VT Animal - шаблон joomla Видео

изображение viber 2021 09 30 09 01 47 016                                       ПЛАН РОБОТИ ГУРТКА «ФІТНЕС»                                                                                                     

Поняття "фітнес" існує без перекладу у всіх мовах світу й відбувся від англійського вираження "tobefіt" - бути у формі. У перекладі "fіtness" означає "придатність". Результат фітнесу - це насамперед задоволення від занять улюбленими видами рухової активності.

Найбільш розпоширені є фітнес - програми, які створені на використанні видів рухової активності аеробної направленості.

Види фітнес -програм аеробної направленості:

- роуп-скипинг – представляє комбінації різних стрибків, танцювальних та акробатичних елементів с однією або двома скакалками, які виконуються індивідуально або в групах.

- памп-аеробіка – напрямок танцювальної аеробіки з використанням спортивних снарядів ( перекладини, міні-штанги, гантелі, амортизатори).

- слайд-аеробіка – програма різноманітної фізичної підготовки на основі бічних рухів ногами. Вправи слайд-аеробіки сприяють підвищенню сили і координації м’язів ніг, розвивають витривалість, є ефективним засобом регулювання маси тіла.

- фітбол-аеробіка – це такий комплекс різноманітних рухів та статичних поз з опором на спеціальний м’яч. Можливість проведення аеробної частини заняття в положені сидячи на поверхні м’яча сприяє позитивному впливу на м’язи спини, нижніх та верхніх кінцівок, хребет та вестибулярний апарат.

- шейпінг- система фізкультурно-оздоровчих занять для дівчат, спрямована на досягнення гармонійно розвинених форм тіла в єдності з високим рівнем рухової активності. В основі такого тренування закладено принцип раціонального використання потенціалу ритмопластичних та силових напрямків гімнастики, синтез вправ котрих сприяє позитивній динаміці цілого комплексу важливих морфофункціональних показників організму.

- степ-аеробіка – дуже поширена і найбільш приваблива для учнів старших класів з усіх видів аеробіки. Характерною рисою проведення занять із степ-аеробіки є використання степ-платформи. Музичний супровід, який використовується на заняттях, є тією канвою, від якості якої багато в чому залежить ефективність і привабливість степ-аеробіки для школярів. Музичний ритм організує рухи, підвищує настрій тих, хто займається.изображение viber 2021 09 30 09 01 46 727

       Мета програми:   фізичний, інтелектуальний і духовний розвиток учнів засобами фізкультурно-спортивної діяльності ,збереження та зміцнення здоров’я дитини , формування вольових     якостей, забезпечення психофізичного вдосконалення, розвиток природних даних.  

       Одне з першочергових завдань гуртка фітнесу – створення сприятливого емоційного фону для занять – нерозривно пов’язане з психоемоційними процесами , що протікають в організмі учня певного   віку, врахування яких є базовою для побудови оптимальної фітнес – програми.  

Прогнозований результат

Учні мають знати:

  • складові здоров'я та принципи здорового способу життя;
  • складові режиму дня та правил особистої гігієни;
  • завдання спеціальних комплектів вправ для профілактики порушень постави, оздоровчих дихальних вправ;
  • правила культури поведінки.

Учні мають вміти:

ü  виконувати правила ТБ на заняттях;

ü  виконувати комплекси вправ на профілактику порушень постави, оздоровчих дихальних вправ;

ü  виконувати комплекси вправ на координацію рухів, спритність, гнучкість, силу і витривалість;

ü  проявити риси характеру, що гарантують здоров'я;

ü  дотримуватись вимог особистої гігієни протягом дня під час занять фізичними вправами;

ü  організовувати і проводити флешмоби;

ü  правильно рухатись, гарно та синхронно виконувати вправи.изображение viber 2021 09 30 09 01 48 186

Учні мають набути досвід:

  • виконувати основні рухи та елементи фітнес-хореографії з різних вихідних положень;
  • пам’ятати послідовність вправ акробатичних комбінацій;
  • володіти власним тілом, уміти робити самодіагностику;
  • адекватно реагувати на оцінку та зауваження педагога;
  • пам’ятати послідовність вправ акробатичних комбінацій;
  • самостійно застосовувати руховий досвід у повсякденній руховій  діяльності;

Прокоментувати: