СЕРЕДА 20.01.21
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTU2Mzc2MzU5NTEz?hl=ru | qqs5veu |
МАЛЮВАННЯ
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/Mjg0MjI4NDk1NzZa | Rcwj4rf |
БІОЛОГІЯ
33 | Біологія | j7l4rob |
ФІЗИКА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/Njc1MDk5MjAzMzBa |
ФІЗИКА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/Njc1MDk5MjAzMzBa |
ТЕХНОЛОГІЯ
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/Mjg0MjI4NDk1NzZa | Rcwj4rf |
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxMTQxOTIwMzha?cjc=nlu2c7i |
nlu2c7i |
ФІЗКУЛЬТУРА
33 | https://classroom.google.com/c/MTU1ODgwNzU0NTQ3 | iw45lms |
ВІВТОРОК 19.01.21
ФІЗИКА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/Njc1MDk5MjAzMzBa |
УКРАЇНСЬКА МОВА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxMTQxOTIwMzha?cjc=nlu2c7i | nlu2c7i |
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQyNjY3Nzg4NjBa | 7yzg4cj |
ФІЗИКА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/Njc1MDk5MjAzMzBa |
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxMTQxOTIwMzha?cjc=nlu2c7i |
nlu2c7i |
ТЕХНОЛОГІЯ
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/Mjg0MjI4NDk1NzZa | Rcwj4rf |
УКРАЇНСЬКА МОВА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxMTQxOTIwMzha?cjc=nlu2c7i | nlu2c7i |
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQyNjY3Nzg4NjBa | 7yzg4cj |
ІНФОРМАТИКА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxNTc0MTQwNjRa | f5sbfah |
УКРАЇНСЬКА МОВА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxMTQxOTIwMzha?cjc=nlu2c7i | nlu2c7i |
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQyNjY3Nzg4NjBa | 7yzg4cj |
ПОНЕДІЛОК 18.01.21
ФІЗИКА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/Njc1MDk5MjAzMzBa |
ХІМІЯ
33 | Хімія | https://classroom.google.com/c/NTUxODM5NzQwNTNa | jk55x5i |
ФІЗКУЛЬТУРА
33 | https://classroom.google.com/c/MTU1ODgwNzU0NTQ3 | iw45lms |
ФІЗИКА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/Njc1MDk5MjAzMzBa |
МАТЕМАТИКА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTkxMDk1MTg1NTQ4 | u6wmt3z |
ФІЗКУЛЬТУРА
33 | https://classroom.google.com/c/MTU1ODgwNzU0NTQ3 | iw45lms |
МАТЕМАТИКА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTkxMDk1MTg1NTQ4 | u6wmt3z |
МАТЕМАТИКА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTkxMDk1MTg1NTQ4 | u6wmt3z |
П'ЯТНИЦЯ 15.01.21
ІНОЗЕМНА МОВА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/NzMwNzcxOTg3Njda?cjc=rs3br2k | rs3br2k |
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTU2Mzc2MzU5NTEz?hl=ru | qqs5veu |
БІОЛОГІЯ
33 | Біологія | j7l4rob |
МАТЕМАТИКА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTkxMDk1MTg1NTQ4 | u6wmt3z |
МАТЕМАТИКА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTkxMDk1MTg1NTQ4 | u6wmt3z |
УСТАТКУВАННЯ
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTUxNTgxMzIxNDUz?cjc=m7aetju | m7aetju |
ФІЗІОЛОГІЯ ХАРЧУВАННЯ
33 | Фіз Харчув | https://classroom.google.com/c/MTkxMTIwNTQxMTA5 | lvuiw7n |
ФІЗКУЛЬТУРА
33 | https://classroom.google.com/c/MTU1ODgwNzU0NTQ3 | iw45lms |
ЧЕТВЕР 14.01.21
План уроку
виробничого навчання
Модуль КНД- 4.4. Приготування дріжджового тіста та виробів з нього.
Тема уроку 15. 3. Приготування швидкозаморожених напівфабрикатів з дріжджового безопарного тіста.
Пояснення нового матеріалу
Технологія заморожування тістових заготовок складається із наступних основних технологічних стадій: замішування тіста, поділ тіста на шматки, формування тістових заготовок, швидке низькотемпературне заморожування, зберігання заморожених тістових заготовок, відновлення процесу за необхідністю: розморожування тістових заготовок, вистоювання та випікання.
Якість будь - якого готового продукту визначається якістю сировини, яка використовується для його виробництва. Стан хлібобулочних виробів, які виробляються з використанням заморожування, визначається якістю такої сировини як: борошно, дріжджі, а також рецептурними складовими (цукром, маргарином та іншими добавками). Досвід виробництва заморожених напівфабрикатів свідчить, що для одержання високоякісних виробів необхідно використовувати борошно сильне або середнє по силі з вмістом білку не менше 12 %, еластичною клейковиною і характеризуватися хорошою газоутримуючою здатністю . Іншою важливою складовою тіста являються дріжджі. Як правило, для замороженого тіста використовують пресовані дріжджі. При заморожуванні та зберіганні дріжджів у тісті знижується їх ферментативна активність. Тому дозування пресованих дріжджів рекомендується збільшувати у порівнянні із традиційним способом виробництва хлібобулочних виробів майже у 2 рази. В залежності від виду продукції дозування пресованих дріжджів може змінюватися у межах 4-10%
Тісто готують більш щільної консистенції – при цьому підвищується теплопровідність і заморожування відбувається більш рівномірно та інтенсивніше , а також зменшується розпливання тістових заготовок під час розморожування. На практиці заморожування здійснюється двома способами: повільним - при температурі повітря до -24°С при його природній циркуляції і швидким - при температурі повітря нижче за -24°С і підсиленій його циркуляції.
Питання для закріплення нового матеріалу:
- Які ви знаєте технологічні стадії заморозки тістових заготовок?
- Чим визначається готовий продукт?
- Для одержання високоякісних виробів , яке борошно необхідно використовувати?
- Які дріжджі слід використовувати для заморожених напівфабрикатів?
- Яке дозування пресованих дріжджів рекомендовано використовувати для заморожених напівфабрикатів?
- Які способи замороження ви знаєте?
Домашнє завдання: вивчити основні питання для закріплення нового матеріалу, практично виготовити напівфабрикати в домашніх умовах.Відеоролик додається.
Технологічна карта
«Вироби з шарового тіста»
№ п/п |
Сировина | Витрати | Вимоги до якості | |||
брутто | нетто |
СИРОВИНА
ПОВИННА
ВІДПОВІДАТИ
ВИМОГАМ НТД |
||||
Для тіста | ||||||
1. | Борошно | 450 | 450 | |||
2. | Сіль | 2 | 2 | |||
3. | Цукор | 50 | 50 | |||
4. | Молоко | 250 | 250 | |||
5. | Масло вершкове | 200 | 200 | |||
6. | Яйця | 40 | 40 | |||
7. | Дріжджі | 15 | 15 | |||
8. | Шоколад , фруктова начинка | 200 | 200 | |||
Всього: 1000 | ||||||
Технологія приготування
Для тіста: Додати в борошно сіль і розтерти з 25 г масла. Змішати цукор зі збитим яйцем, теплим молоком, дріжджами і залишити при кімнатній температурі на 10 хвилин. Після чого з'єднати і замісити тісто. Місити 15 хвилин. Розкачати тісто в прямокутник 45,5 х 15 см.
1. Розділити масло на 3 частини. Одну частину нанести на 2/3 тіста (по довжині, починаючи від одного з кінців, а 1/3 тіста повинна бути порожньою), краї залишити незмащеними (приблизно по 1см).
2. Взяти намазане маслом тісто і загнути його на 1/3, накрити частиною, яка залишилася.
3 . Тісто склалося по довжині в 3 рази і по середині прокладена незмазана частина). Розгорнути тісто на 90 градусів праворуч. За допомогою скалки чи долоні защемити край (натиснути ребром долоні на незмазані краї на відстані 1см).
4. Загорнути тісто прямокутником і повторити процедуру зі змащенням і складанням.
5. Загорнути тісто в харчову плівку і відкласти на годину в холодильник.
6. Змастити залишками масла та скласти тісто. Відкласти в холодильник. Потім повторити весь процес (крім змащування маслом) ще 2 рази і відкласти в холодильник на 1 годину. Розкачати тісто в прямокутник 30х60 см дуже тонким шаром. Виготовити різновиди напівфабрикатів з фруктовою начинкою з шарового тіста та заморозити їх.
Вимоги до якості вироби правильної форми, не розпливчасті. Консистенція: без тріщин.
СЕРЕДА 13.01.21
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTU2Mzc2MzU5NTEz?hl=ru | qqs5veu |
МАЛЮВАННЯ
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/Mjg0MjI4NDk1NzZa | Rcwj4rf |
БІОЛОГІЯ
33 | Біологія | j7l4rob |
ФІЗИКА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/Njc1MDk5MjAzMzBa |
МАТЕМАТИКА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTkxMDk1MTg1NTQ4 | u6wmt3z |
ФІЗИКА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/Njc1MDk5MjAzMzBa |
БІОЛОГІЯ
33 | Біологія | j7l4rob |
ТЕХНОЛОГІЯ
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/Mjg0MjI4NDk1NzZa | Rcwj4rf |
ВІВТОРОК 12.01.21
ФІЗИКА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/Njc1MDk5MjAzMzBa |
УКРАЇНСЬКА МОВА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxMTQxOTIwMzha?cjc=nlu2c7i | nlu2c7i |
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQyNjY3Nzg4NjBa | 7yzg4cj |
ФІЗИКА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/Njc1MDk5MjAzMzBa |
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxMTQxOTIwMzha?cjc=nlu2c7i |
nlu2c7i |
ТЕХНОЛОГІЯ
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/Mjg0MjI4NDk1NzZa | Rcwj4rf |
УКРАЇНСЬКА МОВА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxMTQxOTIwMzha?cjc=nlu2c7i | nlu2c7i |
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQyNjY3Nzg4NjBa | 7yzg4cj |
ІНФОРМАТИКА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxNTc0MTQwNjRa | f5sbfah |
УКРАЇНСЬКА МОВА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxMTQxOTIwMzha?cjc=nlu2c7i | nlu2c7i |
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQyNjY3Nzg4NjBa | 7yzg4cj |
ПОНЕДІЛОК 28.12.20
ФІЗИКА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/Njc1MDk5MjAzMzBa |
ХІМІЯ
33 | Хімія | https://classroom.google.com/c/NTUxODM5NzQwNTNa | jk55x5i |
УКРАЇНСЬКА МОВА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxMTQxOTIwMzha?cjc=nlu2c7i | nlu2c7i |
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQyNjY3Nzg4NjBa | 7yzg4cj |
ГЕОГРАФІЯ
33 | https://classroom.google.com/c/Njc5MDY3NDAxNzRa | lxjvvrd |
ФІЗИКА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/Njc1MDk5MjAzMzBa |
ФІЗИКА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/Njc1MDk5MjAzMzBa |
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTU2Mzc2MzU5NTEz?hl=ru | qqs5veu |
МАТЕМАТИКА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTkxMDk1MTg1NTQ4 | u6wmt3z |
ЧЕТВЕР 24.12.20
ХІМІЯ
33 | Хімія | https://classroom.google.com/c/NTUxODM5NzQwNTNa | jk55x5i |
УКРАЇНСЬКА МОВА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxMTQxOTIwMzha?cjc=nlu2c7i | nlu2c7i |
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQyNjY3Nzg4NjBa | 7yzg4cj |
УСТАТКУВАННЯ
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTUxNTgxMzIxNDUz?cjc=m7aetju | m7aetju |
МАТЕМАТИКА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTkxMDk1MTg1NTQ4 | u6wmt3z |
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxMTQxOTIwMzha?cjc=nlu2c7i |
nlu2c7i |
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTU2Mzc2MzU5NTEz?hl=ru | z7kccbq |
ГЕОГРАФІЯ
33 | https://classroom.google.com/c/Njc5MDY3NDAxNzRa | lxjvvrd |
ГЕОГРАФІЯ
33 | https://classroom.google.com/c/Njc5MDY3NDAxNzRa | lxjvvrd |
СЕРЕДА 23.12.20
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTU2Mzc2MzU5NTEz?hl=ru | z7kccbq |
МАЛЮВАННЯ
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/Mjg0MjI4NDk1NzZa | Rcwj4rf |
БІОЛОГІЯ
33 | Біологія | j7l4rob |
ФІЗИКА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/Njc1MDk5MjAzMzBa |
МАТЕМАТИКА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTkxMDk1MTg1NTQ4 | u6wmt3z |
ФІЗИКА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/Njc1MDk5MjAzMzBa |
ФІЗИКА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/Njc1MDk5MjAzMzBa |
ВІВТОРОК 22.12.20
ФІЗИКА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/Njc1MDk5MjAzMzBa |
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxMTQxOTIwMzha?cjc=nlu2c7i |
nlu2c7i |
ФІЗИКА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/Njc1MDk5MjAzMzBa |
ТЕХНОЛОГІЯ
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/Mjg0MjI4NDk1NzZa | Rcwj4rf |
МАТЕМАТИКА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTkxMDk1MTg1NTQ4 | u6wmt3z |
ТЕХНОЛОГІЯ
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/Mjg0MjI4NDk1NzZa | Rcwj4rf |
ІНФОРМАТИКА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxNTc0MTQwNjRa | f5sbfah |
УКРАЇНСЬКА МОВА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxMTQxOTIwMzha?cjc=nlu2c7i | nlu2c7i |
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQyNjY3Nzg4NjBa | 7yzg4cj |
ПОНЕДІЛОК 21.12.20
ТЕХНОЛОГІЯ
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/Mjg0MjI4NDk1NzZa | Rcwj4rf |
ОРГАНІЗАЦІЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
33 | https://classroom.google.com/c/MTU2MDg3NzUyNzIw?cjc=kwwq2qj | kwwq2qj |
ОРГАНІЗАЦІЯ ВИРОБНИЦТВА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/Mjg0MjI4NDk1NzZa | Rcwj4rf |
ЗАХИСТ УКРАЇНИ
33 | https://classroom.google.com/c/MTU2MDg3NzUyNzIw?cjc=kwwq2qj | kwwq2qj (хлопці) |
33 | Захист Укр. | https://classroom.google.com/c/MTkxMTIwNTE4MDY2 | wc44iws (дівчата) |
МАТЕМАТИКА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTkxMDk1MTg1NTQ4 | u6wmt3z |
ФІЗІОЛОГІЯ ХАРЧУВАННЯ
33 | Фіз Харчув | https://classroom.google.com/c/MTkxMTIwNTQxMTA5 | lvuiw7n |
МАТЕМАТИКА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTkxMDk1MTg1NTQ4 | u6wmt3z |
МАТЕМАТИКА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTkxMDk1MTg1NTQ4 | u6wmt3z |
П'ЯТНИЦЯ 18.12.20
ФІЗИКА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/Njc1MDk5MjAzMzBa |
ІНОЗЕМНА МОВА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/NzMwNzcxOTg3Njda?cjc=rs3br2k | rs3br2k |
УКРАЇНСЬКА МОВА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxMTQxOTIwMzha?cjc=nlu2c7i | nlu2c7i |
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQyNjY3Nzg4NjBa | 7yzg4cj |
ГЕОГРАФІЯ
33 | https://classroom.google.com/c/Njc5MDY3NDAxNzRa | lxjvvrd |
ФІЗИКА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/Njc1MDk5MjAzMzBa |
ФІЗИКА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/Njc1MDk5MjAzMzBa |
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTU2Mzc2MzU5NTEz?hl=ru | qqs5veu |
ЧЕТВЕР 17.12.20
ХІМІЯ
33 | Хімія | https://classroom.google.com/c/NTUxODM5NzQwNTNa | jk55x5i |
УКРАЇНСЬКА МОВА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxMTQxOTIwMzha?cjc=nlu2c7i | nlu2c7i |
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQyNjY3Nzg4NjBa | 7yzg4cj |
УСТАТКУВАННЯ
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTUxNTgxMzIxNDUz?cjc=m7aetju | m7aetju |
ФІЗКУЛЬТУРА
33 | https://classroom.google.com/c/MTU1ODgwNzU0NTQ3 | iw45lms |
МАТЕМАТИКА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTkxMDk1MTg1NTQ4 | u6wmt3z |
УКРАЇНСЬКА МОВА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxMTQxOTIwMzha?cjc=nlu2c7i | nlu2c7i |
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQyNjY3Nzg4NjBa | 7yzg4cj |
ФІЗКУЛЬТУРА
33 | https://classroom.google.com/c/MTU1ODgwNzU0NTQ3 | iw45lms |
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxMTQxOTIwMzha?cjc=nlu2c7i |
nlu2c7i
|
СЕРЕДА 16.12.20
УКРАЇНСЬКА МОВА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxMTQxOTIwMzha?cjc=nlu2c7i | nlu2c7i |
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQyNjY3Nzg4NjBa | 7yzg4cj |
МАЛЮВАННЯ
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/Mjg0MjI4NDk1NzZa | Rcwj4rf |
БІОЛОГІЯ
33 | Біологія | j7l4rob |
ФІЗКУЛЬТУРА
33 | https://classroom.google.com/c/MTU1ODgwNzU0NTQ3 | iw45lms |
ФІЗИКА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/Njc1MDk5MjAzMzBa |
МАТЕМАТИКА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTkxMDk1MTg1NTQ4 | u6wmt3z |
ФІЗИКА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/Njc1MDk5MjAzMzBa |
МАТЕМАТИКА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTkxMDk1MTg1NTQ4 | u6wmt3z |
ВІВТОРОК 15.12.20
ФІЗИКА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/Njc1MDk5MjAzMzBa |
ФІЗИКА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/Njc1MDk5MjAzMzBa |
ФІЗКУЛЬТУРА
33 | https://classroom.google.com/c/MTU1ODgwNzU0NTQ3 | iw45lms |
ОРГАНІЗАЦІЯ ВИРОБНИЦТВА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/Mjg0MjI4NDk1NzZa | Rcwj4rf |
ТЕХНОЛОГІЯ
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/Mjg0MjI4NDk1NzZa | Rcwj4rf |
МАТЕМАТИКА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTkxMDk1MTg1NTQ4 | u6wmt3z |
ТЕХНОЛОГІЯ
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/Mjg0MjI4NDk1NzZa | Rcwj4rf |
ІНФОРМАТИКА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxNTc0MTQwNjRa | f5sbfah |
ПОНЕДІЛОК 14.12.20
ТЕХНОЛОГІЯ
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/Mjg0MjI4NDk1NzZa | Rcwj4rf |
ОРГАНІЗАЦІЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
33 | https://classroom.google.com/c/MTU2MDg3NzUyNzIw?cjc=kwwq2qj | kwwq2qj |
ЗАХИСТ УКРАЇНИ
33 | https://classroom.google.com/c/MTU2MDg3NzUyNzIw?cjc=kwwq2qj | kwwq2qj (хлопці) |
33 | Захист Укр. | https://classroom.google.com/c/MTkxMTIwNTE4MDY2 | wc44iws (дівчата) |
МАТЕМАТИКА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTkxMDk1MTg1NTQ4 | u6wmt3z |
ФІЗІОЛОГІЯ ХАРЧУВАННЯ
33 | Фіз Харчув | https://classroom.google.com/c/MTkxMTIwNTQxMTA5 | lvuiw7n |
МАТЕМАТИКА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTkxMDk1MTg1NTQ4 | u6wmt3z |
МАТЕМАТИКА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTkxMDk1MTg1NTQ4 | u6wmt3z |
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxMTQxOTIwMzha?cjc=nlu2c7i |
nlu2c7i |
П'ЯТНИЦЯ 11.12.20
ВИРОБНИЧЕ НАВЧАННЯ
ЧЕТВЕР 10.12.20
ВИРОБНИЧЕ НАВЧАННЯ
СЕРЕДА 09.12.20
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTU2Mzc2MzU5NTEz?hl=ru | z7kccbq |
МАЛЮВАННЯ
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/Mjg0MjI4NDk1NzZa | Rcwj4rf |
БІОЛОГІЯ
33 | Біологія | j7l4rob |
ФІЗКУЛЬТУРА
33 | https://classroom.google.com/c/MTU1ODgwNzU0NTQ3 | iw45lms |
ФІЗИКА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/Njc1MDk5MjAzMzBa |
МАТЕМАТИКА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTkxMDk1MTg1NTQ4 | u6wmt3z |
ІНФОРМАТИКА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxNTc0MTQwNjRa | f5sbfah |
МАТЕМАТИКА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTkxMDk1MTg1NTQ4 | u6wmt3z |
ВІВТОРОК 08.12.20
ФІЗИКА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/Njc1MDk5MjAzMzBa |
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTU2Mzc2MzU5NTEz?hl=ru | z7kccbq |
ФІЗИКА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/Njc1MDk5MjAzMzBa |
ФІЗКУЛЬТУРА
33 | https://classroom.google.com/c/MTU1ODgwNzU0NTQ3 | iw45lms |
ОРГАНІЗАЦІЯ ВИРОБНИЦТВА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/Mjg0MjI4NDk1NzZa | Rcwj4rf |
ТЕХНОЛОГІЯ
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/Mjg0MjI4NDk1NzZa | Rcwj4rf |
ОБЛІК І КАЛЬКУЛЯЦІЯ
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTkxNzAzMTI5MDcz |
6sdrkd2 |
ОБЛІК І КАЛЬКУЛЯЦІЯ
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTkxNzAzMTI5MDcz |
6sdrkd2 |
ПОНЕДІЛОК 07.12.20
БІОЛОГІЯ
33 | Біологія | j7l4rob |
ТЕХНОЛОГІЯ
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/Mjg0MjI4NDk1NzZa | Rcwj4rf |
ОРГАНІЗАЦІЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
33 | https://classroom.google.com/c/MTU2MDg3NzUyNzIw?cjc=kwwq2qj | kwwq2qj |
ЗАХИСТ УКРАЇНИ
33 | https://classroom.google.com/c/MTU2MDg3NzUyNzIw?cjc=kwwq2qj | kwwq2qj (хлопці) |
33 | Захист Укр. | https://classroom.google.com/c/MTkxMTIwNTE4MDY2 | wc44iws (дівчата) |
МАТЕМАТИКА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTkxMDk1MTg1NTQ4 | u6wmt3z |
ФІЗІОЛОГІЯ ХАРЧУВАННЯ
33 | Фіз Харчув | https://classroom.google.com/c/MTkxMTIwNTQxMTA5 | lvuiw7n |
ФІЗКУЛЬТУРА
33 | https://classroom.google.com/c/MTU1ODgwNzU0NTQ3 | iw45lms |
МАТЕМАТИКА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTkxMDk1MTg1NTQ4 | u6wmt3z |
П'ЯТНИЦЯ 04.12.20
ВИРОБНИЧЕ НАВЧАННЯ
ЧЕТВЕР 03.12.20
ВИРОБНИЧЕ НАВЧАННЯ
СЕРЕДА 02.12.20
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTU2Mzc2MzU5NTEz?hl=ru | z7kccbq |
МАЛЮВАННЯ
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/Mjg0MjI4NDk1NzZa | Rcwj4rf |
БІОЛОГІЯ
33 | Біологія | j7l4rob |
УКРАЇНСЬКА МОВА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxMTQxOTIwMzha?cjc=nlu2c7i | nlu2c7i |
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQyNjY3Nzg4NjBa | 7yzg4cj |
ФІЗКУЛЬТУРА
33 | https://classroom.google.com/c/MTU1ODgwNzU0NTQ3 | iw45lms |
ФІЗИКА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/Njc1MDk5MjAzMzBa |
ТЕХНОЛОГІЯ
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/Mjg0MjI4NDk1NzZa | Rcwj4rf |
МАТЕМАТИКА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTkxMDk1MTg1NTQ4 | u6wmt3z |
ВІВТОРОК 01.12.20
ФІЗИКА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/Njc1MDk5MjAzMzBa |
УКРАЇНСЬКА МОВА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxMTQxOTIwMzha?cjc=nlu2c7i | nlu2c7i |
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQyNjY3Nzg4NjBa | 7yzg4cj |
ФІЗКУЛЬТУРА
33 | https://classroom.google.com/c/MTU1ODgwNzU0NTQ3 | iw45lms |
ОРГАНІЗАЦІЯ ВИРОБНИЦТВА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/Mjg0MjI4NDk1NzZa | Rcwj4rf |
ТЕХНОЛОГІЯ
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/Mjg0MjI4NDk1NzZa | Rcwj4rf |
ОБЛІК І КАЛЬКУЛЯЦІЯ
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTkxNzAzMTI5MDcz |
6sdrkd2 |
ІНФОРМАТИКА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxNTc0MTQwNjRa | f5sbfah |
МАТЕМАТИКА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTkxMDk1MTg1NTQ4 | u6wmt3z |
ПОНЕДІЛОК 30.11.20
ТЕХНОЛОГІЯ
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/Mjg0MjI4NDk1NzZa | Rcwj4rf |
ОРГАНІЗАЦІЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
33 | https://classroom.google.com/c/MTU2MDg3NzUyNzIw?cjc=kwwq2qj | kwwq2qj |
ТЕХНОЛОГІЯ
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/Mjg0MjI4NDk1NzZa | Rcwj4rf |
ЗАХИСТ УКРАЇНИ
33 | https://classroom.google.com/c/MTU2MDg3NzUyNzIw?cjc=kwwq2qj | kwwq2qj (хлопці) |
33 | Захист Укр. | https://classroom.google.com/c/MTkxMTIwNTE4MDY2 | wc44iws (дівчата) |
МАТЕМАТИКА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTkxMDk1MTg1NTQ4 | u6wmt3z |
ФІЗІОЛОГІЯ ХАРЧУВАННЯ
33 | Фіз Харчув | https://classroom.google.com/c/MTkxMTIwNTQxMTA5 | lvuiw7n |
ФІЗКУЛЬТУРА
33 | https://classroom.google.com/c/MTU1ODgwNzU0NTQ3 | iw45lms |
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxMTQxOTIwMzha?cjc=nlu2c7i |
nlu2c7i
|
П'ЯТНИЦЯ 27.11.20
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxMTQxOTIwMzha?cjc=nlu2c7i |
nlu2c7i |
УСТАТКУВАННЯ
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTUxNTgxMzIxNDUz?cjc=m7aetju | m7aetju |
БІОЛОГІЯ
33 | Біологія | j7l4rob |
ФІЗИКА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/Njc1MDk5MjAzMzBa |
ІНОЗЕМНА МОВА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/NzMwNzcxOTg3Njda?cjc=rs3br2k | rs3br2k |
ГЕОГРАФІЯ
33 | https://classroom.google.com/c/Njc5MDY3NDAxNzRa | lxjvvrd |
ХІМІЯ
33 | Хімія | https://classroom.google.com/c/NTUxODM5NzQwNTNa | jk55x5i |
ЧЕТВЕР 26.11.20
ВИРОБНИЧЕ НАВЧАННЯ
СЕРЕДА 25.11.20
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTU2Mzc2MzU5NTEz?hl=ru | z7kccbq |
МАЛЮВАННЯ
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/Mjg0MjI4NDk1NzZa | Rcwj4rf |
БІОЛОГІЯ
33 | Біологія | j7l4rob |
УКРАЇНСЬКА МОВА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxMTQxOTIwMzha?cjc=nlu2c7i | nlu2c7i |
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQyNjY3Nzg4NjBa | 7yzg4cj |
ФІЗКУЛЬТУРА
33 | https://classroom.google.com/c/MTU1ODgwNzU0NTQ3 | iw45lms |
ФІЗИКА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/Njc1MDk5MjAzMzBa |
ТЕХНОЛОГІЯ
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/Mjg0MjI4NDk1NzZa | Rcwj4rf |
МАТЕМАТИКА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTkxMDk1MTg1NTQ4 | u6wmt3z |
ВІВТОРОК 24.11.20
ФІЗИКА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/Njc1MDk5MjAzMzBa |
УКРАЇНСЬКА МОВА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxMTQxOTIwMzha?cjc=nlu2c7i | nlu2c7i |
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQyNjY3Nzg4NjBa | 7yzg4cj |
ФІЗКУЛЬТУРА
33 | https://classroom.google.com/c/MTU1ODgwNzU0NTQ3 | iw45lms |
ОРГАНІЗАЦІЯ ВИРОБНИЦТВА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/Mjg0MjI4NDk1NzZa | Rcwj4rf |
ТЕХНОЛОГІЯ
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/Mjg0MjI4NDk1NzZa | Rcwj4rf |
ОБЛІК І КАЛЬКУЛЯЦІЯ
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTkxNzAzMTI5MDcz |
6sdrkd2 |
ІНФОРМАТИКА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxNTc0MTQwNjRa | f5sbfah |
МАТЕМАТИКА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTkxMDk1MTg1NTQ4 | u6wmt3z |
ПОНЕДІЛОК 23.11.20
ТЕХНОЛОГІЯ
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/Mjg0MjI4NDk1NzZa | Rcwj4rf |
ОРГАНІЗАЦІЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
33 | https://classroom.google.com/c/MTU2MDg3NzUyNzIw?cjc=kwwq2qj | kwwq2qj |
ТЕХНОЛОГІЯ
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/Mjg0MjI4NDk1NzZa | Rcwj4rf |
ЗАХИСТ УКРАЇНИ
33 | https://classroom.google.com/c/MTU2MDg3NzUyNzIw?cjc=kwwq2qj | kwwq2qj (хлопці) |
33 | Захист Укр. | https://classroom.google.com/c/MTkxMTIwNTE4MDY2 | wc44iws (дівчата) |
МАТЕМАТИКА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTkxMDk1MTg1NTQ4 | u6wmt3z |
ФІЗІОЛОГІЯ ХАРЧУВАННЯ
33 | Фіз Харчув | https://classroom.google.com/c/MTkxMTIwNTQxMTA5 | lvuiw7n |
ФІЗКУЛЬТУРА
33 | https://classroom.google.com/c/MTU1ODgwNzU0NTQ3 | iw45lms |
П'ЯТНИЦЯ 20.11.20
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxMTQxOTIwMzha?cjc=nlu2c7i |
nlu2c7i |
УСТАТКУВАННЯ
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTUxNTgxMzIxNDUz?cjc=m7aetju | m7aetju |
БІОЛОГІЯ
33 | Біологія | j7l4rob |
ФІЗИКА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/Njc1MDk5MjAzMzBa |
ІНОЗЕМНА МОВА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/NzMwNzcxOTg3Njda?cjc=rs3br2k | rs3br2k |
ФІЗКУЛЬТУРА
33 | https://classroom.google.com/c/MTU1ODgwNzU0NTQ3 | iw45lms |
ГЕОГРАФІЯ
33 | https://classroom.google.com/c/Njc5MDY3NDAxNzRa | lxjvvrd |
ХІМІЯ
33 | Хімія | https://classroom.google.com/c/NTUxODM5NzQwNTNa | jk55x5i |
ЧЕТВЕР 19.11.20
ПСИХОЛОГІЧНА СЛУЖБА
33 | zjohsg7 |
ВИРОБНИЧЕ НАВЧАННЯ
СЕРЕДА 18.11.20
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTU2Mzc2MzU5NTEz?hl=ru | z7kccbq |
МАЛЮВАННЯ
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/Mjg0MjI4NDk1NzZa | Rcwj4rf |
УКРАЇНСЬКА МОВА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxMTQxOTIwMzha?cjc=nlu2c7i | nlu2c7i |
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQyNjY3Nzg4NjBa | 7yzg4cj |
ФІЗКУЛЬТУРА
33 | https://classroom.google.com/c/MTU1ODgwNzU0NTQ3 | iw45lms |
ФІЗИКА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/Njc1MDk5MjAzMzBa |
ТЕХНОЛОГІЯ
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/Mjg0MjI4NDk1NzZa | Rcwj4rf |
ФІЗИКА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/Njc1MDk5MjAzMzBa |
МАТЕМАТИКА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTkxMDk1MTg1NTQ4 | u6wmt3z |
ВІВТОРОК 17.11.20
ФІЗИКА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/Njc1MDk5MjAzMzBa |
УКРАЇНСЬКА МОВА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxMTQxOTIwMzha?cjc=nlu2c7i | nlu2c7i |
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQyNjY3Nzg4NjBa | 7yzg4cj |
ФІЗКУЛЬТУРА
33 | https://classroom.google.com/c/MTU1ODgwNzU0NTQ3 | iw45lms |
ОРГАНІЗАЦІЯ ВИРОБНИЦТВА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/Mjg0MjI4NDk1NzZa | Rcwj4rf |
ТЕХНОЛОГІЯ
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/Mjg0MjI4NDk1NzZa | Rcwj4rf |
БІОЛОГІЯ
33 | Біологія | j7l4rob |
ОБЛІК І КАЛЬКУЛЯЦІЯ
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTkxNzAzMTI5MDcz |
6sdrkd2 |
ІНФОРМАТИКА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxNTc0MTQwNjRa | f5sbfah |
ПОНЕДІЛОК 16.11.20
ТЕХНОЛОГІЯ
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/Mjg0MjI4NDk1NzZa | Rcwj4rf |
ОРГАНІЗАЦІЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
33 | https://classroom.google.com/c/MTU2MDg3NzUyNzIw?cjc=kwwq2qj | kwwq2qj |
ТЕХНОЛОГІЯ
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/Mjg0MjI4NDk1NzZa | Rcwj4rf |
ЗАХИСТ УКРАЇНИ
33 | https://classroom.google.com/c/MTU2MDg3NzUyNzIw?cjc=kwwq2qj | kwwq2qj (хлопці) |
33 | Захист Укр. | https://classroom.google.com/c/MTkxMTIwNTE4MDY2 | wc44iws (дівчата) |
МАТЕМАТИКА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTkxMDk1MTg1NTQ4 | u6wmt3z |
ФІЗІОЛОГІЯ ХАРЧУВАННЯ
33 | Фіз Харчув | https://classroom.google.com/c/MTkxMTIwNTQxMTA5 | lvuiw7n |
МАТЕМАТИКА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTkxMDk1MTg1NTQ4 | u6wmt3z |
П'ЯТНИЦЯ 13.11.20
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxMTQxOTIwMzha?cjc=nlu2c7i |
nlu2c7i |
БІОЛОГІЯ
33 | Біологія | j7l4rob |
ФІЗИКА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/Njc1MDk5MjAzMzBa |
ІНОЗЕМНА МОВА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/NzMwNzcxOTg3Njda?cjc=rs3br2k | rs3br2k |
БІОЛОГІЯ
33 | Біологія | j7l4rob |
ФІЗКУЛЬТУРА
33 | https://classroom.google.com/c/MTU1ODgwNzU0NTQ3 | iw45lms |
ГЕОГРАФІЯ
33 | https://classroom.google.com/c/Njc5MDY3NDAxNzRa | lxjvvrd |
ЧЕТВЕР 12.11.20
ПЛАН УРОКУ
ВИРОБНИЧОГО НАВЧАННЯ
Модуль КНД- 4.2. Приготування помадних, фруктових, желейних цукерок, мармеладу.
Тема 10. Виготовлення фруктових та желейних мас.
Тема уроку 10.2 Приготування фруктово-желейних цукерок
Пояснення нового матеріалу
Фруктово-желейні маси готують із фруктово-ягідної сировини і цукру з додаванням желеутворювачів (агару, агароїду, желатину тощо). Ці маси мають пружно-пластичну консистенцію. Рецептура цих мас передбачає значно меншу кількість фруктово-ягідної сировини, ніж рецептура фруктових мас. Желейно-фруктові маси виготовляють різними способами залежно від того, який драглеутворювач додають до фруктового пюре. Процес приготування фруктових, желейних цукеркових мас складається з наступних операцій: приготування фруктово-ягідної суміші, уварювання фруктової маси, введення рецептурних добавок. Ці маси мають пружно-пластичну консистенцію.
Процес формування фруктових та желейних мас це розподіл пластичних або рідких цукеркових мас на окремі порції певного обсягу і бажаної конфігурації.
Питання для закріплення нового матеріалу:
1. Що є основою для фруктово-желейних цукерок
2. Який із желюючих речовин можна підігрівати
3. Якої форми можуть мати цукерки ?
Домашнє завдання: вивчити основні питання для закріплення нового матеріалу, практично виготовити фруктово-желейні цукерки ,зробити покроковий фото звіт.
Відеоролик за посиланням.
Технологічна карта
Фруктово-желейні цукерки
№ з/п | Назва сировини | Витрати | Вимоги до якості | |
брутто | нетто | |||
1. | Вишня (клубніка, смородина…) | 250 | 250 |
СИРОВИНА ПОВИННА ВІДПОВІДАТИ ВИМОГАМ НТД |
2. | Цукор-пісок | 150 | 150 | |
3. | Желатин | 25 | 25 | |
Вихід: 300г |
Приготування
Очищену вишню (можна заморожену, клубніку, смородину) подрібнюємо блендером до консистенції п’юре, додати цукор, желатин розмішати і покласти на водяну баню, до розчинення цукру. Дати масі трохи охолонути до теплої консистенції . після чого взбити міксером до пишної маси. Вилити масу в форму застелену харчовою плівкою. Дати охолонути на столі , а після в холодильнику до застигання. Нарізати на прямокутні шматки , по бажанню оздобити шоколадом.
Вимоги до якості: однорідна, гладка поверхня; добре зберігає надану форму; смак солодкий фруктово-ягідний.
СЕРЕДА 11.11.20
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTU2Mzc2MzU5NTEz?hl=ru | z7kccbq |
ІНФОРМАТИКА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxNTc0MTQwNjRa | f5sbfah |
МАЛЮВАННЯ
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/Mjg0MjI4NDk1NzZa | Rcwj4rf |
УКРАЇНСЬКА МОВА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxMTQxOTIwMzha?cjc=nlu2c7i | nlu2c7i |
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQyNjY3Nzg4NjBa | 7yzg4cj |
ФІЗКУЛЬТУРА
33 | https://classroom.google.com/c/MTU1ODgwNzU0NTQ3 | iw45lms |
ФІЗИКА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/Njc1MDk5MjAzMzBa |
МАЛЮВАННЯ
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/Mjg0MjI4NDk1NzZa | Rcwj4rf |
МАТЕМАТИКА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTkxMDk1MTg1NTQ4 | u6wmt3z |
ВІТОРОК 10.11.20
ФІЗИКА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/Njc1MDk5MjAzMzBa |
ОРГАНІЗАЦІЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
33 | https://classroom.google.com/c/MTU2MDg3NzUyNzIw?cjc=kwwq2qj | kwwq2qj |
ФІЗКУЛЬТУРА
33 | https://classroom.google.com/c/MTU1ODgwNzU0NTQ3 | iw45lms |
ОРГАНІЗАЦІЯ ВИРОБНИЦТВА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/Mjg0MjI4NDk1NzZa | Rcwj4rf |
ТЕХНОЛОГІЯ
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/Mjg0MjI4NDk1NzZa | Rcwj4rf |
БІОЛОГІЯ
33 | Біологія | j7l4rob |
ОБЛІК І КАЛЬКУЛЯЦІЯ
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTkxNzAzMTI5MDcz |
6sdrkd2
|
ПОНЕДІЛОК 09.11.20
УСТАТКУВАННЯ
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTUxNTgxMzIxNDUz?cjc=m7aetju | m7aetju |
ОРГАНІЗАЦІЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
33 | https://classroom.google.com/c/MTU2MDg3NzUyNzIw?cjc=kwwq2qj | kwwq2qj |
ФІЗИКА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/Njc1MDk5MjAzMzBa |
ЗАХИСТ УКРАЇНИ
33 | https://classroom.google.com/c/MTU2MDg3NzUyNzIw?cjc=kwwq2qj | kwwq2qj (хлопці) |
33 | Захист Укр. | https://classroom.google.com/c/MTkxMTIwNTE4MDY2 | wc44iws (дівчата) |
МАТЕМАТИКА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTkxMDk1MTg1NTQ4 | u6wmt3z |
ФІЗІОЛОГІЯ ХАРЧУВАННЯ
33 | Фіз Харчув | https://classroom.google.com/c/MTkxMTIwNTQxMTA5 | lvuiw7n |
ХІМІЯ
33 | Хімія | https://classroom.google.com/c/NTUxODM5NzQwNTNa | jk55x5i |
МАТЕМАТИКА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTkxMDk1MTg1NTQ4 | u6wmt3z |
П'ЯТНИЦЯ 06.11.20
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxMTQxOTIwMzha?cjc=nlu2c7i |
nlu2c7i |
БІОЛОГІЯ
33 | Біологія | j7l4rob |
ІНОЗЕМНА МОВА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/NzMwNzcxOTg3Njda?cjc=rs3br2k | rs3br2k |
БІОЛОГІЯ
33 | Біологія | j7l4rob |
ФІЗКУЛЬТУРА
33 | https://classroom.google.com/c/MTU1ODgwNzU0NTQ3 | iw45lms |
ГЕОГРАФІЯ
33 | https://classroom.google.com/c/Njc5MDY3NDAxNzRa | lxjvvrd |
ЧЕТВЕР 05.11.20
ПЛАН УРОКУ
ВИРОБНИЧОГО НАВЧАННЯ
Модуль КНД-4.2. Приготування помадних, фруктових, желейних цукерок, мармеладу.
Тема 10. Виготовлення фруктових та желейних мас.
Тема уроку 10.1. Приготування фруктово- ягідних цукерок.
Пояснення нового матеріалу
Фруктово-ягідні маси. Такі маси можна поділити на три групи: фруктові, желейно-фруктові й желейні. Вони розрізняються між собою желеутворюючою основою і консистенцією. Фруктові маси готують із фруктово-ягідної сировини й цукру з додаванням смакових і ароматичних компонентів. Желеутворювачем є пектин, що входить до складу фруктово-ягідної сировині. Така маса характеризується високою в'язкістю і має пружно-пластичну консистенцією. Рецептури фруктових мас передбачають комбінації різних видів фруктово-ягідної сировини. Це дозволяє урізноманітнити не лише смакові якості мас, але і їх технологічні властивості.
Процес приготування фруктових цукеркових мас складається з наступних операцій: приготування фруктово-цукрової суміші; уварювання фруктової маси; введення рецептурних добавок. Желейно-фруктові маси готують із фруктово-ягідної сировини і цукру з додаванням желеутворювачів (агару, агароїду, желатину тощо). Ці маси мають пружно-пластичну консистенцію.
Якщо ж у якості драглеутворювача використовують агар або агароїд, желатин то процес проводять у декілька стадій.
Питання для закріплення нового матеріалу:
1.З яких ягід та фруктів можна виготовляти фруктово-ягідні цукерки?
2. Які ви знаєте желеутворювачі?
3. Якої форми можуть мати цукерки ?
Домашнє завдання: вивчити основні питання для закріплення нового матеріалу, практично виготовити фруктово-ягідні цукерки ,зробити покроковий фото звіт.
Відеоролик за посиланням.
Технологічна карта
Фруктово-ягідні цукерки
№ з/п | Назва сировини | Витрати | Вимоги до якості | |
брутто | нетто | |||
1. | Полуниця (будь які фрукти) | 500 | 500 |
СИРОВИНА ПОВИННА ВІДПОВІДАТИ ВИМОГАМ НТД |
2. | Цукор-пісок | 200 | 200 | |
3. | Вода | 65 | 65 | |
4. | Желатин ( агар-агар) | 35 | 35 | |
Вихід: 700г |
Приготування
Замочити желатин в холодній кип’яченій воді в пропорції 1:5
Очищену полуницю (вишню, чорну смородину …) подрібнюємо блендером до консистенції п’юре, додати цукор , розмішати до однорідної консистенції. Розпустити желатин на водяній бані. Додати желатин до ягідно-фруктової маси , ретельно розмішати. Розлити масу в форму для цукерок або будь-яку іншу форму.
Вимоги до якості: однорідна, гладка блискуча поверхня; добре зберігає надану форму; смак солодкий фруктово-ягідний
СЕРЕДА 04.11.20
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTU2Mzc2MzU5NTEz?hl=ru | z7kccbq |
ІНФОРМАТИКА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxNTc0MTQwNjRa | f5sbfah |
МАЛЮВАННЯ
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/Mjg0MjI4NDk1NzZa | Rcwj4rf |
УКРАЇНСЬКА МОВА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxMTQxOTIwMzha?cjc=nlu2c7i | nlu2c7i |
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQyNjY3Nzg4NjBa | 7yzg4cj |
ФІЗКУЛЬТУРА
33 | https://classroom.google.com/c/MTU1ODgwNzU0NTQ3 | iw45lms |
МАТЕМАТИКА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxNTc0MTQwNjRa | f5sbfah |
ТЕХНОЛОГІЯ
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/Mjg0MjI4NDk1NzZa | Rcwj4rf |
МАТЕМАТИКА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxNTc0MTQwNjRa | f5sbfah |
ВІВТОРОК 03.11.20
УСТАТКУВАННЯ
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTUxNTgxMzIxNDUz?cjc=m7aetju | m7aetju |
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxMTQxOTIwMzha?cjc=nlu2c7i |
nlu2c7i |
ТЕХНОЛОГІЯ
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/Mjg0MjI4NDk1NzZa | Rcwj4rf |
ОРГАНІЗАЦІЯ ВИРОБНИЦТВА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/Mjg0MjI4NDk1NzZa | Rcwj4rf |
ТЕХНОЛОГІЯ
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/Mjg0MjI4NDk1NzZa | Rcwj4rf |
БІОЛОГІЯ
33 | Біологія | j7l4rob |
ОБЛІК І КАЛЬКУЛЯЦІЯ
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTkxNzAzMTI5MDcz |
6sdrkd2
|
ПОНЕДІЛОК 02.11.20
ФІЗКУЛЬТУРА
33 | https://classroom.google.com/c/MTU1ODgwNzU0NTQ3 | iw45lms |
ОРГАНІЗАЦІЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
33 | https://classroom.google.com/c/MTU2MDg3NzUyNzIw?cjc=kwwq2qj | kwwq2qj |
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxMTQxOTIwMzha?cjc=nlu2c7i |
nlu2c7i |
ЗАХИСТ УКРАЇНИ
33 | https://classroom.google.com/c/MTU2MDg3NzUyNzIw?cjc=kwwq2qj | kwwq2qj (хлопці) |
33 | Захист Укр. | https://classroom.google.com/c/MTkxMTIwNTE4MDY2 | wc44iws (дівчата) |
УКРАЇНСЬКА МОВА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxMTQxOTIwMzha?cjc=nlu2c7i | nlu2c7i |
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQyNjY3Nzg4NjBa | 7yzg4cj |
ФІЗІОЛОГІЯ ХАРЧУВАННЯ
33 | Фіз Харчув | https://classroom.google.com/c/MTkxMTIwNTQxMTA5 | lvuiw7n |
ХІМІЯ
33 | Хімія | https://classroom.google.com/c/NTUxODM5NzQwNTNa | jk55x5i |
МАТЕМАТИКА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxNTc0MTQwNjRa | f5sbfah |
ОРГАНІЗАЦІЯ ВИРОБНИЦТВА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/Mjg0MjI4NDk1NzZa | Rcwj4rf |
СЕРЕДА 28.10.20
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTU2Mzc2MzU5NTEz?hl=ru | z7kccbq |
ІНФОРМАТИКА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxNTc0MTQwNjRa | f5sbfah |
МАЛЮВАННЯ
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/Mjg0MjI4NDk1NzZa | Rcwj4rf |
УКРАЇНСЬКА МОВА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxMTQxOTIwMzha?cjc=nlu2c7i | nlu2c7i |
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQyNjY3Nzg4NjBa | 7yzg4cj |
ФІЗКУЛЬТУРА
33 | https://classroom.google.com/c/MTU1ODgwNzU0NTQ3 | iw45lms |
ТЕХНОЛОГІЯ
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/Mjg0MjI4NDk1NzZa | Rcwj4rf |
ХІМІЯ
33 | Хімія | https://classroom.google.com/c/NTUxODM5NzQwNTNa | jk55x5i |
ВІВТОРОК 27.10.20
УСТАТКУВАВАННЯ
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTUxNTgxMzIxNDUz?cjc=m7aetju | M7aetju |
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/MTU2Mzc2MzU5NTEz?hl=ru | z7kccbq |
ТЕХНОЛОГІЯ
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/Mjg0MjI4NDk1NzZa | Rcwj4rf |
ТЕХНОЛОГІЯ
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/Mjg0MjI4NDk1NzZa | Rcwj4rf |
ОРГАНІЗАЦІЯ ВИРОБНИЦТВА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/Mjg0MjI4NDk1NzZa | Rcwj4rf |
ФІЗКУЛЬТУРА
33 | https://classroom.google.com/c/MTU1ODgwNzU0NTQ3 | iw45lms |
ОБЛІК І КАЛЬКУЛЯЦІЯ
33 |
6sdrkd2 |
ПОНЕДІЛОК 26.10.20
ФІЗКУЛЬТУРА
33 | https://classroom.google.com/c/MTU1ODgwNzU0NTQ3 | iw45lms |
ОРГАНІЗАЦІЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
33 | https://classroom.google.com/c/MTU2MDg3NzUyNzIw?cjc=kwwq2qj | kwwq2qj |
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxMTQxOTIwMzha?cjc=nlu2c7i |
nlu2c7i |
ЗАХИСТ УКРАЇНИ
33 | https://classroom.google.com/c/MTU2MDg3NzUyNzIw?cjc=kwwq2qj | kwwq2qj (хлопці) |
33 | Захист Укр. | https://classroom.google.com/c/MTkxMTIwNTE4MDY2 | wc44iws (дівчата) |
УКРАЇНСЬКА МОВА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxMTQxOTIwMzha?cjc=nlu2c7i | nlu2c7i |
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQyNjY3Nzg4NjBa | 7yzg4cj |
ФІЗІОЛОГІЯ ХАРЧУВАННЯ
33 | Фіз Харчув | https://classroom.google.com/c/MTkxMTIwNTQxMTA5 | lvuiw7n |
П'ЯТНИЦЯ 23.10.20
ХІМІЯ
33 | Хімія | https://classroom.google.com/c/NTUxODM5NzQwNTNa | jk55x5i |
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxMTQxOTIwMzha?cjc=nlu2c7i |
nlu2c7i
|
БІОЛОГІЯ
33 | Біологія | j7l4rob |
ФІЗКУЛЬТУРА
33 | https://classroom.google.com/c/MTU1ODgwNzU0NTQ3 | iw45lms |
ФІЗИКА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/Njc1MDk5MjAzMzBa |
ІНОЗЕМНА МОВА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/NzMwNzcxOTg3Njda?cjc=rs3br2k | rs3br2k |
ІНОЗЕМНА МОВА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/NzMwNzcxOTg3Njda?cjc=rs3br2k | rs3br2k |
ЧЕТВЕР 22.10.20
План уроку
виробничого навчання
Модуль КНД- 4.2. Приготування помадних, фруктових, желейних цукерок, мармеладу.
Тема уроку 8. Виготовлення різноманітних цукеркових мас.
Пояснення нового матеріалу
Цукерками називаються кондитерські вироби, що отримані із однієї або кількох цукерних мас, виготовлених на цукровій основі з різноманітними добавками. Цукерки відрізняються за формою, обробкою, смаком. На відміну від карамелі вони мають більш м’яку консистенцію. Цукерки займають перше місце у виробництві кондитерських виробів. Асортимент цукерок різноманітний. Залежно від виду цукерних мас, із яких виготовляється внутрішня частина (корпус), цукерки поділяються на: помадні, пралінові, лікерні, грильяжні, молочні, збивні, кремові, марципанові. Корпуси цукерок можуть виготовлятися з двох або більше шарів цукерних мас, в цьому разі вони називаються двошаровими або багатошаровими. Найбільшу питому вагу в асортименті цукерок займають помадні та пралінові і найменшу – лікерні, збивні і грильяжні. Таке співвідношення значною мірою пояснюється високою трудомісткістю останніх.
У технологічних процесах виробництва цукерок здебільшого можна виділити такі загальні операції: приготування маси, формування корпусів, охолодження, глазурування з охолодженням і пакування. Помадні цукерки отримують із напівфабрикату помади, що є продуктом кристалізації висококонцентрованих цукро-патокових сиропів. Помада являє собою структуровану пластично-в’язку систему, що складається із двох фаз: твердої і рідкої.
Питання для закріплення нового матеріалу:
- Як цукерки поділяються за видом цукеркових мас ?
- Зі скількох шарів можуть виготовлятися корпуси цукерок?
- Яка питома вага памадних та пралінованих цукерок?
- Яка трудомісткість лікерних, збивних,і грильяжних цукерок ?
- Які загальні операції в технологічному процесі можна виділити?
- З яких двох фаз складається помада?
Домашнє завдання: вивчити основні питання для закріплення нового матеріалу, практично виготовити цукерки «Трюфель» в домашніх умовах.
Відеоролик за посиланням.
Технологічна карта
Цукерки «Трюфеля ».
№н/п | Сировина | Витрати | Вимоги до якості | |
Брутто | Нетто | |||
1. | Сир (солодкий) | 200 | 200 | СИРОВИНА ПОВИННА ВІДПОВІДАТИ ВИМОГАМ НТД |
2. | Печиво (пісочне) | 100 | 100 | |
Оздоблення | ||||
3. | Шоколад | 100 | 100 | |
4. | Кокос | 100 | 100 | |
5. | Горіхи | 100 | 100 | |
Всього: 400 |
Технологія приготування
Технологія приготуванняЗмішати сирну масу з подрібненим печивом. Скатати невеликі шарики завбільшки грецький горіх. Викласти в форму застелену пергаментом. Покласти на 15 хв. в морозилку. Розтопити шоколад, поки він гарячий занурити охолоджені шарики . Зразу посипати подрібненими горіхами або кокосом. Дати цукеркам 20 хв. охолонути в холодильнику.
Вимоги до якості: пластична маса, добре зберігає надану форму, приємний ванільний смак.
Технологічна карта
Цукерки «Трюфеля ».
№н/п | Сировина | Витрати | Вимоги до якості | |
Брутто | Нетто | |||
1. | Сир (солодкий) | 200 | 200 | СИРОВИНА ПОВИННА ВІДПОВІДАТИ ВИМОГАМ НТД |
2. | Печиво (орео) | 100 | 100 | |
Оздоблення | ||||
3. | Шоколад | 100 | 100 | |
4. | Кокос | 100 | 100 | |
5. | Горіхи | 100 | 100 | |
Всього: |
Технологія приготування
Технологія приготування.Змішати сирну масу з подрібненим печивом орео. Скатати невеликі шарики завбільшки грецький горіх. Викласти в форму застелену пергаментом. Покласти на 15 хв. в морозилку. Розтопити шоколад, поки він гарячий занурити охолоджені шарики . Зразу посипати подрібненими горіхами або кокосом. Дати цукеркам 20 хв. охолонути в холодильнику.
Вимоги до якості: пластична маса, добре зберігає надану форму, приємний ванільний смак.
СЕРЕДА 21.10.2020
ТЕХНОЛОГІЯ
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/Mjg0MjI4NDk1NzZa | Rcwj4rf |
ІНФОРМАТИКА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxNTc0MTQwNjRa | f5sbfah |
МАЛЮВАННЯ
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/Mjg0MjI4NDk1NzZa | Rcwj4rf |
УКРАЇНСЬКА МОВА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxMTQxOTIwMzha?cjc=nlu2c7i | nlu2c7i |
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQyNjY3Nzg4NjBa | 7yzg4cj |
ФІЗКУЛЬТУРА
33 | https://classroom.google.com/c/MTU1ODgwNzU0NTQ3 | iw45lms |
БІОЛОГІЯ
33 | Біологія | j7l4rob |
ВІВТОРОК 20.10.2020
ФІЗІОЛОГІЯ ХАРЧУВАННЯ
33 | Фіз Харчув | https://classroom.google.com/c/MTkxMTIwNTQxMTA5 | lvuiw7n |
ФІЗИКА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/Njc1MDk5MjAzMzBa |
ТЕХНОЛОГІЯ
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/Mjg0MjI4NDk1NzZa | Rcwj4rf |
ОРГАНІЗАЦІЯ ВИРОБНИЦТВА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/Mjg0MjI4NDk1NzZa | Rcwj4rf |
ТЕХНОЛОГІЯ
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/Mjg0MjI4NDk1NzZa | Rcwj4rf |
УКРАЇНСЬКА МОВА
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxMTQxOTIwMzha?cjc=nlu2c7i | nlu2c7i |
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/NTQyNjY3Nzg4NjBa | 7yzg4cj |
ФІЗКУЛЬТУРА
33 | https://classroom.google.com/c/MTU1ODgwNzU0NTQ3 | iw45lms |
ПОНЕДІЛОК 19.10.2020
ФІЗИКА
33 |
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
33 |
https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxMTQxOTIwMzha?cjc=nlu2c7i |
nlu2c7i |
УСТАТКУВАВАННЯ
33 |
https://classroom.google.com/u/0/c/MTUxNTgxMzIxNDUz?cjc=m7aetju |
M7aetju |
ФІЗКУЛЬТУРА
33 | https://classroom.google.com/c/MTU1ODgwNzU0NTQ3 | iw45lms |
33 |
https://classroom.google.com/u/0/c/NTQxMTQxOTIwMzha?cjc=nlu2c7i |
nlu2c7i |
ТЕХНОЛОГІЯ
33 | https://classroom.google.com/u/0/c/Mjg0MjI4NDk1NzZa | Rcwj4rf |
ФІЗКУЛЬТУРА
33 | https://classroom.google.com/c/MTU1ODgwNzU0NTQ3 | iw45lms |