VT Animal - шаблон joomla Видео

ПРОДОВЖУЄМО НАВЧАННЯ У ЛАБОРАТОРІЇ.

  ПРОДОВЖУЄМО   НАВЧАННЯ У ЛАБОРАТОРІЇ.     Кожен урок виробничого навчання є чимось особливим та цікавим для здобувачів освіти першого курсу групи №12 з професії «Кухар». Не були винятком і уроки при вивченні теми «Механічна кулінарна обробка риби та приготування напівфабрикатів з неї».   Опановуючи прийоми кухарської майстерності по обробці риби, вони дізнались про методи визначення якості риби. Дізнавшись від майстра виробничого навчання про   органолептичний метод , всі визначали якість риби…

ПЛАНОВЕ ЗАСІДАННЯ УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ

  ПЛАНОВЕ ЗАСІДАННЯ УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ   Активні учасники учнівського самоврядування нашого закладу освіти обговорювали ряд важливих питань, винесених на розгляд щодо порядку денного жовтневогопланового засідання. Це - підведення підсумків роботи за цей місяць, участь у ліцейних заходах, окреслення плану роботи щодо організації щоденних робочих буднів, святкових подій тощо. Оскільки в обговоренні нагальних питань беруть участь представники з усіх навчальних груп та різних секторів учнівського самоврядування завжди акцентується увага на те,…

УРОКИ СПЕЦДИСЦИПЛІН – ЦЕ ЗАВЖДИ ЦІКАВО І КОРИСНО

  УРОКИ СПЕЦДИСЦИПЛІН – ЦЕ ЗАВЖДИ ЦІКАВО І КОРИСНО   Перед викладачем спеціальних дисциплін у професійно-технічних закладах освіти стоїть важка задача: озброїти здобувачів освіти глибокими та міцними знаннями, які вони будуть використовувати на уроках виробничого навчання та при проходженні виробничої практики. Зрозуміло, що учні нашого ліцею, особливо першокурсники, завжди з нетерпінням чекають ці уроки, адже це для них – щось нове і незрозуміле. Але після проведення перших уроків, вони розуміють…

ДОЛАЄМО ВИВЧЕННЯ ПЕКАРСЬКОГО МИСТЕЦТВА

  ДОЛАЄМО ВИВЧЕННЯ ПЕКАРСЬКОГО МИСТЕЦТВА   Дедалі ще з більшим захопленням здобувачі освіти групи №13 з професії «Пекар, кондитер» заглиблюються у вивчення своєї творчої професії. На уроці виробничого навчання вони почали працювати з тістом вручну та формувати готові вироби. Вони самостійно розподіляли тісто на шматки, формували булочки з сиром та випікали їх. Всі були у захваті від процесу роботи та кінцевого результату – презентації кондитерських виробів. Вони куштували приготовані власноруч…

ТВОРЧЕ ВИКОРИСТАННЯ МИСТЕЦТВА КОЛАЖУ

  ТВОРЧЕ ВИКОРИСТАННЯ МИСТЕЦТВА КОЛАЖУ Колаж - походить від французького collage, буквально перекладається як наклеювання. У словнику колаж - це прийом в образотворчому мистецтві, за яким на певну основу наклеюють різні матеріали, що різняться кольором і фактурою. Луї Арагон сказав, що колаж – це мистецтво, яке кидає виклик живопису. Це техніка створення картини або графічного твору шляхом застосування різних наклейок з плоских (фотографії, квитки, тканини, вирізки з газет і кольорового паперу і…

ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ІГОР ПІД ЧАС ВИРОБНИЧОГО НАВЧАННЯ

  ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ІГОР ПІД ЧАС ВИРОБНИЧОГО НАВЧАННЯ   Виробниче навчання – це процес і навчальний предмет у системі професійної підготовки, адже знання, уміння та навички отримані на виробничому навчанні є запорукою високої кваліфікації майбутнього спеціаліста – професіонала. З нетерпінням учні другого курсу за професією «Пекар, кондитер» очікують урок виробничого навчання, адже з кожним уроком вони пізнають щось нове, набувають умінь та навичок своєї професії. Під час перерви започаткували проведення…

ПРАЦЮЄМО ТВОРЧО

  ПРАЦЮЄМО ТВОРЧО   Поспішаючи ранком на роботу чи навчання, ми зазвичай готуємо бутерброди. Не встигли пообідати - виручають бутерброди, збираємось в дорогу чи на пікнік - і тут не обійдеться без бутербродів . А салат із свіжих овочів є гармонійним доповненням. Вивчаючи тему «Приготування холодних страв та закусок», група №32 з професії «Кухар» на уроках виробничого навчання готували бутерброди (накладанці) та салати з свіжих овочів. Враховуючи асортимент та різноманіття…

«Я – ЛЮДИНА, ЖИТТЯ ПРЕКРАСНЕ!»

  «Я – ЛЮДИНА, ЖИТТЯ ПРЕКРАСНЕ!»   З групами першокурсників закінчився перший цикл тренінгових занять на тему:«Я – Особистість. Я – Людина». Завданням циклу тренінгових занять є виховання готовності відстоювати себе як особистість; активного усвідомлення своєї позиції в реалізації, розвиток здібностей і бажання усвідомлювати себе як особистість. Навчити визначати власні духовні цінності та їх вплив на життя; підвищення самооцінки, формування життєвих цінностей, почуття власної гідності. Учасники освітнього процесу мали змогу…

І ЕТАП ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ УЧНІВСЬКОЇ ОЛІМПІАДИ З ГЕОГРАФІЇ

  І ЕТАП ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ УЧНІВСЬКОЇ ОЛІМПІАДИ З ГЕОГРАФІЇ      Відповідно листа Міністерства освіти і науки України «Про проведення Всеукраїнської учнівської олімпіад та турнірів з навчальних предметів у 2020/2021 н.р.» 23 жовтня у нашому закладі освіти відбулася олімпіада з географії, де кращі представники учнівської молоді виборювали звання найсильнішого. Ліцеїсти на практиці мали змогу підтвердити свої знання, ерудицію, відкрити приховані можливості та творчий потенціал. Згодом за результатами виконаних завдань олімпіади з…

МИ ЗУМІЄМ БЕЗ ВАГАННЯ ВИКОНАТИ БУДЬ-ЯКЕ ЗАВДАННЯ

  МИ ЗУМІЄМ БЕЗ ВАГАННЯ ВИКОНАТИ БУДЬ-ЯКЕ ЗАВДАННЯ          Ми всі розуміємо, що дистанційна освіта не може замінити справжнього очного навчання. Тому педагоги мають соціалізувати здобувачів професійної освіти до цих умов. Через пандемію коронавірусу весь світ шукає альтернативні шляхи для економічного та соціального життя. І галузь освіти – не виняток, адже для нас важливо, щоб освітній та навчально- виробний процес тривав та був якісним і безпечним. Дистанційне навчання є перспективною…

РИБНІ СТРАВИ

  РИБНІ СТРАВИ   Сьогодні у зв’язку з ситуацією, яка склалась у країні – небезпека з захворюваністю COVID-19,урок в/н розпочався з вимірювання температури, обробки рук антисептиком.      А далі, приступили до своєї улюбленої справи – готування різноманітних других страв, а саме риби натуральної січеної та котлетної маси.      Здобувачі освіти групи   №22 «Кухар» уважно слідкували за показом майстра в/н по приготуванню рулету з риби, котлет та биточків, тюфтелів в томатному…

НАВЧАЄМОСЬ ПРОФЕСІЇ

  НАВЧАЄМОСЬ ПРОФЕСІЇ   Учні групи №13 з професії "Пекар,кондитер" на уроках виробничого навчання продовжують вивчати тему «Способи приготування тіста із житньо- пшеничного борошна». Адже, житньо-пшеничний хліб здавна був традиційним хлібом для українського хлібопечення, він вважався делікатесом і випікався лише до великих свят. Незважаючи на досить широкий асортимент хлібобулочних виробів він налічує сьогодні близько тисячі найменувань. Житньо-пшеничний хліб є масовим виробом і користується стабільним попитом. Отже, наші учні мають можливість…