поточний інструктаж.

Цільові обходи робочих місць.

          Перший обхід.

  • перевірити правильність організації робочих місць;
  • перевірити правильність користування інвентарем, інструментом.

          Другий обхід.

  • перевірити правильність використання сировини, дотримання правил по т/б при роботі з обладнанням;
  • попереджую окремих учнів про причини браку та показую, як його можна усунути.

          Третій обхід.

  • перевірити хід виконання завдання;
  • перевірити якість роботи.

ІV. Заключний інструктаж.

1. Аналіз ходу виконаних робіт за урок.

2. Аналіз помилок, допущених при виконанні навчально – виробничих робіт їх причин та способи усунення.

3.Показ способів виправлення помилок.

4. Повідомлення оцінок.

5. Прибирання робочих місць.

         

V. Домашнє завдання.

Повторити тему: Приготування виробів із прісного тіста.

                                           Майстер в\н                       О.В.Петричко

ПРЯНИКИ МЕДОВІ

Борошно 580 г, цукор 320 г, мед штучний 100 г, маргарин 40 г, сода 2 г, есенція 0,5 г, вода 150 г, олія для змащування листів. Для тиражного сиропу: цукор 90 г, вода 30 г. Вихід 10 шт. по 100 г.

Тісто готують сирцевим способом, розкачують шаром завтовшки 9—10 мм і овальною виїмкою штампують заготовки масою 105 г. Випікають на листах, змащених жиром, при температурі 200—210°С протягом 12—15 хв. Після охолодження поверхню кожного пряника глазурують тиражним сиропом. Сироп наносять на пряники за допомогою м'якого пензлика. Для цього пензлик змочують у гарячому (80—85°С) тиражному сиропі й розтирають його по поверхні пряника доти, доки не почне біліти. Тиражовані вироби за­лишають для остаточного висихання сиропу.

Вимоги до якості: такі самі, як і до пряників «Дорожних»; форма овальна

ПОНЕДІЛОК 28.12.20

 

МАТЕМАТИКА

23 https://classroom.google.com/u/0/c/MTkxMDkzMzI0MjA5 tsjnakh

ІСТОРІЯ УКРАЇНИ

23 https://classroom.google.com/u/0/c/MjEzNzQ2NzE3MzYz 7ycz6d2

ФІЗИКА

https://classroom.google.com/u/0/c/MjA0MDU0NTA2ODgz klezwxe

МАТЕМАТИКА

23 https://classroom.google.com/u/0/c/MTkxMDkzMzI0MjA5 tsjnakh

ГЕОГРАФІЯ

23 https://classroom.google.com/c/MTY1MjkwODQzMTk4 xe3qgi7

ФІЗКУЛЬТУРА

  https://classroom.google.com/u/0/c/MTU1ODgwNzU0NTQ3 iw45lms

МАТЕМАТИКА

23 https://classroom.google.com/u/0/c/MTkxMDkzMzI0MjA5 tsjnakh

ІСТОРІЯ УКРАЇНИ

23 https://classroom.google.com/u/0/c/MjEzNzQ2NzE3MzYz 7ycz6d2

 

 ЧЕТВЕР 24.12.20

 

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

23 https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxMTQxOTA1ODFa lasxae3

БІОЛОГІЯ

23 Біологія https://classroom.google.com/c/NTUyOTI3ODkyODha w4tm7sj

ЗАХИСТ УКРАЇНИ

23 Захист Укр.ДІВЧАТА https://classroom.google.com/c/MTkxMTIwNTE3OTMz 5zvshpu

 

23 https://classroom.google.com/c/MTkxMjk5MDgwMDY0?cjc=wynzrbm wynzrbm

ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ

23 https://classroom.google.com/c/MTkxMjk5MDgwMDY0?cjc=wynzrbm wynzrbm

ІНФОРМАТИКА

23 https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxNTc0MDM5OTNa io3q7mt

ТЕХНОЛОГІЯ

23 https://classroom.google.com/u/0/c/NTM1NTAyODg1NDha 5tvbpj5

ГРОМАДЯНСЬКА ОСВІТА

23 https://classroom.google.com/c/MTkxMjk5MDgwMDY0?cjc=wynzrbm wynzrbm

БІОЛОГІЯ

23 Біологія https://classroom.google.com/c/NTUyOTI3ODkyODha w4tm7sj

 

СЕРЕДА 23.12.20

Виробниче навчання

 

ВІВТОРОК 22.12.20

Виробниче навчання

 

ПОНЕДІЛОК 21.12.20


УКРАЇНСЬКА МОВА

23 https://classroom.google.com/u/0/c/NTQyNjY3Nzg3NDRa n2aehrg

 

23 https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxMTQxOTA1ODFa lasxae3

ФІЗКУЛЬТУРА

  https://classroom.google.com/u/0/c/MTU1ODgwNzU0NTQ3 iw45lms

ТЕХНОЛОГІЯ

23 https://classroom.google.com/u/0/c/NTM1NTAyODg1NDha 5tvbpj5

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

23 https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxMTQxOTA1ODFa lasxae3

ТЕХНОЛОГІЯ

23 https://classroom.google.com/u/0/c/NTM1NTAyODg1NDha 5tvbpj5

УКРАЇНСЬКА МОВА

23 https://classroom.google.com/u/0/c/NTQyNjY3Nzg3NDRa n2aehrg

 

23 https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxMTQxOTA1ODFa lasxae3

ГРОМАДЯНСЬКА ОСВІТА

23 https://classroom.google.com/c/MTkxMjk5MDgwMDY0?cjc=wynzrbm wynzrbm

БІОЛОГІЯ

23 Біологія https://classroom.google.com/c/NTUyOTI3ODkyODha w4tm7sj


П'ЯТНИЦЯ 18.12.20

 

ФІЗИКА

https://classroom.google.com/u/0/c/MjA0MDU0NTA2ODgz klezwxe

ГЕОГРАФІЯ

23 https://classroom.google.com/c/MTY1MjkwODQzMTk4 xe3qgi7

ФІЗКУЛЬТУРА

  https://classroom.google.com/u/0/c/MTU1ODgwNzU0NTQ3 iw45lms

ТЕХНОЛОГІЯ

23 https://classroom.google.com/u/0/c/NTM1NTAyODg1NDha 5tvbpj5

ІНОЗЕМНА МОВА

23 https://classroom.google.com/u/0/c/MTUxNTc5NjY0MDI0 7lmvdmb

ТЕХНОЛОГІЯ

23 https://classroom.google.com/u/0/c/NTM1NTAyODg1NDha 5tvbpj5

ІНОЗЕМНА МОВА

23 https://classroom.google.com/u/0/c/MTUxNTc5NjY0MDI0 7lmvdmb

ІСТОРІЯ УКРАЇНИ

23 https://classroom.google.com/u/0/c/MjEzNzQ2NzE3MzYz 7ycz6d2

ЧЕТВЕР 17.12.20

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

23 https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxMTQxOTA1ODFa lasxae3

ЗАХИСТ УКРАЇНИ

23 Захист Укр.ДІВЧАТА https://classroom.google.com/c/MTkxMTIwNTE3OTMz 5zvshpu

 

23 https://classroom.google.com/c/MTkxMjk5MDgwMDY0?cjc=wynzrbm wynzrbm

ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ

23 https://classroom.google.com/c/MTkxMjk5MDgwMDY0?cjc=wynzrbm wynzrbm

ІНФОРМАТИКА

23 https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxNTc0MDM5OTNa io3q7mt

ТЕХНОЛОГІЯ

23 https://classroom.google.com/u/0/c/NTM1NTAyODg1NDha 5tvbpj5

ФІЗКУЛЬТУРА

  https://classroom.google.com/u/0/c/MTU1ODgwNzU0NTQ3 iw45lms

ГРОМАДЯНСЬКА ОСВІТА

23 https://classroom.google.com/c/MTkxMjk5MDgwMDY0?cjc=wynzrbm wynzrbm

ХІМІЯ

23 Хімія https://classroom.google.com/u/0/c/NTUzMjQ4MTM2NDJa nborvnr



СЕРЕДА 16.12.20

ВИРОБНИЧЕ НАВЧАННЯ

 

ВІВТОРОК 15.12.20

 

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

23 https://classroom.google.com/u/0/c/NTQyNjY3Nzg3NDRa n2aehrg

ТЕХНОЛОГІЯ

23 https://classroom.google.com/u/0/c/NTM1NTAyODg1NDha 5tvbpj5

ФІЗКУЛЬТУРА

  https://classroom.google.com/u/0/c/MTU1ODgwNzU0NTQ3 iw45lms

БІОЛОГІЯ

23 Біологія https://classroom.google.com/c/NTUyOTI3ODkyODha w4tm7sj

МАТЕМАТИКА

23 https://classroom.google.com/u/0/c/MTkxMDkzMzI0MjA5 tsjnakh

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

23 https://classroom.google.com/u/0/c/NTQyNjY3Nzg3NDRa n2aehrg

УКРАЇНСЬКА МОВА

23 https://classroom.google.com/u/0/c/NTQyNjY3Nzg3NDRa n2aehrg

 

23 https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxMTQxOTA1ODFa lasxae3


ТЕХНОЛОГІЯ

23 https://classroom.google.com/u/0/c/NTM1NTAyODg1NDha 5tvbpj5

 

ПОНЕДІЛОК 14.12.20

Виробниче навчання

 

П'ЯТНИЦЯ 11.12.20

 

ФІЗИКА

https://classroom.google.com/u/0/c/MjA0MDU0NTA2ODgz klezwxe

ХІМІЯ

23 Хімія https://classroom.google.com/u/0/c/NTUzMjQ4MTM2NDJa nborvnr


ГЕОГРАФІЯ

23 https://classroom.google.com/c/MTY1MjkwODQzMTk4 xe3qgi7


ФІЗКУЛЬТУРА

  https://classroom.google.com/u/0/c/MTU1ODgwNzU0NTQ3 iw45lms

ТЕХНОЛОГІЯ

23 https://classroom.google.com/u/0/c/NTM1NTAyODg1NDha 5tvbpj5

ІНОЗЕМНА МОВА

23 https://classroom.google.com/u/0/c/MTUxNTc5NjY0MDI0 7lmvdmb

ТЕХНОЛОГІЯ

23 https://classroom.google.com/u/0/c/NTM1NTAyODg1NDha 5tvbpj5

ГРОМАДЯНСЬКА ОСВІТА

23 https://classroom.google.com/c/MTkxMjk5MDgwMDY0?cjc=wynzrbm wynzrbm

 

ЧЕТВЕР 10.12.20

 

ЗАХИСТ УКРАЇНИ

23 Захист Укр.ДІВЧАТА https://classroom.google.com/c/MTkxMTIwNTE3OTMz 5zvshpu

 

23 https://classroom.google.com/c/MTkxMjk5MDgwMDY0?cjc=wynzrbm wynzrbm

ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ

23 https://classroom.google.com/c/MTkxMjk5MDgwMDY0?cjc=wynzrbm wynzrbm

ІНФОРМАТИКА

23 https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxNTc0MDM5OTNa io3q7mt

ТЕХНОЛОГІЯ

23 https://classroom.google.com/u/0/c/NTM1NTAyODg1NDha 5tvbpj5

БІОЛОГІЯ

23 Біологія https://classroom.google.com/c/NTUyOTI3ODkyODha w4tm7sj


ФІЗКУЛЬТУРА

  https://classroom.google.com/u/0/c/MTU1ODgwNzU0NTQ3 iw45lms


ТЕХНОЛОГІЯ

23 https://classroom.google.com/u/0/c/NTM1NTAyODg1NDha 5tvbpj5


СЕРЕДА 09.12.20

Виробниче навчання

 

ВІВТОРОК 08.12.20

 

ІСТОРІЯ УКРАЇНИ

23 https://classroom.google.com/u/0/c/MjEzNzQ2NzE3MzYz iigl3eh


ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

23 https://classroom.google.com/u/0/c/NTQyNjY3Nzg3NDRa n2aehrg

ТЕХНОЛОГІЯ

23 https://classroom.google.com/u/0/c/NTM1NTAyODg1NDha 5tvbpj5

ФІЗКУЛЬТУРА

  https://classroom.google.com/u/0/c/MTU1ODgwNzU0NTQ3 iw45lms

БІОЛОГІЯ

23 Біологія https://classroom.google.com/c/NTUyOTI3ODkyODha w4tm7sj

МАТЕМАТИКА

23 https://classroom.google.com/u/0/c/MTkxMDkzMzI0MjA5 tsjnakh

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

23 https://classroom.google.com/u/0/c/NTQyNjY3Nzg3NDRa n2aehrg


ТЕХНОЛОГІЯ

23 https://classroom.google.com/u/0/c/NTM1NTAyODg1NDha 5tvbpj5


ПОНЕДІЛОК 07.12.20

Виробниче навчання

 

П'ЯТНИЦЯ 04.12.20

 

ФІЗИКА

https://classroom.google.com/u/0/c/MjA0MDU0NTA2ODgz klezwxe

ХІМІЯ

23 Хімія https://classroom.google.com/u/0/c/NTUzMjQ4MTM2NDJa nborvnr


ГЕОГРАФІЯ

23 https://classroom.google.com/c/MTY1MjkwODQzMTk4 xe3qgi7


ФІЗКУЛЬТУРА

  https://classroom.google.com/u/0/c/MTU1ODgwNzU0NTQ3 iw45lms

ТЕХНОЛОГІЯ

23 https://classroom.google.com/u/0/c/NTM1NTAyODg1NDha 5tvbpj5

ІНОЗЕМНА МОВА

23 https://classroom.google.com/u/0/c/MTUxNTc5NjY0MDI0 7lmvdmb

ТЕХНОЛОГІЯ

23 https://classroom.google.com/u/0/c/NTM1NTAyODg1NDha 5tvbpj5

ГРОМАДЯНСЬКА ОСВІТА

23 https://classroom.google.com/c/MTkxMjk5MDgwMDY0?cjc=wynzrbm wynzrbm

 

ЧЕТВЕР 03.12.20

 

ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ

23 https://classroom.google.com/c/MTkxMjk5MDgwMDY0?cjc=wynzrbm wynzrbm

УКРАЇНСЬКА МОВА

23 https://classroom.google.com/u/0/c/NTQyNjY3Nzg3NDRa n2aehrg

 

23 https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxMTQxOTA1ODFa lasxae3

ІНФОРМАТИКА

23 https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxNTc0MDM5OTNa io3q7mt

ТЕХНОЛОГІЯ

23 https://classroom.google.com/u/0/c/NTM1NTAyODg1NDha 5tvbpj5


ФІЗКУЛЬТУРА

  https://classroom.google.com/u/0/c/MTU1ODgwNzU0NTQ3 iw45lms

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

23 https://classroom.google.com/u/0/c/NTQyNjY3Nzg3NDRa n2aehrg


ТЕХНОЛОГІЯ

23 https://classroom.google.com/u/0/c/NTM1NTAyODg1NDha 5tvbpj5

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

23 https://classroom.google.com/u/0/c/NTQyNjY3Nzg3NDRa n2aehrg

СЕРЕДА 02.12.20

ВИРОБНИЧЕ НАВЧАННЯ

ВІВТОРОК 01.12.20

 

ІСТОРІЯ УКРАЇНИ

23 https://classroom.google.com/u/0/c/MjEzNzQ2NzE3MzYz iigl3eh


ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

23 https://classroom.google.com/u/0/c/NTQyNjY3Nzg3NDRa n2aehrg

ТЕХНОЛОГІЯ

23 https://classroom.google.com/u/0/c/NTM1NTAyODg1NDha 5tvbpj5

ФІЗКУЛЬТУРА

  https://classroom.google.com/u/0/c/MTU1ODgwNzU0NTQ3 iw45lms

БІОЛОГІЯ

23 Біологія https://classroom.google.com/c/NTUyOTI3ODkyODha w4tm7sj

МАТЕМАТИКА

23 https://classroom.google.com/u/0/c/MTkxMDkzMzI0MjA5 tsjnakh


ТЕХНОЛОГІЯ

23 https://classroom.google.com/u/0/c/NTM1NTAyODg1NDha 5tvbpj5

ЗАХИСТ УКРАЇНИ

23 Захист Укр.ДІВЧАТА https://classroom.google.com/c/MTkxMTIwNTE3OTMz 5zvshpu

 

23 https://classroom.google.com/c/MTkxMjk5MDgwMDY0?cjc=wynzrbm wynzrbm

ПОНЕДІЛОК 30.11.20

Виробниче навчання

П'ЯТНИЦЯ 27.11.20

 

ФІЗИКА

https://classroom.google.com/u/0/c/MjA0MDU0NTA2ODgz klezwxe

ХІМІЯ

23 Хімія https://classroom.google.com/u/0/c/NTUzMjQ4MTM2NDJa nborvnr


ГЕОГРАФІЯ

23 https://classroom.google.com/c/MTY1MjkwODQzMTk4 xe3qgi7


ФІЗКУЛЬТУРА

  https://classroom.google.com/u/0/c/MTU1ODgwNzU0NTQ3 iw45lms

ТЕХНОЛОГІЯ

23 https://classroom.google.com/u/0/c/NTM1NTAyODg1NDha 5tvbpj5

ІНОЗЕМНА МОВА

23 https://classroom.google.com/u/0/c/MTUxNTc5NjY0MDI0 7lmvdmb

ТЕХНОЛОГІЯ

23 https://classroom.google.com/u/0/c/NTM1NTAyODg1NDha 5tvbpj5

ГРОМАДЯНСЬКА ОСВІТА

23 https://classroom.google.com/c/MTkxMjk5MDgwMDY0?cjc=wynzrbm wynzrbm


ЧЕТВЕР 26.11.20

 

ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ

23 https://classroom.google.com/c/MTkxMjk5MDgwMDY0?cjc=wynzrbm wynzrbm

УКРАЇНСЬКА МОВА

23 https://classroom.google.com/u/0/c/NTQyNjY3Nzg3NDRa n2aehrg

 

23 https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxMTQxOTA1ODFa lasxae3

ІНФОРМАТИКА

23 https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxNTc0MDM5OTNa io3q7mt

ТЕХНОЛОГІЯ

23 https://classroom.google.com/u/0/c/NTM1NTAyODg1NDha 5tvbpj5

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

23 https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxMTQxOTA1ODFa lasxae3


ФІЗКУЛЬТУРА

  https://classroom.google.com/u/0/c/MTU1ODgwNzU0NTQ3 iw45lms

УСТАТКУВАННЯ

23 https://classroom.google.com/u/0/c/MTkxMzM1NjIyNzc5 t2zombs

ТЕХНОЛОГІЯ

23 https://classroom.google.com/u/0/c/NTM1NTAyODg1NDha 5tvbpj5

СЕРЕДА 25.11.20

ВИРОБНИЧЕ НАВЧАННЯ

 

ВІВТОРОК 24.11.20

ІСТОРІЯ УКРАЇНИ

23 https://classroom.google.com/u/0/c/MjEzNzQ2NzE3MzYz iigl3eh


ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

23 https://classroom.google.com/u/0/c/NTQyNjY3Nzg3NDRa n2aehrg

ТЕХНОЛОГІЯ

23 https://classroom.google.com/u/0/c/NTM1NTAyODg1NDha 5tvbpj5

ФІЗКУЛЬТУРА

  https://classroom.google.com/u/0/c/MTU1ODgwNzU0NTQ3 iw45lms

БІОЛОГІЯ

23 Біологія https://classroom.google.com/c/NTUyOTI3ODkyODha w4tm7sj

МАТЕМАТИКА

23 https://classroom.google.com/u/0/c/MTkxMDkzMzI0MjA5 tsjnakh


ТЕХНОЛОГІЯ

23 https://classroom.google.com/u/0/c/NTM1NTAyODg1NDha 5tvbpj5

ЗАХИСТ УКРАЇНИ

23 Захист Укр.ДІВЧАТА https://classroom.google.com/c/MTkxMTIwNTE3OTMz 5zvshpu

 

23 https://classroom.google.com/c/MTkxMjk5MDgwMDY0?cjc=wynzrbm wynzrbm

ПОНЕДІЛОК 23.11.20

Виробниче навчання.

П'ЯТНИЦЯ 20.11.20

ФІЗИКА

https://classroom.google.com/u/0/c/MjA0MDU0NTA2ODgz klezwxe

ХІМІЯ

23 Хімія https://classroom.google.com/u/0/c/NTUzMjQ4MTM2NDJa nborvnr


ГЕОГРАФІЯ

23 https://classroom.google.com/c/MTY1MjkwODQzMTk4 xe3qgi7

ОРГАНІЗАЦІЯ ВИРОБНИЦТВА

23 https://classroom.google.com/c/MTkxMjk5MDgwMDY0?cjc=wynzrbm wynzrbm


ФІЗКУЛЬТУРА

  https://classroom.google.com/u/0/c/MTU1ODgwNzU0NTQ3 iw45lms

ТЕХНОЛОГІЯ

23 https://classroom.google.com/u/0/c/NTM1NTAyODg1NDha 5tvbpj5

ІНОЗЕМНА МОВА

23 https://classroom.google.com/u/0/c/MTUxNTc5NjY0MDI0 7lmvdmb

ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ

23 https://classroom.google.com/c/MTkxMjk5MDgwMDY0?cjc=wynzrbm wynzrbm


 
ЧЕТВЕР 19.11.20

 

ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ

23 https://classroom.google.com/c/MTkxMjk5MDgwMDY0?cjc=wynzrbm wynzrbm

УКРАЇНСЬКА МОВА

23 https://classroom.google.com/u/0/c/NTQyNjY3Nzg3NDRa n2aehrg

 

23 https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxMTQxOTA1ODFa lasxae3

ІНФОРМАТИКА

23 https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxNTc0MDM5OTNa io3q7mt

ТЕХНОЛОГІЯ

23 https://classroom.google.com/u/0/c/NTM1NTAyODg1NDha 5tvbpj5

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

23 https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxMTQxOTA1ODFa lasxae3

ЗАХИСТ УКРАЇНИ

23 Захист Укр.ДІВЧАТА https://classroom.google.com/c/MTkxMTIwNTE3OTMz 5zvshpu

 

23 https://classroom.google.com/c/MTkxMjk5MDgwMDY0?cjc=wynzrbm wynzrbm

ФІЗКУЛЬТУРА

  https://classroom.google.com/u/0/c/MTU1ODgwNzU0NTQ3 iw45lms

УСТАТКУВАННЯ

23 https://classroom.google.com/u/0/c/MTkxMzM1NjIyNzc5 t2zombs

СЕРЕДА 18.11.20

 

ВИРОБНИЧЕ НАВЧАННЯ

ВІВТОРОК 17.11.20

 

ІСТОРІЯ УКРАЇНИ

23 https://classroom.google.com/u/0/c/MjEzNzQ2NzE3MzYz iigl3eh

ГІГІЄНА ТА САНІТАРІЯ

23 Гігієна і С. https://classroom.google.com/u/0/c/MTkxMTIwNTQxMDMx knt5wgo

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

23 https://classroom.google.com/u/0/c/NTQyNjY3Nzg3NDRa n2aehrg

ФІЗКУЛЬТУРА

  https://classroom.google.com/u/0/c/MTU1ODgwNzU0NTQ3 iw45lms

БІОЛОГІЯ

23 Біологія https://classroom.google.com/c/NTUyOTI3ODkyODha w4tm7sj

МАТЕМАТИКА

23 https://classroom.google.com/u/0/c/MTkxMDkzMzI0MjA5 tsjnakh

ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ

23 https://classroom.google.com/c/MTkxMjk5MDgwMDY0?cjc=wynzrbm wynzrbm

ТЕХНОЛОГІЯ

23 https://classroom.google.com/u/0/c/NTM1NTAyODg1NDha 5tvbpj5

 

ПОНЕДІЛОК 16.11.20

Виробниче навчання.

П'ЯТНИЦЯ 13.11.20

 

ФІЗИКА

https://classroom.google.com/u/0/c/MjA0MDU0NTA2ODgz klezwxe


ГЕОГРАФІЯ

23 https://classroom.google.com/c/MTY1MjkwODQzMTk4 xe3qgi7

ОРГАНІЗАЦІЯ ВИРОБНИЦТВА

23 https://classroom.google.com/c/MTkxMjk5MDgwMDY0?cjc=wynzrbm wynzrbm

ГРОМАДЯНСЬКА ОСВІТА

23 https://classroom.google.com/c/MTkxMjk5MDgwMDY0?cjc=wynzrbm wynzrbm

ГЕОГРАФІЯ

23 https://classroom.google.com/c/MTY1MjkwODQzMTk4 xe3qgi7

ТЕХНОЛОГІЯ

23 https://classroom.google.com/u/0/c/NTM1NTAyODg1NDha 5tvbpj5

ІНОЗЕМНА МОВА

23 https://classroom.google.com/u/0/c/MTUxNTc5NjY0MDI0 7lmvdmb

ФІЗИКА

https://classroom.google.com/u/0/c/MjA0MDU0NTA2ODgz klezwxe


ЧЕТВЕР 12.11.20

 

ХІМІЯ

23 Хімія https://classroom.google.com/u/0/c/NTUzMjQ4MTM2NDJa nborvnr

ІНФОРМАТИКА

23 https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxNTc0MDM5OTNa io3q7mt

ТЕХНОЛОГІЯ

23 https://classroom.google.com/u/0/c/NTM1NTAyODg1NDha 5tvbpj5

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

23 https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxMTQxOTA1ODFa lasxae3

ЗАХИСТ УКРАЇНИ

23 Захист Укр.ДІВЧАТА https://classroom.google.com/c/MTkxMTIwNTE3OTMz 5zvshpu

 

23 https://classroom.google.com/c/MTkxMjk5MDgwMDY0?cjc=wynzrbm wynzrbm

ФІЗКУЛЬТУРА

  https://classroom.google.com/u/0/c/MTU1ODgwNzU0NTQ3 iw45lms

УСТАТКУВАННЯ

23 https://classroom.google.com/u/0/c/MTkxMzM1NjIyNzc5 t2zombs

ТЕХНОЛОГІЯ

23 https://classroom.google.com/u/0/c/NTM1NTAyODg1NDha 5tvbpj5

 

СЕРЕДА 11.11.20

      

МОДУЛЬ КНД 3.3. ПРИГОТУВАННЯ ДРІЖДЖОВОГО ТІСТА ТА ВИРОБІВ З НЬОГО.

        

         ТЕМА УРОКУ: ПРИГОТУВАННЯ ТІСТА БЕЗОПАРНИМ СПОСОБОМ.

Для приготування безопарного тіста всі продукти, що передбачені рецептурою, замішуються в один прийом. Спочатку необхідно провести підготовку сировини. Молоко або воду нагрівають до 30—40°С, оскільки при з'єднанні з борошном та іншими продуктами температура тіста буде в межах 26-32°С. Якщо борошно має більш низьку температуру, то молоко або воду слід нагріти вище за 40°С. Дріжджі розводять окремо у невеликій кількості теплої води, проціджують і додають у діжу тоді, коли борошно буде частково перемішане з рідиною. Сіль і цукор розчиняють у невеликій кількості води або молока, проціджують через сито з вічками діаметром 0,5-1,5 мм. Яйця або меланж проціджують через сито з вічками розміром 2-3 мм. Борошно просівають через сито для видалення сторонніх домішок і насичення його киснем повітря.

Велику кількість тіста рекомендується замішувати в діжі тістомісильної машини. Там одразу можна приготувати тісто з 40 кг пшеничного борошна. Тісто замішують густішої консистенції, ніж при опарному способі, оскільки більша кількість дріжджів і більш тривале бродіння розріджує його.

Діжу закріплюють на станині машини і заповнюють підготовленою сировиною: спочатку вливають розчинені продукти, а потім всипають просіяне борошно. Замішують тісто протягом 5-7 хв. Приблизно за 2-3 хв. до закінчення процесу замішування до тіста додають розтоплений жир, щоб зменшити руйнування клейковини. Замішування продовжують доти, доки тісто буде легко відставати від стінок діжі й важеля тістомісильної машини.

Проте дуже тривале замішування призводить до того, що тісто знову стає липким.

Коли процес замішування закінчено, важіль машини переводять у верхнє положення, стінки діжі й поверхню важеля ретельно обчищають від залишків тіста (для зменшення кількості відходів), а діжу з тістом скатують,   закривають   вологою   тканиною   (щоб   тісто   не   завітрилося) переміщують зі станини у тепле місце (30°С) для бродіння, яке триває протягом   2,5-3,5 год.   Через   1 год.   від   початку   бродіння,   коли   тісто збільшиться в об'ємі у 1,5-2 рази, його обминають, тобто перемішують протягом 1-2 хв. Тісто, замішане із борошна з «сильною» клейковиною, обминають двічі, а із борошна зі «слабкою» клейковиною - тільки 1 раз.

Удруге   обминають   тісто   після   першої   обминки   за   40 хв.   потому. Закінчення   процесу   бродіння   тіста   (готовність   тіста) визначається   лабораторним   способом   за   вмістом   у   ньому   кислоти (кислотність   готового   тіста   не   повинна   перевищувати   2,5°Т)   або органолептичними методами

v    Закріплення викладеного матеріалу та отриманих знань:

  1. Як готують безопарне дріжджове тісто?
  2. Яка сировина використовується для приготування тіста?
  3. Загальний час бродіння тіста?
  4. Для чого обминають тісто?
  5. Температура за якої тісто бродить?
  6. Як визначити готовність тіста?
  7. Як підготувати сировину для приготування тіста?
ПЕТР
ПЕТР2

ВІВТОРОК 10.11.20

 

ІСТОРІЯ УКРАЇНИ

23 https://classroom.google.com/u/0/c/MjEzNzQ2NzE3MzYz iigl3eh

ГІГІЄНА ТА САНІТАРІЯ

23 Гігієна і С. https://classroom.google.com/u/0/c/MTkxMTIwNTQxMDMx knt5wgo

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

23 https://classroom.google.com/u/0/c/NTQyNjY3Nzg3NDRa n2aehrg

ФІЗКУЛЬТУРА

  https://classroom.google.com/u/0/c/MTU1ODgwNzU0NTQ3 iw45lms

БІОЛОГІЯ

23 Біологія https://classroom.google.com/c/NTUyOTI3ODkyODha w4tm7sj

МАТЕМАТИКА

23 https://classroom.google.com/u/0/c/MTkxMDkzMzI0MjA5 tsjnakh

ТЕХНОЛОГІЯ

23 https://classroom.google.com/u/0/c/NTM1NTAyODg1NDha 5tvbpj5

МАТЕМАТИКА

23 https://classroom.google.com/u/0/c/MTkxMDkzMzI0MjA5 tsjnakh

ПОНЕДІЛОК 09.11.20

 

ХІМІЯ

23 Хімія https://classroom.google.com/u/0/c/NTUzMjQ4MTM2NDJa nborvnr

УКРАЇНСЬКА МОВА

23 https://classroom.google.com/u/0/c/NTQyNjY3Nzg3NDRa n2aehrg

 

23 https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxMTQxOTA1ODFa lasxae3

ІНФОРМАТИКА

23 https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxNTc0MDM5OTNa io3q7mt

ФІЗКУЛЬТУРА

  https://classroom.google.com/u/0/c/MTU1ODgwNzU0NTQ3 iw45lms

ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ

23 https://classroom.google.com/c/MTkxMjk5MDgwMDY0?cjc=wynzrbm wynzrbm

 

П'ЯТНИЦЯ 06.11.20

УСТАТКУВАННЯ

23 https://classroom.google.com/u/0/c/MTkxMzM1NjIyNzc5 t2zombs

ГЕОГРАФІЯ

23 https://classroom.google.com/c/MTY1MjkwODQzMTk4 xe3qgi7

ОРГАНІЗАЦІЯ ВИРОБНИЦТВА

23 https://classroom.google.com/c/MTkxMjk5MDgwMDY0?cjc=wynzrbm wynzrbm

ГРОМАДЯНСЬКА ОСВІТА

23 https://classroom.google.com/c/MTkxMjk5MDgwMDY0?cjc=wynzrbm wynzrbm

ГЕОГРАФІЯ

23 https://classroom.google.com/c/MTY1MjkwODQzMTk4 xe3qgi7

ІНОЗЕМНА МОВА

23 https://classroom.google.com/u/0/c/MTUxNTc5NjY0MDI0 7lmvdmb

ФІЗИКА

https://classroom.google.com/u/0/c/MjA0MDU0NTA2ODgz klezwxe

ФІЗИКА

https://classroom.google.com/u/0/c/MjA0MDU0NTA2ODgz klezwxe

 

ЧЕТВЕР 05.11.20

ХІМІЯ

23 Хімія https://classroom.google.com/u/0/c/NTUzMjQ4MTM2NDJa nborvnr

ІНФОРМАТИКА

23 https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxNTc0MDM5OTNa io3q7mt

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

23 https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxMTQxOTA1ODFa lasxae3

ЗАХИСТ УКРАЇНИ

23 Захист Укр.ДІВЧАТА https://classroom.google.com/c/MTkxMTIwNTE3OTMz 5zvshpu

 

23 https://classroom.google.com/c/MTkxMjk5MDgwMDY0?cjc=wynzrbm wynzrbm

ФІЗКУЛЬТУРА

  https://classroom.google.com/u/0/c/MTU1ODgwNzU0NTQ3 iw45lms

ОБЛІК І КАЛЬКУЛЯЦІЯ

 

 

СЕРЕДА 04.11.20

  

ПЛАН УРОКУ

ВИРОБНИЧОГО НАВЧАННЯ

 

МОДУЛЬ КНД – 3.3. Приготування дріжджового тіста та виробів з нього.

Тема № 9: Приготування дріжджового   тіста безопарним способом та виробів з нього.

Тема уроку9.2: Приготування печених борошняних виробів: пиріжків з різними начинками.

Мета уроку:

Навчальна – набути практичних навичок під час приготування печених борошняних виробів: пиріжків.

Розвиваюча – удосконалити вміння і навички під час роботи відповідно до технічних умов; розвивати самостійність та орієнтацію у виробничих умовах.

Виховна – виховувати творчий підхід до праці і навчання, потребу працювати професійно, творчо, продуктивно і колективно, бережливе ставлення до продуктів, акуратності, уважності в роботі, дотримання безпеки праці, санітарно-гігієнічних умов

Тип уроку: урок формування вмінь та навичок.

Метод викладання уроку: співпраця майстра в/н та учнів.

Матеріально-технічне забезпечення уроку:

1. Інвентар та сировина:

- миски, каструля, ваги, ложки.

- борошно, маргарин, яйця, дріжджі, сіль, цукор

2. Методичне забезпечення:

         Література:

-      Г.Т.Зайцева, Т.М.Горпинко, «Технологія виготовлення борошняних кондитерських виробів»;

-      ­Збірник рецептур.

Перелік практичних завдань:

-      організувати робоче місце;

-      приготувати печених борошняні вироби: пиріжки з різними начинками.

4. Міжпредметні зв’язки.

«Технологія приготування борошняних кондитерських виробів»

«Основи товарознавства»

«Охорона праці»

«Устаткування підприємств харчування»

«Санітарія та гігієна»

ХІД   УРОКУ

І. Організаційна частина

-      перевірка присутності учнів згідно списку;

-      перевірка зовнішнього вигляду учнів, їх одягу та вигляду згідно санітарних норм та правил;

-      вибір чергового.

ІІ. Вступний інструктаж

vАктуалізація опорних знань учнів:

  1. Як готують безопарне дріжджове тісто?
  2. Яка сировина використовується для приготування тіста?
  3. Загальний час бродіння тіста?
  4. Для чого обминають тісто?
  5. Температура за якої тісто бродить?
  6. Як визначити готовність тіста?
  7. Як підготувати сировину для приготування тіста?

vВивчення нового матеріалу:

  • Повідомлення загальної теми: «Приготування дріжджового   тіста та виробів з нього.»
  • Повідомлення теми уроку: «Приготування печених борошняних виробів: пиріжків, розтягаїв»

ПИРІЖКИ ПРОСТІ (100 шт. по 75 г)

Борошно пшеничне 1-го ґатунку 3671 г, борошно на підсипання 174 г, цукор-пісок 255 г, маргарин 110 г, сіль 58 г, дріжджі пресовані 110 г, вода 1740 г. Маса тіста 5800 г, маса начинки 2500 г. Маса напівфабрикату 83 г. Яйця для змащування 150 г, маргарин для змащування листів 25 г.

Дріжджове тісто готують двома способами: опарним (для здобних пиріжків) і безопарним (для простих пиріжків).

Готове тісто ділять на шматки відповідної маси (з розрахунку на 10—20 пиріжків), які закачують у джгут і ділять на шматочки масою по 43 і 47 г (для здобних пиріжків) і по 58 г (для простих пиріжків).

Підготовлені шматочки тіста формують у вигляді кульок і залишають для розстоювання протягом 5—7 хв. Потім кульки розкачують качалкою на круглі заготовки завтовшки 5—10 мм.

На середину кожної заготовки кладуть начинку і защипують краї, надаючи пиріжку відповідної форми.

При формуванні закритих пиріжків видовженої, із загостреними кінцями (у вигляді човника) або овальної форми протилежні краї заготовки з'єднують і защипують.

Сформовані пиріжки кладуть рубцем донизу на лист, змащений жиром, на відстані 3—4 см один від одного. Такої форми надають пиріжкам з м'ясом, рибою, рисом, яйцем і зеленою цибулею, свіжою і квашеною капустою, з різними видами повидла.

При формуванні закритих пиріжків овальної або трикутної форми із защипами угорі краї заготовки з'єднують над начинкою і ретельно защипують. Сформовані пиріжки кладуть на лист рубцем догори. Використовують начинки з яблук, вишень, родзинок тощо.

При формуванні напіввідкритих пиріжків з сиром овальної форми по краях заготовки шкребком роблять два невеликих розрізи, в один з яких протягують протилежний край заготовки, і обидва краї закріплюють у основи напівфабрикату.

При формуванні пиріжків округлої форми з начинкою з моркви і сиру краї заготовки защипують до центру, надаючи їм круглої форми. Сформовані пиріжки кладуть на лист рубцем донизу.

Пиріжки залишають для розстоювання протягом 25—30 хв., за 10 хв. перед випіканням змащують поверхню яйцем і випікають при температурі 230-240°С протягом 12-15 хв.

Вимоги до якості: пиріжки правильної форми, без бокових напливів і притисків, не розпливчасті; поверхня рівна, блискуча, без тріщин, колір від золотисто-жовтого до світло-коричневого, на бокових поверхнях світліший; м'якушка добре пропечена, без ознак закальцю і без слідів непромісу; пористість добре розвинена, рівномірна, дрібна; консистенція м'якушки еластична, після легкого натискання пальцем, м'якушка набуває попередньої форми; смак і запах приємні, властиві випеченим виробам; начинка соковита, смак і запах відповідає продуктам, з яких вона виготовлена

v    Закріплення викладеного матеріалу та отриманих знань:

  1. Як готують пиріжки?
  2. Які пиріжки бувають?
  3. Як приготувати пиріжки напіввідкриті?
  4. Як приготувати пиріжки закриті?
  5. Вимоги до якості виробів?

v    Ознайомлення з інструктажем «Інструктаж з техніки безпеки, охорони праці»;

v    Повідомлення завдання: приготування печених борошняних виробів: пиріжків з різними начинками

ІІІ. Поточний інструктаж:

Цільові обходи майстер в/н виконує з метою :

Перший обхід: перевірити підготовку навчальних місць, наявність інструментів, інвентарю, посуду

Другий обхід: перевірити чи всі учні приступили до роботи, чи немає організаційних труднощів.

Третій обхід: перевірити чи правильна організація робочих місць, спосіб роботи, правильність виконання прийомів, дотримання т/б раціональне використання сировини та інструментів, дотримання санітарних правил.

Четвертий обхід:перевірити правильність дотримання технологічної послідовності приготуванняпечених борошняних виробів: пиріжків з різними начинками.

П’ятий обхід: звернути увагу на недоліки, допомога невстигаючим

ІV. Заключний інструктаж

  1. Аналіз ходу виконаних робіт за урок
  2. Аналіз помилок, допущених при виконанні навчально-виробничих робіт та їх причин.
  3. Показ способів виправлення помилок
  4. Аналіз дотримання правил безпеки праці
  5. Повідомлення та обґрунтування оцінок за засвоєння прийомів
  6. Прибирання робочих місць
  7. Вологе прибирання лабораторії

V. Домашнє завдання

Т.Г.Зайцева §34

Технологічна карта

НАЧИНКА З М'ЯСА

№ з/п Назва сировини Витрати Вимоги до якості
брутто    нетто
1. Яловичина (котлетне м'ясо) 1258 1258

СИРОВИНА ПОВИННА

ВІДПОВІДАТИ

ВИМОГАМ НТД

2. Маргарин 40 40
3. Цибуля ріпчаста 100 100
4. Борошно 10 10
5. Перець 0,5 0,5
6. Сіль 40 40
7. Петрушка (зелень) 7 7
Вихід:                                                                 1000г

    

Технологія приготування

   Перший спосіб приготування.М'ясо промивають, звільняють від кісток і сухожиль, розрізають на шматочки масою 40—50 г і обсмажують на жирі до утворення рум'яної шкірочки. Потім м'ясо перекладають у сотейник або каструлю з товстим дном, заливають бульйоном або водою (15—20 % до маси м'яса) і тушкують при слабкому кипінні до готовності. Готове м'ясо пропус­кають через м'ясорубку двічі. Вдруге м'ясо перемелюють разом з пасерова­ною цибулею. На бульйоні, одержаному при тушкуванні м'яса, готують білий соус. Охолоджений соус з'єднують з меленим м'ясом, солять, перчать, дода­ють нарізану зелень і все ретельно перемішують.

Другий спосіб приготування.Сире м'ясо перемелюють через м'ясорубку з двома решітками. Фарш кладуть на розігрітий, змащений жиром глибокий лист шаром не більше ніж 3 см і, періодично помішуючи, обсмажують до го­товності у жаровій шафі. Потім сік, що виділився з м'яса під час смаження, зливають і готують на ньому соус. Обсмажене м'ясо з'єднують разом з пасе­рованою цибулею і ще раз пропускають через м'ясорубку. Заправляють начинку соусом, сіллю, перцем, дрібно нарізаною зеленню і перемішують.

Третій спосіб приготування.М'ясо попередньо відварюють. Для цього його кладуть у гарячу воду (співвідношення води і м'яса 1,5:1), доводять до ки­піння і продовжують варити без кипіння (при температурі 85—90°С). За 20 хв. до закінчення варіння м'ясо солять. Готовність м'яса визначають проколом ку­харської голки: якщо м'ясо готове, голка входить легко і в місці проколу виді­ляється безбарвний сік. Варене м'ясо старанно відокремлюють від кісток і разом з пасерованою цибулею пропускають через м'ясорубку двічі. Додають мелений перець, сіль, соус, зелень, все перемішують. До м'ясної начинки мож­на додавати яйця, яйця з рисом, рис з зеленою цибулею тощо

ВІВТОРОК 03.11.20 

ІСТОРІЯ УКРАЇНИ

23 https://classroom.google.com/u/0/c/MjEzNzQ2NzE3MzYz iigl3eh

ГІГІЄНА ТА САНІТАРІЯ

23 Гігієна і С. https://classroom.google.com/u/0/c/MTkxMTIwNTQxMDMx knt5wgo

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

23 https://classroom.google.com/u/0/c/NTQyNjY3Nzg3NDRa n2aehrg

ФІЗКУЛЬТУРА

  https://classroom.google.com/u/0/c/MTU1ODgwNzU0NTQ3 iw45lms

БІОЛОГІЯ

23 Біологія https://classroom.google.com/c/NTUyOTI3ODkyODha w4tm7sj

МАТЕМАТИКА

23 https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxNTc0MDM5OTNa io3q7mt

ТЕХНОЛОГІЯ

23 https://classroom.google.com/u/0/c/NTM1NTAyODg1NDha 5tvbpj5

МАТЕМАТИКА

23 https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxNTc0MDM5OTNa io3q7mt

 

ПОНЕДІЛОК 02.11.20

 

ХІМІЯ

23 Хімія https://classroom.google.com/u/0/c/NTUzMjQ4MTM2NDJa nborvnr

УКРАЇНСЬКА МОВА

23 https://classroom.google.com/u/0/c/NTQyNjY3Nzg3NDRa n2aehrg

 

23 https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxMTQxOTA1ODFa lasxae3

ІНФОРМАТИКА

23 https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxNTc0MDM5OTNa io3q7mt

ФІЗКУЛЬТУРА

  https://classroom.google.com/u/0/c/MTU1ODgwNzU0NTQ3 iw45lms

ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ

23 https://classroom.google.com/c/MTkxMjk5MDgwMDY0?cjc=wynzrbm wynzrbm

Прокоментувати: