VT Animal - шаблон joomla Видео

0 02 04 8a5d4dfac8ca7c8db0af991f15e4beab2e04189833fdedec57fb302348f5bc7f 9919a0c8

 

Гурток «В світі інформатики»

 

Керівник гуртка: Пляцко Н.В.

Мета гуртка:

1) формування первинних уявлень про властивості інформації, способи роботи з нею (зокрема, з використанням комп'ютера)

2) розвиток навиків рішення задач із застосуванням підходів, найбільш поширених в інформатиці (із застосуванням формальної логіки, алгоритмічний, системний іоб'єктно-орієнтований підхід)

3) розширення кругозору в областях знань, тісно пов'язаних з інформатикою
4) розвиток в учнів навичок рішення логічних задач .

Графік проведення: вівторок, середа, четвер о 1500 - 1600

 75046169 2163685417267224 6093315539294224384 n 76638513 460787847899474 7552374745027575808 n  76695256 764399484027966 2931694669945372672 n 

 

Завдання гуртка:

- розвиток в учнів логічного мислення, пам'яті, просторової уяви, уваги, творчих здібностей;

- ознайомити учнів з можливостями комп'ютера,

- навчити використовувати комп'ютер для складання текстів та створення малюнків;
- ознайомити з поняттям інформації та алгоритму на інтуїтивно-понятійному рівні, з інформаційними процесами і основними алгоритмічними структурами та навчити складати алгоритми різних дій;

- здійснювати комп'ютерну підтримку знань, набутих під час вивчення інших предметів.

Результативність гуртка:

• уміти представляти текстову, числову і графічну інформацію на екрані комп'ютера за допомогою клавіатури і миші: друкувати заданий простий текст (у текстовому редакторові), зображати задані геометричні фігури в кольорі в графічному редакторові);
• обробляти зображення(надавати кольори, добавляти шари);

• створювати програмний код по алгоритмах та використовувати форми та добавляти коментарі в програму.

Учні на уроках гуртка вивчають такі теми:

ТЕМА
1 Вступне заняття
2 Основні поняття технології Flash
3 Обробка відео- та звукових файлів
4 Робота над проектом
5 Програма Windows Movie Maker.
6 Знайомство з програмою Photoshop CS3
7 Графічний редактор CorelDRAW
8 Видавнича система MS Publisher
9 Робота над проектом

0 02 08 892e752c80848e69acfed7b514320b70c435f8bcbfbbfafb1db02c16cf11e62b 88cdc22c

 

Гуртківці повинні знати:

 

 

 

 

  • правила техніки безпеки при роботі з комп’ютером;
  • правила поведінки в комп’ютерному класі.
  • інтерфейс програми MovieMaker;
  • етапи створення фільму.
  • як запускається графічний редактор CorelDRAW ;
  • яка інформація відображається у вікні Добро пожаловать в CorelDRAW;
  • для чого призначена панель Набір інструментів.
  • де знаходиться видавнича система MSPublisher;
  • як запускається програма MSPublisher;
  • яке призначення текстових блоків;
  • що таке стиль і як його застосовують.

                                               Вміти:

 

  • створювати найпростіші фільми;
  • вибирати картинки до фільмів;
  • встановлювати ефекти до картинок;
  • вставляти заголовки титри, переходи між картинками;
  • встановлювати звуковий супровід фільму.
  • запускати графічний редактор CorelDRAW;
  • користуватися інструментами панелі  Набір інструментів;
  • намалювати квадрат, коло, зірку, замкнуту криву;
  • задавати колір контуру і заливання об’єкта;
  • здійснювати заливання об’єктів за допомогою інструмента Заливання та створювати власні заливки;
  • створювати зображення з використанням художніх ліній;
  • використовувати інструменти створення тіні, об’єму або надання прозорості фігурі;
  • змінювати положення об’єкта на сторінці, виконувати обертання об’єктів;
  • змінювати розміри та масштабувати об’єкти;
  • одержувати дзеркальні відбитки об’єктів;
  • додавати текст;
  • створювати різноманітні зображення.
  • запускати програму MSPublisher;
  • створювати публікації для друку, використовуючи заготовки публікацій на вибрані теми;
  • застосовувати до зразка макета кольорову та шрифтову схеми;
  • застосовувати стилі;
  • здійснювати переміщення об’єктів;
  • змінювати розміри об’єктів;
  • заповнювати порожні публікації.
  • обробляти зображення(надавати кольори, добавляти шари);

Прокоментувати: