ВІВТОРОК 26.01.21
УКРАЇНСЬКА МОВА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQyNjY3Nzg3NzNa | mafrx27 |
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxMTQxOTA2MDRa | bhxpmm4 |
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQyNjY3Nzg3NzNa | mafrx27 |
ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTU1ODgwNzU0NTQ3 | iw45lms |
МАТЕМАТИКА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTkxMDk1MTg1NDY0 | jk5nfnh |
ХІМІЯ
32 | Хімія | https://classroom.google.com/u/0/c/NTUzMjQ4MTQ2MDZa | ilbtnxa |
ФІЗИКА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/Njc0NDEwMjAyNjJa | yweeeal |
БІОЛОГІЯ
32 | Біологія | https://classroom.google.com/u/0/c/NTUyOTI3ODkzNjla | tkzv4lb |
МАТЕМАТИКА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTkxMDk1MTg1NDY0 | jk5nfnh |
ПОНЕДІЛОК 25.01.21
БІОЛОГІЯ
32 | Біологія | https://classroom.google.com/u/0/c/NTUyOTI3ODkzNjla | tkzv4lb |
ФІЗИКА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/Njc0NDEwMjAyNjJa | yweeeal |
УКРАЇНСЬКА МОВА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQyNjY3Nzg3NzNa | mafrx27 |
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxMTQxOTA2MDRa | bhxpmm4 |
ХІМІЯ
32 | Хімія | https://classroom.google.com/u/0/c/NTUzMjQ4MTQ2MDZa | ilbtnxa |
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQyNjY3Nzg3NzNa | mafrx27 |
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQyNjY3Nzg3NzNa | mafrx27 |
ІНФОРМАТИКА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxNTc0MDQwNDBa |
ydwwys2 |
МАТЕМАТИКА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTkxMDk1MTg1NDY0 | jk5nfnh |
П'ЯТНИЦЯ 22.01.21
ФІЗИКА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/Njc0NDEwMjAyNjJa | yweeeal |
ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTU1ODgwNzU0NTQ3 | iw45lms |
ІНОЗЕМНА МОВА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTcxNDEwODIwNzZa | krlyik2 |
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/MjEzNzQ2ODAxMDky | yqu7c6a |
ІНОЗЕМНА МОВА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTcxNDEwODIwNzZa | krlyik2 |
ІНОЗЕМНА МОВА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTcxNDEwODIwNzZa | krlyik2 |
ФІЗИКА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/Njc0NDEwMjAyNjJa | yweeeal |
ЧЕТВЕР 21.01.21
БІОЛОГІЯ
32 | Біологія | https://classroom.google.com/u/0/c/NTUyOTI3ODkzNjla | tkzv4lb |
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQyNjY3Nzg3NzNa | mafrx27 |
ТЕХНОЛОГІЯ
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTM3MDkyNDQxNzVa | 5hidcqj |
МАТЕМАТИКА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTkxMDk1MTg1NDY0 | jk5nfnh |
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQyNjY3Nzg3NzNa | mafrx27 |
ІНФОРМАТИКА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxNTc0MDQwNDBa |
ydwwys2 |
ЗАХИСТ УКРАЇНИ
32 | Захист Укр. дівчата | https://classroom.google.com/c/MTkxMTIwNTE3OTg2 | 7xlrlf2 |
32 | https://classroom.google.com/c/MTkxMjk5MDgwMDg1?cjc=htx3qy5 | htx3qy5 |
СЕРЕДА 20.01.21
ТЕХНОЛОГІЯ
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTM3MDkyNDQxNzVa | 5hidcqj |
ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTU1ODgwNzU0NTQ3 | iw45lms |
УКРАЇНСЬКА МОВА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQyNjY3Nzg3NzNa | mafrx27 |
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxMTQxOTA2MDRa | bhxpmm4 |
УКРАЇНСЬКА МОВА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQyNjY3Nzg3NzNa | mafrx27 |
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxMTQxOTA2MDRa | bhxpmm4 |
ІНФОРМАТИКА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxNTc0MDQwNDBa |
ydwwys2
|
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQyNjY3Nzg3NzNa | mafrx27 |
МАТЕМАТИКА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTkxMDk1MTg1NDY0 | jk5nfnh |
МАТЕМАТИКА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTkxMDk1MTg1NDY0 | jk5nfnh |
ВІВТОРОК 19.01.21
УКРАЇНСЬКА МОВА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQyNjY3Nzg3NzNa | mafrx27 |
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxMTQxOTA2MDRa | bhxpmm4 |
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQyNjY3Nzg3NzNa | mafrx27 |
ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTU1ODgwNzU0NTQ3 | iw45lms |
МАТЕМАТИКА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTkxMDk1MTg1NDY0 | jk5nfnh |
ХІМІЯ
32 | Хімія | https://classroom.google.com/u/0/c/NTUzMjQ4MTQ2MDZa | ilbtnxa |
ФІЗИКА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/Njc0NDEwMjAyNjJa | yweeeal |
БІОЛОГІЯ
32 | Біологія | https://classroom.google.com/u/0/c/NTUyOTI3ODkzNjla | tkzv4lb |
МАТЕМАТИКА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTkxMDk1MTg1NDY0 | jk5nfnh |
ПОНЕДІЛОК 18.01.21
БІОЛОГІЯ
32 | Біологія | https://classroom.google.com/u/0/c/NTUyOTI3ODkzNjla | tkzv4lb |
ТЕХНОЛОГІЯ
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTM3MDkyNDQxNzVa | 5hidcqj |
ІНОЗЕМНА МОВА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTcxNDEwODIwNzZa | krlyik2 |
ФІЗИКА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/Njc0NDEwMjAyNjJa | yweeeal |
ІНОЗЕМНА МОВА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTcxNDEwODIwNzZa | krlyik2 |
УКРАЇНСЬКА МОВА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQyNjY3Nzg3NzNa | mafrx27 |
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxMTQxOTA2MDRa | bhxpmm4 |
БІОЛОГІЯ
32 | Біологія | https://classroom.google.com/u/0/c/NTUyOTI3ODkzNjla | tkzv4lb |
ХІМІЯ
32 | Хімія | https://classroom.google.com/u/0/c/NTUzMjQ4MTQ2MDZa | ilbtnxa |
П'ЯТНИЦЯ 15.01.21
ФІЗИКА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/Njc0NDEwMjAyNjJa | yweeeal |
ЗАХИСТ УКРАЇНИ
32 | Захист Укр. дівчата | https://classroom.google.com/c/MTkxMTIwNTE3OTg2 | 7xlrlf2 |
32 | https://classroom.google.com/c/MTkxMjk5MDgwMDg1?cjc=htx3qy5 | htx3qy5 |
ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTU1ODgwNzU0NTQ3 | iw45lms |
ІНОЗЕМНА МОВА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTcxNDEwODIwNzZa | krlyik2 |
УСТАТКУВАННЯ
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTkxMzM1NjIyODEx | 2x3nqbf |
ОРГАНІЗАЦІЯ ВИРОБНИЦТВА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTM3MDkyNDQxNzVa | 5hidcqj |
ГІГІЄНА І САНІТАРІЯ
32 | Біологія | https://classroom.google.com/u/0/c/NTUyOTI3ODkzNjla | tkzv4lb |
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/MjEzNzQ2ODAxMDky | yqu7c6a |
ЧЕТВЕР 14.01.21
БІОЛОГІЯ
32 | Біологія | https://classroom.google.com/u/0/c/NTUyOTI3ODkzNjla | tkzv4lb |
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQyNjY3Nzg3NzNa | mafrx27 |
КУЛІНАРІЯ
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTM3MDkyNDQxNzVa | 5hidcqj |
ТЕХНОЛОГІЯ
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTM3MDkyNDQxNzVa | 5hidcqj |
МАТЕМАТИКА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTkxMDk1MTg1NDY0 | jk5nfnh |
ТЕХНОЛОГІЯ
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTM3MDkyNDQxNzVa | 5hidcqj |
ОРГАНІЗАЦІЯ ВИРОБНИЦТВА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTM3MDkyNDQxNzVa | 5hidcqj |
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQyNjY3Nzg3NzNa | mafrx27 |
СЕРЕДА 13.01.21
ТЕХНОЛОГІЯ
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTM3MDkyNDQxNzVa | 5hidcqj |
ОРГАНІЗАЦІЯ ВИРОБНИЦТВА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTM3MDkyNDQxNzVa | 5hidcqj |
ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTU1ODgwNzU0NTQ3 | iw45lms |
УКРАЇНСЬКА МОВА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQyNjY3Nzg3NzNa | mafrx27 |
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxMTQxOTA2MDRa | bhxpmm4 |
КУЛІНАРІЯ
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTM3MDkyNDQxNzVa | 5hidcqj |
УКРАЇНСЬКА МОВА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQyNjY3Nzg3NzNa | mafrx27 |
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxMTQxOTA2MDRa | bhxpmm4 |
ІНФОРМАТИКА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxNTc0MDQwNDBa |
ydwwys2 |
ВІВТОРОК 12.01.21
УКРАЇНСЬКА МОВА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQyNjY3Nzg3NzNa | mafrx27 |
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxMTQxOTA2MDRa | bhxpmm4 |
ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQyNjY3Nzg3NzNa | mafrx27 |
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQyNjY3Nzg3NzNa | mafrx27 |
ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTU1ODgwNzU0NTQ3 | iw45lms |
ХІМІЯ
32 | Хімія | https://classroom.google.com/u/0/c/NTUzMjQ4MTQ2MDZa | ilbtnxa |
ФІЗИКА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/Njc0NDEwMjAyNjJa | yweeeal |
ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQyNjY3Nzg3NzNa | mafrx27 |
ІНФОРМАТИКА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxNTc0MDQwNDBa |
ydwwys2 |
ПОНЕДІЛОК 28.12.20
ОРГАНІЗАЦІЯ ВИРОБНИЦТВА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTM3MDkyNDQxNzVa | 5hidcqj |
ГІГІЄНА І САНІТАРІЯ
32 | Біологія | https://classroom.google.com/u/0/c/NTUyOTI3ODkzNjla | tkzv4lb |
ТЕХНОЛОГІЯ
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTM3MDkyNDQxNzVa | 5hidcqj |
ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTU1ODgwNzU0NTQ3 | iw45lms |
ІНОЗЕМНА МОВА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTcxNDEwODIwNzZa | krlyik2 |
ГІГІЄНА І САНІТАРІЯ
32 | Біологія | https://classroom.google.com/u/0/c/NTUyOTI3ODkzNjla | tkzv4lb |
ФІЗИКА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/Njc0NDEwMjAyNjJa | yweeeal |
ЗАХИСТ УКРАЇНИ
32 | Захист Укр. дівчата | https://classroom.google.com/c/MTkxMTIwNTE3OTg2 | 7xlrlf2 |
32 | https://classroom.google.com/c/MTkxMjk5MDgwMDg1?cjc=htx3qy5 | htx3qy5 |
ЧЕТВЕР 24.12.20
БІОЛОГІЯ
32 | Біологія | https://classroom.google.com/u/0/c/NTUyOTI3ODkzNjla | tkzv4lb |
КУЛІНАРІЯ
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTM3MDkyNDQxNzVa | 5hidcqj |
ТЕХНОЛОГІЯ
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTM3MDkyNDQxNzVa | 5hidcqj |
МАТЕМАТИКА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTkxMDk1MTg1NDY0 | jk5nfnh |
ТЕХНОЛОГІЯ
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTM3MDkyNDQxNzVa | 5hidcqj |
МАТЕМАТИКА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTkxMDk1MTg1NDY0 | jk5nfnh |
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQyNjY3Nzg3NzNa | mafrx27 |
МАТЕМАТИКА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTkxMDk1MTg1NDY0 | jk5nfnh |
СЕРЕДА 23.12.20
ТЕХНОЛОГІЯ
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTM3MDkyNDQxNzVa | 5hidcqj |
ОРГАНІЗАЦІЯ ВИРОБНИЦТВА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTM3MDkyNDQxNzVa | 5hidcqj |
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/MjEzNzQ2ODAxMDky | ywer5t4 |
ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTU1ODgwNzU0NTQ3 | iw45lms |
ТЕХНОЛОГІЯ
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTM3MDkyNDQxNzVa | 5hidcqj |
КУЛІНАРІЯ
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTM3MDkyNDQxNzVa | 5hidcqj |
КУЛІНАРІЯ
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTM3MDkyNDQxNzVa | 5hidcqj |
ТЕХНОЛОГІЯ
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTM3MDkyNDQxNzVa | 5hidcqj |
ВІВТОРОК 22.12.20
ГІГІЄНА І САНІТАРІЯ
32 | Біологія | https://classroom.google.com/u/0/c/NTUyOTI3ODkzNjla | tkzv4lb |
ГІГІЄНА І САНІТАРІЯ
32 | Біологія | https://classroom.google.com/u/0/c/NTUyOTI3ODkzNjla | tkzv4lb |
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQyNjY3Nzg3NzNa | mafrx27 |
ГІГІЄНА І САНІТАРІЯ
32 | Біологія | https://classroom.google.com/u/0/c/NTUyOTI3ODkzNjla | tkzv4lb |
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQyNjY3Nzg3NzNa | mafrx27 |
ГІГІЄНА І САНІТАРІЯ
32 | Біологія | https://classroom.google.com/u/0/c/NTUyOTI3ODkzNjla | tkzv4lb |
ХІМІЯ
32 | Хімія | https://classroom.google.com/u/0/c/NTUzMjQ4MTQ2MDZa | ilbtnxa |
ХІМІЯ
32 | Хімія | https://classroom.google.com/u/0/c/NTUzMjQ4MTQ2MDZa | ilbtnxa |
ПОНЕДІЛОК 21.12.20
ТЕХНОЛОГІЯ
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTM3MDkyNDQxNzVa | 5hidcqj |
ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTU1ODgwNzU0NTQ3 | iw45lms |
ІНОЗЕМНА МОВА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTcxNDEwODIwNzZa | krlyik2 |
ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTU1ODgwNzU0NTQ3 | iw45lms |
МАТЕМАТИКА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTkxMDk1MTg1NDY0 | jk5nfnh |
ІНОЗЕМНА МОВА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTcxNDEwODIwNzZa | krlyik2 |
ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQyNjY3Nzg3NzNa | mafrx27 |
ГІГІЄНА І САНІТАРІЯ
32 | Біологія | https://classroom.google.com/u/0/c/NTUyOTI3ODkzNjla | tkzv4lb |
П'ЯТНИЦЯ 18.12.20
ФІЗИКА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/Njc0NDEwMjAyNjJa | yweeeal |
ФІЗИКА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/Njc0NDEwMjAyNjJa | yweeeal |
ЗАХИСТ УКРАЇНИ
32 | Захист Укр. дівчата | https://classroom.google.com/c/MTkxMTIwNTE3OTg2 | 7xlrlf2 |
32 | https://classroom.google.com/c/MTkxMjk5MDgwMDg1?cjc=htx3qy5 | htx3qy5 |
ТЕХНОЛОГІЯ
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTM3MDkyNDQxNzVa | 5hidcqj |
ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTU1ODgwNzU0NTQ3 | iw45lms |
ІНОЗЕМНА МОВА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTcxNDEwODIwNzZa | krlyik2 |
ФІЗИКА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/Njc0NDEwMjAyNjJa | yweeeal |
УСТАТКУВАННЯ
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTkxMzM1NjIyODEx | 2x3nqbf |
ЧЕТВЕР 17.12.20
БІОЛОГІЯ
32 | Біологія | https://classroom.google.com/u/0/c/NTUyOTI3ODkzNjla | tkzv4lb |
ХІМІЯ
32 | Хімія | https://classroom.google.com/u/0/c/NTUzMjQ4MTQ2MDZa | ilbtnxa |
КУЛІНАРІЯ
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTM3MDkyNDQxNzVa | 5hidcqj |
ТЕХНОЛОГІЯ
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTM3MDkyNDQxNzVa | 5hidcqj |
МАТЕМАТИКА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTkxMDk1MTg1NDY0 | jk5nfnh |
ТЕХНОЛОГІЯ
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTM3MDkyNDQxNzVa | 5hidcqj |
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQyNjY3Nzg3NzNa | mafrx27 |
МАТЕМАТИКА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTkxMDk1MTg1NDY0 | jk5nfnh |
СЕРЕДА 16.12.20
ТЕХНОЛОГІЯ
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTM3MDkyNDQxNzVa | 5hidcqj |
ОРГАНІЗАЦІЯ ВИРОБНИЦТВА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTM3MDkyNDQxNzVa | 5hidcqj |
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/MjEzNzQ2ODAxMDky | ywer5t4 |
ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTU1ODgwNzU0NTQ3 | iw45lms |
ТЕХНОЛОГІЯ
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTM3MDkyNDQxNzVa | 5hidcqj |
КУЛІНАРІЯ
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTM3MDkyNDQxNzVa | 5hidcqj |
КУЛІНАРІЯ
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTM3MDkyNDQxNzVa | 5hidcqj |
ІНФОРМАТИКА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxNTc0MDQwNDBa |
ydwwys2 |
ВІВТОРОК 15.12.20
Виробниче навчання
ПОНЕДІЛОК 14.12.20
Виробниче навчання
П'ЯТНИЦЯ 11.12.20
ФІЗИКА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/Njc0NDEwMjAyNjJa | yweeeal |
ФІЗИКА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/Njc0NDEwMjAyNjJa | yweeeal |
ЗАХИСТ УКРАЇНИ
32 | Захист Укр. дівчата | https://classroom.google.com/c/MTkxMTIwNTE3OTg2 | 7xlrlf2 |
32 | https://classroom.google.com/c/MTkxMjk5MDgwMDg1?cjc=htx3qy5 | htx3qy5 |
ТЕХНОЛОГІЯ
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTM3MDkyNDQxNzVa | 5hidcqj |
ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTU1ODgwNzU0NTQ3 | iw45lms |
ІНОЗЕМНА МОВА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTcxNDEwODIwNzZa | krlyik2 |
ФІЗИКА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/Njc0NDEwMjAyNjJa | yweeeal |
УСТАТКУВАННЯ
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTkxMzM1NjIyODEx | 2x3nqbf |
ЧЕТВЕР 10.12.20
ВИРОБНИЧЕ НАВЧАННЯ
СЕРЕДА 09.12.20
ТЕХНОЛОГІЯ
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTM3MDkyNDQxNzVa | 5hidcqj |
ОРГАНІЗАЦІЯ ВИРОБНИЦТВА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTM3MDkyNDQxNzVa | 5hidcqj |
ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQyNjY3Nzg3NzNa | mafrx27 |
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/MjEzNzQ2ODAxMDky | ywer5t4 |
ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTU1ODgwNzU0NTQ3 | iw45lms |
ТЕХНОЛОГІЯ
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTM3MDkyNDQxNzVa | 5hidcqj |
КУЛІНАРІЯ
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTM3MDkyNDQxNzVa | 5hidcqj |
ТЕХНОЛОГІЯ
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTM3MDkyNDQxNzVa | 5hidcqj |
ВІВТОРОК 08.12.20
КУЛІНАРІЯ
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTM3MDkyNDQxNzVa | 5hidcqj |
ТЕХНОЛОГІЯ
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTM3MDkyNDQxNzVa | 5hidcqj |
МАТЕМАТИКА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTkxMDk1MTg1NDY0 | jk5nfnh |
КУЛІНАРІЯ
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTM3MDkyNDQxNzVa | 5hidcqj |
МАТЕМАТИКА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTkxMDk1MTg1NDY0 | jk5nfnh |
БІОЛОГІЯ та ГІГІЄНА І САНІТАРІЯ
32 | Біологія | https://classroom.google.com/u/0/c/NTUyOTI3ODkzNjla | tkzv4lb |
МАТЕМАТИКА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTkxMDk1MTg1NDY0 | jk5nfnh |
ПОНЕДІЛОК 07.12.20
ТЕХНОЛОГІЯ
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTM3MDkyNDQxNzVa | 5hidcqj |
ФІЗИКА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/Njc0NDEwMjAyNjJa | yweeeal |
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQyNjY3Nzg3NzNa | mafrx27 |
ХІМІЯ
32 | Хімія | https://classroom.google.com/u/0/c/NTUzMjQ4MTQ2MDZa | ilbtnxa |
ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTU1ODgwNzU0NTQ3 | iw45lms |
МАТЕМАТИКА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTkxMDk1MTg1NDY0 | jk5nfnh |
ТЕХНОЛОГІЯ
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTM3MDkyNDQxNzVa | 5hidcqj |
ІНФОРМАТИКА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxNTc0MDQwNDBa |
ydwwys2
|
П'ЯТНИЦЯ 04.12.20
ФІЗИКА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/Njc0NDEwMjAyNjJa | yweeeal |
ОРГАНІЗАЦІЯ ВИРОБНИЦТВА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTM3MDkyNDQxNzVa | 5hidcqj |
ОРГАНІЗАЦІЯ ВИРОБНИЦТВА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTM3MDkyNDQxNzVa | 5hidcqj |
ТЕХНОЛОГІЯ
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTM3MDkyNDQxNzVa | 5hidcqj |
ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTU1ODgwNzU0NTQ3 | iw45lms |
ІНОЗЕМНА МОВА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTcxNDEwODIwNzZa | krlyik2 |
ФІЗИКА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/Njc0NDEwMjAyNjJa | yweeeal |
УСТАТКУВАННЯ
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTkxMzM1NjIyODEx | 2x3nqbf |
ЧЕТВЕР 03.12.20
ВИРОБНИЧЕ НАВЧАННЯ
СЕРЕДА 02.12.20
ТЕХНОЛОГІЯ
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTM3MDkyNDQxNzVa | 5hidcqj |
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/MjEzNzQ2ODAxMDky | ywer5t4 |
УКРАЇНСЬКА МОВА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQyNjY3Nzg3NzNa | mafrx27 |
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxMTQxOTA2MDRa | bhxpmm4 |
ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTU1ODgwNzU0NTQ3 | iw45lms |
ФІЗИКА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/Njc0NDEwMjAyNjJa | yweeeal |
ТЕХНОЛОГІЯ
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTM3MDkyNDQxNzVa | 5hidcqj |
КУЛІНАРІЯ
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTM3MDkyNDQxNzVa | 5hidcqj |
ТЕХНОЛОГІЯ
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTM3MDkyNDQxNzVa | 5hidcqj |
ВІВТОРОК 01.12.20
КУЛІНАРІЯ
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTM3MDkyNDQxNzVa | 5hidcqj |
ТЕХНОЛОГІЯ
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTM3MDkyNDQxNzVa | 5hidcqj |
ЗАХИСТ УКРАЇНИ
32 | Захист Укр. дівчата | https://classroom.google.com/c/MTkxMTIwNTE3OTg2 | 7xlrlf2 |
32 | https://classroom.google.com/c/MTkxMjk5MDgwMDg1?cjc=htx3qy5 | htx3qy5 |
ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTU1ODgwNzU0NTQ3 | iw45lms |
КУЛІНАРІЯ
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTM3MDkyNDQxNzVa | 5hidcqj |
МАТЕМАТИКА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTkxMDk1MTg1NDY0 | jk5nfnh |
БІОЛОГІЯ та ГІГІЄНА І САНІТАРІЯ
32 | Біологія | https://classroom.google.com/u/0/c/NTUyOTI3ODkzNjla | tkzv4lb |
ПОНЕДІЛОК 30.11.20
ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQyNjY3Nzg3NzNa | mafrx27 |
ФІЗИКА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/Njc0NDEwMjAyNjJa | yweeeal |
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQyNjY3Nzg3NzNa | mafrx27 |
ХІМІЯ
32 | Хімія | https://classroom.google.com/u/0/c/NTUzMjQ4MTQ2MDZa | ilbtnxa |
ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTU1ODgwNzU0NTQ3 | iw45lms |
МАТЕМАТИКА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTkxMDk1MTg1NDY0 | jk5nfnh |
ТЕХНОЛОГІЯ
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTM3MDkyNDQxNzVa | 5hidcqj |
ІНФОРМАТИКА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxNTc0MDQwNDBa |
ydwwys2 |
П'ЯТНИЦЯ 27.11.20
ФІЗИКА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/Njc0NDEwMjAyNjJa | yweeeal |
ОРГАНІЗАЦІЯ ВИРОБНИЦТВА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTM3MDkyNDQxNzVa | 5hidcqj |
ІНФОРМАТИКА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxNTc0MDQwNDBa |
ydwwys2 |
ТЕХНОЛОГІЯ
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTM3MDkyNDQxNzVa | 5hidcqj |
ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTU1ODgwNzU0NTQ3 | iw45lms |
ІНОЗЕМНА МОВА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTcxNDEwODIwNzZa | krlyik2 |
ФІЗИКА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/Njc0NDEwMjAyNjJa | yweeeal |
ЧЕТВЕР 26.11.20
ВИРОБНИЧЕ НАВЧАННЯ
СЕРЕДА 25.11.20
ТЕХНОЛОГІЯ
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTM3MDkyNDQxNzVa | 5hidcqj |
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/MjEzNzQ2ODAxMDky | ywer5t4 |
УКРАЇНСЬКА МОВА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQyNjY3Nzg3NzNa | mafrx27 |
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxMTQxOTA2MDRa | bhxpmm4 |
ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTU1ODgwNzU0NTQ3 | iw45lms |
ФІЗИКА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/Njc0NDEwMjAyNjJa | yweeeal |
ТЕХНОЛОГІЯ
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTM3MDkyNDQxNzVa | 5hidcqj |
КУЛІНАРІЯ
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTM3MDkyNDQxNzVa | 5hidcqj |
ТЕХНОЛОГІЯ
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTM3MDkyNDQxNzVa | 5hidcqj |
ВІВТОРОК 24.11.20
КУЛІНАРІЯ
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTM3MDkyNDQxNzVa | 5hidcqj |
ТЕХНОЛОГІЯ
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTM3MDkyNDQxNzVa | 5hidcqj |
ЗАХИСТ УКРАЇНИ
32 | Захист Укр. дівчата | https://classroom.google.com/c/MTkxMTIwNTE3OTg2 | 7xlrlf2 |
32 | https://classroom.google.com/c/MTkxMjk5MDgwMDg1?cjc=htx3qy5 | htx3qy5 |
КУЛІНАРІЯ
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTM3MDkyNDQxNzVa | 5hidcqj |
УСТАТКУВАННЯ
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTkxMzM1NjIyODEx | 2x3nqbf |
МАТЕМАТИКА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTkxMDk1MTg1NDY0 | jk5nfnh |
БІОЛОГІЯ та ГІГІЄНА І САНІТАРІЯ
32 | Біологія | https://classroom.google.com/u/0/c/NTUyOTI3ODkzNjla | tkzv4lb |
ПОНЕДІЛОК 23.11.20
ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQyNjY3Nzg3NzNa | mafrx27 |
ФІЗИКА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/Njc0NDEwMjAyNjJa | yweeeal |
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQyNjY3Nzg3NzNa | mafrx27 |
ХІМІЯ
32 | Хімія | https://classroom.google.com/u/0/c/NTUzMjQ4MTQ2MDZa | ilbtnxa |
ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTU1ODgwNzU0NTQ3 | iw45lms |
МАТЕМАТИКА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTkxMDk1MTg1NDY0 | jk5nfnh |
ТЕХНОЛОГІЯ
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTM3MDkyNDQxNzVa | 5hidcqj |
П'ЯТНИЦЯ 20.11.20
ПОШУК РОБОТИ
32 | https://classroom.google.com/c/MTkxMjk5MDgwMDg1?cjc=htx3qy5 | htx3qy5 |
ОРГАНІЗАЦІЯ ВИРОБНИЦТВА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTM3MDkyNDQxNzVa | 5hidcqj |
ІНФОРМАТИКА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxNTc0MDQwNDBa |
ydwwys2 |
ТЕХНОЛОГІЯ
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTM3MDkyNDQxNzVa | 5hidcqj |
УСТАТКУВАННЯ
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTkxMzM1NjIyODEx | 2x3nqbf |
ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTU1ODgwNzU0NTQ3 | iw45lms |
ІНОЗЕМНА МОВА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTcxNDEwODIwNzZa | krlyik2 |
ФІЗИКА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/Njc0NDEwMjAyNjJa | yweeeal |
ЧЕТВЕР 19.11.20
ПСИХОЛОГІЧНА СЛУЖБА
32 | ejr2e6b |
ВИРОБНИЧЕ НАВЧАННЯ
СЕРЕДА 18.11.20
ТЕХНОЛОГІЯ
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTM3MDkyNDQxNzVa | 5hidcqj |
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/MjEzNzQ2ODAxMDky | ywer5t4 |
УКРАЇНСЬКА МОВА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQyNjY3Nzg3NzNa | mafrx27 |
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxMTQxOTA2MDRa | bhxpmm4 |
ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTU1ODgwNzU0NTQ3 | iw45lms |
ОРГАНІЗАЦІЯ ВИРОБНИЦТВА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTM3MDkyNDQxNzVa | 5hidcqj |
ФІЗИКА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/Njc0NDEwMjAyNjJa | yweeeal |
ТЕХНОЛОГІЯ
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTM3MDkyNDQxNzVa | 5hidcqj |
ТЕХНОЛОГІЯ
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTM3MDkyNDQxNzVa | 5hidcqj |
ВІВТОРОК 17.11.20
КУЛІНАРІЯ
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTM3MDkyNDQxNzVa | 5hidcqj |
ТЕХНОЛОГІЯ
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTM3MDkyNDQxNzVa | 5hidcqj |
ЗАХИСТ УКРАЇНИ
32 | Захист Укр. дівчата | https://classroom.google.com/c/MTkxMTIwNTE3OTg2 | 7xlrlf2 |
32 | https://classroom.google.com/c/MTkxMjk5MDgwMDg1?cjc=htx3qy5 | htx3qy5 |
КУЛІНАРІЯ
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTM3MDkyNDQxNzVa | 5hidcqj |
УСТАТКУВАННЯ
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTkxMzM1NjIyODEx | 2x3nqbf |
МАТЕМАТИКА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTkxMDk1MTg1NDY0 | jk5nfnh |
БІОЛОГІЯ та ГІГІЄНА І САНІТАРІЯ
32 | Біологія | https://classroom.google.com/u/0/c/NTUyOTI3ODkzNjla | tkzv4lb |
ПОНЕДІЛОК 16.11.20
ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQyNjY3Nzg3NzNa | mafrx27 |
ОРГАНІЗАЦІЯ ВИРОБНИЦТВА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTM3MDkyNDQxNzVa | 5hidcqj |
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQyNjY3Nzg3NzNa | mafrx27 |
ХІМІЯ
32 | Хімія | https://classroom.google.com/u/0/c/NTUzMjQ4MTQ2MDZa | ilbtnxa |
ТЕХНОЛОГІЯ
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTM3MDkyNDQxNzVa | 5hidcqj |
ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTU1ODgwNzU0NTQ3 | iw45lms |
МАТЕМАТИКА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTkxMDk1MTg1NDY0 | jk5nfnh |
ТЕХНОЛОГІЯ
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTM3MDkyNDQxNzVa | 5hidcqj |
П'ЯТНИЦЯ 13.11.20
ПОШУК РОБОТИ
32 | https://classroom.google.com/c/MTkxMjk5MDgwMDg1?cjc=htx3qy5 | htx3qy5 |
ОРГАНІЗАЦІЯ ВИРОБНИЦТВА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTM3MDkyNDQxNzVa | 5hidcqj |
ІНФОРМАТИКА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxNTc0MDQwNDBa |
ydwwys2 |
ТЕХНОЛОГІЯ
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTM3MDkyNDQxNzVa | 5hidcqj |
УСТАТКУВАННЯ
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTkxMzM1NjIyODEx | 2x3nqbf |
ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTU1ODgwNzU0NTQ3 | iw45lms |
ІНОЗЕМНА МОВА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTcxNDEwODIwNzZa | krlyik2 |
ЧЕТВЕР 12.11.20
ПЛАН УРОКУ
ВИРОБНИЧОГО НАВЧАННЯ
Тема програми №11:Приготування холодних страв і закусок
Тема уроку11.5: Приготування закусок з сиру та яєць. Оформлення, відпуск.
Мета уроку:
а)навчальна
закріпити практично теоретичні знання з :
- розрахунку сировини для приготуванні заданої кількості порцій страви;
- організації робочого місця,
- технології приготування сиру смаженого з шинкою, сиру з часником, яєць заливних, яєць фаршированих грибами;
- економного використанні сировини, електроенергії, води;
- дотримання вимог санітарії та гігієни правил техніки безпеки і охорони праці
б)виховна
- виховувати бережливе ставлення до продуктів харчування та почуття відповідальності за результат своєї праці.
- виховувати в учнів почуття гідності, сприйняття прекрасного
- виховувати в учнів творче ставлення до праці та навчання, охайність під час роботи; любов і повагу до обраної професії.
в)розвиваюча
- розвиток самостійності, вміння орієнтуватися у виробничих умовах.
- розвивати у дітей просторове мислення, уміння працювати з кухонним інструментом.
- розвивати уміння орієнтуватись у виробничих процесах; здібності до естетичного оформлення страв із використанням новітніх технологій.
Місце проведення:навчальна лабораторія
Матеріально-технічне і дидактичне забезпечення:
ü Інвентар – ножі,розробні дошки, кухонний посуд, миски глибокі, миски, виделки, каструлі, сита, сковороди та ін..
ü Сировина – сир, шинка, яйця, гриби, сіль чорний перець та ін..
ü Оснащення – технологічні карти, інструкційні карти, роздатковий матеріал, книга Українська кухня В.С.Доцяк
Хід уроку
І. Організаційний частина (5хв)
1.Перевірка присутності учнів.
2. Перевірка зовнішнього вигляду учнів, наявності робочої форми.
3.Перевірка готовності робочих місць до початку роботи
II. Вступний інструктаж (40хв)
- Ознайомлення учнів з темою та метою уроку
- Перевірка знань по пройденому матеріалу
- 1.Яку роль відіграють закуски і холодні страви в харчуванні людини?
- 2.Які є види бутербродів?
- 3.З яких продуктів готують салати? Які закуски готують з овочів?
- 4.Які закуски готують з оселедця?
- 5.Які закуски готують з м'яса риби і субпродуктів?
- 6.Як готують завиванець по- гуцульськи?
- 7.Як готують і подають паштет з печінки?
Зміст завдання:
- Приготувати й оформити для відпуску такі страви:
- Сир з часником
- Сир смажений з шинкою
- Яйця заливні
- Яйця фаршировані грибами
- Пояснення нової теми:
Для закусок і холодних страв використовують сир молочний з пастеризованого молока.
Приготування сиру з часником. Сир р отирають із сметаною, додають розтертий з сіллю часник і все добре збивають.
Перед подаванням кладуть у салатник або закусочну тарілку, прикрашають зеленню петрушки та нарізаним яйцем.
Сир смажений з шинкою. Твердий сир та шинку нарізують скибками (по одній на порцію). На скибку сиру кладуть скибку шинки і разом обкачують у борошні, змочують у льєзоні та обсмажують на сковороді з розігрітою олією з обох боків до утворення світло - коричневої кірочки.
Подають як гарячу закуску, прикрашають маслинами та зеленню петрушки.
Яйця заливні. Зварені круто яйця обчищають, розрізують навпіл уздовж, оформляють вареною морквою, зеленню,ромбиками застиглого желе разом з майонезом( у співвідношенні 2:1), заливають рештою желе і охолоджують.
Закріплення матеріалу:
- 1.З якого молока використовують сир молочний?
- 2.Які види сирів використовують для приготування закусок?
- 3.Як приготувати сир смажений з шинкою?
- 4.Як приготувати завиванець з курки?
- 5.Які закуски готують з яєць?
- 6.Який термін зберігання заливних страв?
- 7.Як готують і подають яйця фаршировані грибами?
IIIПоточний інструктаж
1.Самостійна робота учнів
2. Завдання учнів:
- сир з часником;
- сир смажений з шинкою;
- яйця заливні;
- яйця фаршировані грибами
Перший обхід: перевірити підготовку навчальних місць, наявність інструментів, інвентарю, посуду
Другий обхід: перевірити чи всі учні приступили до роботи, чи немає організаційних труднощів.
Третій обхід: перевірити чи правильна організація робочих місць, спосіб роботи, правильність виконання прийомів, дотримання т/б раціональне використання сировини та інструментів, дотримання санітарних правил.
Четвертий обхід: перевірити правильність дотримання технології приготування яєць фаршированих, яєць заливних, сиру смаженого з шинкою.
П’ятий обхід: звернути увагу на оформлення страв, допомога невстигаючим
В кінці поточного інструктажу учні здають виконані роботи та оформлені страви і проводиться бракераж готових страв.
ІV. Заключний інструктаж
1. Майстер в/н аналізує результати учнів.
- Визначає помилки, порушення технологічного процесу, неправильне оформлення та підбір посуду для відпуску.
- Проводить бракераж страв, особливо звертає увагу на температуру відпуску страв.
- Показати кращі роботи
- Відмітити недоліки, розібрати допущені помилки, вказавши причини.
- Виставити оцінки
- Прибирання лабораторії
- В.С.Доцяк Підготувати технологічну карту для приготування компоту з черешень або сухофруктів.
Майстер в/н Т.Д.Шевченко
Технологічна карта
Сир смажений з шинкою
№пп | Найменування сировини | Витрати сировини в грамах | Вимоги до якості сировини | |
брутто | нетто | Сировина повинна відповідати вимогам НТД | ||
1. | Сир твердий | - | 31,0 | |
2. | Шинка | - | 20.0 | |
3. | Борошно пшеничне | - | 3,0 | |
4. | Олія | - | 10,0 | |
5. | Для льєзону: | |||
6. | Яйця | - | 4,0 | |
7. | Борошно пшеничне | - | 6,0 | |
8. | Молоко | - | 10,0 | |
9. | Сіль | 1,0 | ||
10. | Для оформлення: | - | - | |
11. | Маслини | 5шт. | ||
12 | Петрушка (зелень) | 3,0 | ||
13. | Вихід | - | 50,0 | |
Технологія приготування
Твердий сир та шинку нарізують скибками (по одній на порцію). На скибку сиру кладуть скибку шинки і разом обкачують у борошні, змочують у льєзоні та обсмажують на сковороді з розігрітою олією з обох боків до утворення світло - коричневої кірочки.
Приготування льє зону. Жовтки яєць розтирають, змішують з молоком, вливають у просіяне борошно, додають сіль, ретельно перемішують, потім злека збивають, наприкінці вводять збиті білки.
Подають як гарячу закуску, прикрашають маслинами та зеленню петрушки
Технологічна карта
Сир з часником
№пп | Найменування сировини | Витрати сировини в грамах | Вимоги до якості сировини | |
брутто | нетто | Сировина повинна відповідати вимогам НТД | ||
1. | Сир | 101,0 | 100,0 | |
2. | Часник | 6,0 | 5,0 | |
3. | Сметана | - | 25,0 | |
4. | Петрушка (зелень) | 5,0 | 4,0 | |
5. | Яйця | - | 10,0 | |
6. | Вихід | - | 140,0 |
Технологія приготування
Сир протирають із сметаною, додають розтертий з сіллю часник і все добре збивають.
Перед подаванням кладуть у салатник або закусочну тарілку, прикрашають зеленню петрушки та нарізаним яйцем.
Технологічна карта
Яйця заливні
№пп | Найменування сировини | Витрати сировини в грамах | Вимоги до якості сировини | |
брутто | нетто | Сировина повинна відповідати вимогам НТД | ||
1. | Яйця | - | 20,0 | |
2. | Морква | 6,0 | 5,0 | |
3. | Майонез | - | 5,0 | |
4. | Желе | 70,0 | ||
5. | Вихід | - | 100,0 |
Технологія приготування
Зварені круто яйця обчищають, розрізують навпіл уздовж, оформляють вареною морквою, зеленню,ромбиками застиглого желе разом з майонезом( у співвідношенні 2:1), заливають рештою желе і охолоджують.
Технологічна карта
Яйця, фаршировані грибами
№пп | Найменування сировини | Витрати сировини в грамах | Вимоги до якості сировини | |
брутто | нетто | Сировина повинна відповідати вимогам НТД | ||
1. | Яйця | - | 40,0 | |
2. | Для начинки: | |||
3. | Гриби білі сушені | - | 4,0 | |
4. | Маргарин столовий або олія | 0,5 | ||
5. | Цибуля ріпчаста | 1.0 | 0,8 | |
6. | Майонез | - | 10,0 | |
7. | Маса начинки | - | 10,0 | |
8. | Вихід | - | 60,0 |
Технологія приготування
Зварені круто яйця розрізують навпіл, видаляють жовтки.
Приготування начинки. Варені гриби дрібно нарізують, додають пасеровану цибулю, розтертий жовток, частину майонезу, сіль, перець, перемішують і фарширують половинки яєць.
Перед подаванням прикрашають майонезом, жовтками, зеленню.
СЕРЕДА 11.11.20
ТЕХНОЛОГІЯ
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTM3MDkyNDQxNzVa | 5hidcqj |
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/MjEzNzQ2ODAxMDky | ywer5t4 |
УКРАЇНСЬКА МОВА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQyNjY3Nzg3NzNa | mafrx27 |
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxMTQxOTA2MDRa | bhxpmm4 |
ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTU1ODgwNzU0NTQ3 | iw45lms |
ФІЗИКА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/Njc0NDEwMjAyNjJa | yweeeal |
ТЕХНОЛОГІЯ
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTM3MDkyNDQxNzVa | 5hidcqj |
ФІЗИКА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/Njc0NDEwMjAyNjJa | yweeeal |
ТЕХНОЛОГІЯ
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTM3MDkyNDQxNzVa | 5hidcqj |
ВІТОРОК 10.11.20
КУЛІНАРІЯ
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTM3MDkyNDQxNzVa | 5hidcqj |
ТЕХНОЛОГІЯ
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTM3MDkyNDQxNzVa | 5hidcqj |
ЗАХИСТ УКРАЇНИ
32 | Захист Укр. дівчата | https://classroom.google.com/c/MTkxMTIwNTE3OTg2 | 7xlrlf2 |
32 | https://classroom.google.com/c/MTkxMjk5MDgwMDg1?cjc=htx3qy5 | htx3qy5 |
КУЛІНАРІЯ
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTM3MDkyNDQxNzVa | 5hidcqj |
УСТАТКУВАННЯ
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTkxMzM1NjIyODEx | 2x3nqbf |
МАТЕМАТИКА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTkxMDk1MTg1NDY0 | jk5nfnh |
БІОЛОГІЯ
32 | Біологія | https://classroom.google.com/u/0/c/NTUyOTI3ODkzNjla | tkzv4lb |
ПОНЕДІЛОК 09.11.20
ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQyNjY3Nzg3NzNa | mafrx27 |
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQyNjY3Nzg3NzNa | mafrx27 |
ФІЗИКА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/Njc0NDEwMjAyNjJa | yweeeal |
ХІМІЯ
32 | Хімія | https://classroom.google.com/u/0/c/NTUzMjQ4MTQ2MDZa | ilbtnxa |
ТЕХНОЛОГІЯ
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTM3MDkyNDQxNzVa | 5hidcqj |
ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTU1ODgwNzU0NTQ3 | iw45lms |
МАТЕМАТИКА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTkxMDk1MTg1NDY0 | jk5nfnh |
П'ЯТНИЦЯ 06.11.20
ПОШУК РОБОТИ
32 | https://classroom.google.com/c/MTkxMjk5MDgwMDg1?cjc=htx3qy5 | htx3qy5 |
ОРГАНІЗАЦІЯ ВИРОБНИЦТВА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTM3MDkyNDQxNzVa | 5hidcqj |
ІНФОРМАТИКА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxNTc0MDQwNDBa |
ydwwys2 |
ТЕХНОЛОГІЯ
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTM3MDkyNDQxNzVa | 5hidcqj |
УСТАТКУВАННЯ
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTkxMzM1NjIyODEx | 2x3nqbf |
ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTU1ODgwNzU0NTQ3 | iw45lms |
ІНОЗЕМНА МОВА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTcxNDEwODIwNzZa | krlyik2 |
ЧЕТВЕР 05.11.20
ПЛАН УРОКУ
ВИРОБНИЧОГО НАВЧАННЯ
Тема програми №11:Приготування холодних страв і закусок
Тема уроку11.4: Приготування закусок з м’яса, птиці, субпродуктів та риби. Вимоги до якості.
Мета уроку:
а)навчальна
закріпити практично теоретичні знання з :
- розрахунку сировини для приготуванні заданої кількості порцій страви;
- організації робочого місця,
- технології приготування закусок з овочів:ікри овочевої з баклажанів, кабачків, буряків, овочів фаршированих;
- економного використанні сировини, електроенергії, води;
- дотримання вимог санітарії та гігієни правил техніки безпеки і охорони праці
б)виховна
- виховувати бережливе ставлення до продуктів харчування та почуття відповідальності за результат своєї праці.
- виховувати в учнів почуття гідності, сприйняття прекрасного
- виховувати в учнів творче ставлення до праці та навчання, охайність під час роботи; любов і повагу до обраної професії.
в)розвиваюча
- розвиток самостійності, вміння орієнтуватися у виробничих умовах.
- розвивати у дітей просторове мислення, уміння працювати з кухонним інструментом.
- розвивати уміння орієнтуватись у виробничих процесах; здібності до естетичного оформлення страв із використанням новітніх технологій.
Місце проведення:навчальна лабораторія
Матеріально-технічне і дидактичне забезпечення:
ü Інвентар – ножі, розробні дошки, кухонний посуд, миски глибокі, миски, виделки, каструлі, сита
ü Сировина – м’ясо, оселедець, печінка, м’ясо птиці та ін..
ü Оснащення – технологічні карти, інструкційні карти, роздатковий матеріал, книга Українська кухня В.С. Доцяк
Хід уроку
І. Організаційний частина (5хв)
1.Перевірка присутності учнів.
2. Перевірка зовнішнього вигляду учнів, наявності робочої форми.
3.Перевірка готовності робочих місць до початку роботи
II. Вступний інструктаж (40хв)
- Ознайомлення учнів з темою та метою уроку
- Перевірка знань по пройденому матеріалу
- З яких продуктів готують вінігрет?
- Як готують салат-коктейль?
- Який термін зберігання салатів?
- Яке теплове обладнання використовують для приготування овочів?
Зміст завдання:
- Приготувати й оформити для відпуску такі страви:
- Завиванець по- гуцульськи;
- Завиванець курячий з фруктами;
- Оселедець фарширований;
- Паштет з печінки
- Пояснення нової теми:
Завиванецьпо-гуцульськи.
Телятину(лопаткову частину, грудинку) відбивають, солять, посипають перцем. На підготовлене м’ясо кладуть начинку, на неї-круто зварені яйця і загортають у вигляді рулету. Потім загортають у серветку або пергамент, перев’язують, кладуть у киплячу воду і варять при слабкому кипінні 2год, охолоджують. Кладуть під прес, порціонують і подають із свіжими або маринованими овочами.
Приготування начинки. Свинину пропускають через м’ясорубку, додають тертий сир і знову пропускають через м’ясорубку, додають сирі яйця, часник, спеції і добре перемішують.
Оселедець фарширований.
Вимочений оселедець обчищають, розбирають на чисте філе, ставлять у холодильну шафу. Затверділе філе злегка відбивають, на нього кладуть начинку з подрібненої сирої ріпчастої цибулі та вершкового масла і загортають у вигляді маленької ковбаски.
Перед подаванням оселедець поливають майонезом, гарнірують огірками і прикрашають зеленню петрушки.
Закріплення матеріалу:
- Яку теплову обробку використовують для приготування страв?
- Якої техніки безпеки потрібно дотримуватись при приготуванні страв?
- Що потрібно зробити з печінкою для паштету?
- Як готують рулет з курки?
- Як і коли подають холодні страви і закуски?
IIIПоточний інструктаж
1.Самостійна робота учнів
2. Завдання учнів
- Завиванець по- гуцульськи;
- Завиванець курячий з фруктами;
- Оселедець фарширований;
- Паштет з печінки.
Перший обхід: перевірити підготовку навчальних місць, наявність інструментів, інвентарю, посуду
Другий обхід: перевірити чи всі учні приступили до роботи, чи немає організаційних труднощів.
Третій обхід: перевірити чи правильна організація робочих місць, спосіб роботи, правильність виконання прийомів, дотримання т/б раціональне використання сировини та інструментів, дотримання санітарних правил.
Четвертий обхід: перевірити правильність дотримання технології приготування оселедця фаршированого, завиванця по- гуцульськи, паштету з печінки
П’ятий обхід: звернути увагу на оформлення страв, допомога невстигаючим
В кінці поточного інструктажу учні здають виконані роботи та оформлені страви і проводиться бракераж готових страв.
ІV. Заключний інструктаж
1. Майстер в/н аналізує результати учнів.
- Визначає помилки, порушення технологічного процесу, неправильне оформлення та підбір посуду для відпуску.
- Проводить бракераж страв, особливо звертає увагу на температуру відпуску страв.
- Показати кращі роботи
- Відмітити недоліки, розібрати допущені помилки, вказавши причини.
- Виставити оцінки
- Прибирання лабораторії
- В.С.Доцяк Приготування салатів і холодних закусок з м’яса, риби, птиці та субпродуктів.
Майстер в/н Т.Д.Шевченко
Технологічна карта
Оселедець фарширований
№пп | Найменування сировини | Витрати сировини в грамах | Вимоги до якості сировини | |
брутто | нетто | Сировина повинна відповідати вимогам НТД | ||
1. | Оселедець | 69,0 | 30,0 | |
2. | Масло вершкове | 5,0 | 5,0 | |
3. | Цибуля ріпчаста | 12,0 | 10,0 | |
4. | Майонез | - | 15,0 | |
5. | Петрушка зелень | 3,0 | 2,0 | |
6. | Огірки свіжі | 40,8 | 40,0 | |
7. | Вихід | - | 45/15/40,0 |
Технологія приготування
Вимочений оселедець обчищають, розбирають на чисте філе, ставлять у холодильну шафу. Затверділе філе злегка відбивають, на нього кладуть начинку з подрібненої сирої ріпчастої цибулі та вершкового масла і загортають у вигляді маленької ковбаски.
Перед подаванням оселедець поливають майонезом, гарнірують огірками і прикрашають зеленню петрушки.
Технологічна карта
Завиванець по-гуцульськи
№пп | Найменування сировини | Витрати сировини в грамах | Вимоги до якості сировини | |
брутто | нетто | Сировина повинна відповідати вимогам НТД | ||
1. | Телятина (лопаткова частина, грудинка) | 1606,0 | 1606,0 | |
2. | Яйця | 40,0 | 40,0 | |
3. | Сир твердий | 60,0 | 55,0 | |
4. | Часник | 12,0 | 9,0 | |
5. | Свинина(котлетне м’ясо) | 387,0 | 330,0 | |
6. | Маса начинки | - | 430,0 | |
7. | Яйця | 40,0 | 40,0 | |
8. | Маса н/ф | 1500,8 | 1500,0 | |
9. | Цибуля ріпчаста | 42,0 | 35,0 | |
10. | Морква | 44,0 | 35,0 | |
11. | Петрушка корінь | 27,0 | 20,0 | |
7. | Вихід | - | 1000,0 |
Технологія приготування
Телятину(лопаткову частину, грудинку) відбивають, солять, посипають перцем. На підготовлене м’ясо кладуть начинку, на неї-круто зварені яйця і загортають у вигляді рулету. Потім загортають у серветку або пергамент, перев’язують, кладуть у киплячу воду і варять при слабкому кипінні 2год, охолоджують. Кладуть під прес, порціонують і подають із свіжими або маринованими овочами.
Приготування начинки. Свинину пропускають через м’ясорубку, додають тертий сир і знову пропускають через м’ясорубку, додають сирі яйця, часник, спеції і добре перемішують.
Технологічна карта
Завиванець курячий з фруктами
№пп | Найменування сировини | Витрати сировини в грамах | Вимоги до якості сировини | |
брутто | нетто | Сировина повинна відповідати вимогам НТД | ||
1. | Курчата-бройлери або курка1 категорії | 2012,0 | 865,0 | |
2. | Яблука консервовані | 218,0 | 120,0 | |
3. | Груші консервовані | 218,0 | 120,0 | |
4. | Чорнослив | 107,0 | 107,0 | |
5. | Маса набухлого чорносливу | 120,0 | 120,0 | |
6. | Сіль | - | 15,0 | |
7. | Перець | 02,0 | 02,0 | |
8. | Маса н/ф | 1220,0 | 1220,0 | |
9. | Вихід | - | 1000,0 |
Технологія приготування
З обробленої тушки курки знімають шкіру з м’якоттю. М’якоть відбивають, посипають сіллю, перцем, накладають нарізані часточками консервовані груші, яблука, набухлий подрібнений чорнослив , загортають у вигляді рулету. Обгортають марлею. Перев’язують шпагатом і варять у курячому бульйоні 1-1,5 год. Готовий завиванець кладуть під гніт і охолоджують. Потім знімають шпагат і марлю, нарізують на шматочки. Подають як самостійну закуску або включають до м’ясного асорті.
Технологічна карта
Паштет з печінки
№пп | Найменування сировини | Витрати сировини в грамах | Вимоги до якості сировини | |
брутто | нетто | Сировина повинна відповідати вимогам НТД | ||
1. | Печінка яловича або | 1240,0 | 1029,0 | |
2. | Свиняча, бараняча, теляча | 1169,0 | 1029,0 | |
3. | Масло вершкове | - | 75,0 | |
4. | Сало шпик | 104,0 | 100,0 | |
5. | Цибуля ріпчаста | 119,0 | 100,0 | |
6. | Морква | 93,0 | 74,0 | |
7. | Яйця | 20,0 | 20,0 | |
8. | Молоко або бульйон | 50,0 | 50,0 | |
9. | Вихід | - | 1000,0 |
Технологія приготування
Сало шпик дрібно нарізують і злегка обсмажують, щоб витопився жир, додають дрібно нарізану моркву, цибулю, пасерують їх до розм’якшення, кладуть нарізану невеликими шматочками печінку, обсмажують її, додають бульйон або воду, сіль, перець, лавровий лист і двічі пропускають через м’ясорубку з дрібною решіткою, додають молоко або бульйон, частину розм’якшеного вершкового масла, добре прогрівають, перемішують, охолоджують.
Паштет формують у вигляді батона, бруска, їжачка або надають іншої форми, прикрашають вареними яйцями, вершковим маслом (за допомогою кондитерського мішка). Можна нанести сітку з охолодженого соусу майонез з додаванням м’ясного желе.
СЕРЕДА 04.11.20
ТЕХНОЛОГІЯ
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTM3MDkyNDQxNzVa | 5hidcqj |
ОРГАНІЗАЦІЯ ВИРОБНИЦТВА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTM3MDkyNDQxNzVa | 5hidcqj |
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/MjEzNzQ2ODAxMDky | ywer5t4 |
УКРАЇНСЬКА МОВА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQyNjY3Nzg3NzNa | mafrx27 |
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxMTQxOTA2MDRa | bhxpmm4 |
ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTU1ODgwNzU0NTQ3 | iw45lms |
ТЕХНОЛОГІЯ
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTM3MDkyNDQxNzVa | 5hidcqj |
ТЕХНОЛОГІЯ
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTM3MDkyNDQxNzVa | 5hidcqj |
БІОЛОГІЯ
32 | Біологія | https://classroom.google.com/u/0/c/NTUyOTI3ODkzNjla | tkzv4lb |
ВІВТОРОК 03.11.20
КУЛІНАРІЯ
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTM3MDkyNDQxNzVa | 5hidcqj |
ТЕХНОЛОГІЯ
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTM3MDkyNDQxNzVa | 5hidcqj |
ЗАХИСТ УКРАЇНИ
32 | Захист Укр. дівчата | https://classroom.google.com/c/MTkxMTIwNTE3OTg2 | 7xlrlf2 |
32 | https://classroom.google.com/c/MTkxMjk5MDgwMDg1?cjc=htx3qy5 | htx3qy5 |
УКРАЇНСЬКА МОВА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQyNjY3Nzg3NzNa | mafrx27 |
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxMTQxOTA2MDRa | bhxpmm4 |
КУЛІНАРІЯ
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTM3MDkyNDQxNzVa | 5hidcqj |
МАТЕМАТИКА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxNTc0MDQwNDBa |
ydwwys2
|
ТЕХНОЛОГІЯ
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTM3MDkyNDQxNzVa | 5hidcqj |
ПОНЕДІЛОК 02.11.20
ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQyNjY3Nzg3NzNa | mafrx27 |
ОРГАНІЗАЦІЯ ВИРОБНИЦТВА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTM3MDkyNDQxNzVa | 5hidcqj |
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
32 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQyNjY3Nzg3NzNa | mafrx27 |
УСТАТКУВАННЯ
32 |
2x3nqbf |
ХІМІЯ
32 |
Хімія |
ilbtnxa |
ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА
33 |
iw45lms |
МАТЕМАТИКА
32 |
ydwwys2 |
32 |
2x3nqbf |