VT Animal - шаблон joomla Видео

ТОЛЕРАНТНІСТЬ ПОЧИНАЄТЬСЯ З СЕБЕ

  ТОЛЕРАНТНІСТЬ ПОЧИНАЄТЬСЯ З СЕБЕ   16.11.2018р. до Міжнародного дня толерантності з першокурсниками було проведено просвітницький захід на тему: « Толерантність починається з себе» Після бесіди та перегляду фільму учні мали можливість оцінити основні риси толерантності, ступінь своєї толерантності. Також кожен зрозумів, що завжди треба володіти почуттям самоповаги, виховувати в собі почуття колективізму та згуртованості, сприяти розвитку здібності адекватно пізнавати себе та інших людей, шанобливо ставитися в першу чергу один…

ТОРТ-ЦЕ НЕ ПРОСТО ЛАСОЩІ!

  Торт-це не просто ласощі! Особливе місце в кондитерському виробництві належить тортам. Торт-це не просто ласощі або десерт, це символ будь- якого свята. Тому декоративне художнє оздоблення тортів потребує певних знань і практичних умінь у сфері образотворчої графіки. Учень-кондитер повинен уміти вирішувати в своїй роботі творчі завдання , проявляти художнє мислення і образне уявлення. Створюючи нові смакові властивості виробів,необхідно брати різні поєднання вже використовуваних напівфабрикатів і сировини, а також новий…

ТОРТИ ТА ТІСТЕЧКА ЯК ВИТВОРИ МИСТЕЦТВА

  ТОРТИ ТА ТІСТЕЧКА ЯК ВИТВОРИ МИСТЕЦТВА Основною ознакою тістечок і більшою мірою тортів є художнє оздоблення виробів та декорування. Тут виявляється художній смак учнів-кондитерів, що створюють із смачних оздоблюючих напівфабрикатів витвори мистецтва. Учні групи 33 з професії « Кондитер», які освоюють кваліфікацію кондитер 4-го розряду, на уроках виробничого навчання засвоюють прості та складні види оздоблень. Щоб добре прикрасити виріб, потрібно вдосконалювати вміння та навички. Основне для наших учнів -…

ТРАДИЦІЇ СВЯТКУВАННЯ ДНЯ СВ. ВАЛЕНТИНА АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ

  ТРАДИЦІЇ СВЯТКУВАННЯ ДНЯ СВ. ВАЛЕНТИНА АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ   Удосконалити навички вживання тематичної лексики в межах теми «День святого Валентина», формувати навички аудіювання, вміння усного мовлення на рівні зв’язного висловлювання; розвивати мовне вміння, мовленнєву реакцію; критичне та абстрактне мислення; творчі здібності учнів; вміння працювати в групі та самостійно; формувати культуру спілкування учнів; формувати інтерес до культури англо-мовних країн; ефективно застосовувати набуті знання та уміння на практиці. Саме для досягнення цієї…

ТРАДИЦІЙНІ СУПИ БЕРЕГІВЩИНИ

  ТРАДИЦІЙНІ СУПИ БЕРЕГІВЩИНИ                    Закарпаття – одна з багатьох областей України, проте суттєво відрізняється тим, що знаходиться на кордоні чотирьох країн і є етнічним стиком багатьох народів.                    Близькість до кордону з Угорщиною і часті відвідини цієї держави мешканцями нашого міста та району,  також  залишили свій відбиток на меню, що традиційно з’являється на наших столах.                    На уроках виробничого навчання учні групи №22 з професії «Кухар» готували перші…

ТРАДИЦІЙНА ФОРМА РОБОТИ З БАТЬКАМИ - БАТЬКІВСЬКІ ЗБОРИ

Традиційна форма роботи з батьками- батьківські збори Батьківські збори- важливий колективний вид роботи класного керівника, майстра виробничого навчання. Такі збори сприяють формуванню громадської думки батьків, об'єднанню їх в єдиний колектив. 26 жовтня в групі № 22 з професії « Кухар» відбулися батьківські збори, на яких батьки від адміністрації ліцею отримали вичерпні відомості про навчально- виховний та виробничий процес, корисні поради стосовно навчання та виховання дітей. Майстер виробничого навчання Куруц О.Г.…

ТРЕНІНГ "РЕГУЛЯЦІЯ ЕМОЦІЙНОГО СТАНУ"

  ТРЕНІНГ "Регуляція емоційного стану" 08. 05.2017 з учнями 1-го курсу за професією « Швачка, кравець» було проведено тренінг на тему: «Регуляція емоційного стану». Мета тренінгу:дати уявлення про основні поняття і функції саморегуляції , у колі розв’язуваних даними засобами проблем,розвиток здібностей регуляції емоційного стану, освоєння способів саморегуляції. Завдання тренінгу: активізація процесу пізнання, навчання різноманітним технікам експрес-регуляції емоційного стану (малювання свого настрою), навчання способам управління диханням, управлінням тонусів м’язів, формувати навички…

ТРЕНІНГ "ЯКИЙ Я?"

ТРЕНІНГ "Який Я?" 11. 05. 2017 для групи з професії « Кухар» було проведено психологічний тренінг « Який Я?» . Тренінг складався з дискусії-бесіди та вправ для кращого пізнання себе і своїх друзів. Мета: задуматися над тим, ким в даний момент учні себе відчували, допомогти їм звернути увагу на себе не тільки як на істоту, а насамперед, як на особистість. Цікаво підібрані рольові вправи «Охарактеризуй своє ім’я», « Мої побажання»,…

ТРЕНІНГОВЕ ЗАНЯТТЯ « ТОРГІВЛЯ ЛЮДЬМИ»

  ТРЕНІНГОВЕ ЗАНЯТТЯ « ТОРГІВЛЯ ЛЮДЬМИ» 16. 03.2018 з учнями 3-го курсу за професією « Швачка, кравець» було проведено заняття з елементами тренінгу на тему: «Торгівля людьми – ганебне явище сучасності» Метою тренінгу було:ознайомити учнів з протиправними явищами торгівлі людьми у сучасному суспільстві, як соціальним явищем, його історичними витоками і сучасними проявами; сприяти формуванню особистості, що буде протистояти злу, насильству, несправедливості та руйнуванню навколишнього світу; навчати дітей використовувати знання по…

ТРЕНІНГОВЕ ЗАНЯТТЯ «РЕГУЛЯЦІЯ ЕМОЦІЙНОГО СТАНУ»

  ТРЕНІНГОВЕ ЗАНЯТТЯ «РЕГУЛЯЦІЯ ЕМОЦІЙНОГО СТАНУ»   Протягом двох днів тривав цикл тренінгових занять на тему « Регуляція емоційного стану» для учнів 1 курсу за професією «Кухар» Завданням тренінгу була активізація процесу пізнання, навчання різноманітним технікам експрес-регуляції емоційного стану (малювання свого настрою), навчання способам управління диханням, управлінням тонусів м’язів, формувати навички довільного контролю. Кожен учасник мав змогу висловити свою думку, зрозуміти які навички саморегуляції емоційних станів отримали ; чи змінився…